Nou die spieren wil ik juist nu trainen, maar om bij een sportschool te komen heb ik ook een beetje kracht nodig die me nu net even ontbreekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan moet je wat meer die spieren trainen en minder films kijken. Of allebei tegelijk, dat kan ook.
Je bedoelt, wat is dat toch een geniaal nummer? Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is dat toch een debiel genre.
Heb je daar als vrouw kracht voor nodig dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De kracht voor wat?
Hebben jullie nu al seks gehad?
Oh, jij ligt alleen maar mooi te wezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar als vrouw kracht voor nodig dan?
'quote:Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan moet je wat meer die spieren trainen en minder films kijken. Of allebei tegelijk, dat kan ook.
Geen kracht of geen zin? Thuis oefenen geen optie?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou die spieren wil ik juist nu trainen, maar om bij een sportschool te komen heb ik ook een beetje kracht nodig die me nu net even ontbreekt.
Zo doe ik datquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, jij ligt alleen maar mooi te wezen?
En de mannen maar werken hè...
Zielige waaghals...quote:
Ik heb letterlijk de kracht niet om de buitenband van mijn fiets af te krijgen, en sport is te ver weg om even naartoe te lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen kracht of geen zin? Thuis oefenen geen optie?
Daarvoor moet je elkaar eerst ontmoeten en gezien de laatste reacties zie ik dat er voorlopig niet van komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De kracht voor wat?
Hebben jullie nu al seks gehad?
O zeurpiet...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor moet je elkaar eerst ontmoeten en gezien de laatste reacties zie ik dat er voorlopig niet van komen.
'Mannen' klinkt wel net alsof ik iedere week een ander heb.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Mannen' klinkt wel net alsof ik iedere week een ander heb.
Nee johquote:
Elke week een andere man? Nee... dat zeker niet...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh
Jij wel? Oh dat hoef ik niet te vragen zeker
Elke week dezelfde?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Elke week een andere man? Nee... dat zeker niet...
Elke week de zelfde man? Nee ook dat niet...quote:
De mannen, ik sta er altijd alleen voorquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
gezellig in je eentje staan als zij altijd ligt...quote:
Weet jij veel wat ze allemaal doet als je er niet bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
De mannen, ik sta er altijd alleen voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |