Ze heeft niets aandoenlijks die eerdere vrouwen hadden dat altijd wel.quote:
Ditquote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Ole het volgende:
Dat nichtje mag ook wel wat aan dat dooie haar laten doen zeg
Nichtje toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
Tering die uitgroei van die dochter, ze zegt wat over dr moeder.
Nee inderdaad. Weet niet precies waarom maar ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Copycat het volgende:
Vervelend mens. Ze heeft geen enkeke gunfactor.
yupquote:
Welke randjes?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:51 schreef Smash-it het volgende:
Dat rugvet stroomt ook echt over de randjes bleeeehg
Er gaat niets liefs van haar uit. Ze doet alleen maar plat en vettig.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze heeft niets aandoenlijks die eerdere vrouwen hadden dat altijd wel.
En het lijkt/is baggervetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
Tering die uitgroei van die dochter, ze zegt wat over dr moeder.
Dat snap ik nou ook nooit. Er zijn wel andere manieren om je leven weer op te pakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Zij heeft ook weer 'heel veel meegemaakt'. Vind het altijd zo raar dat de reactie daarop is dat je je zo raar aantakelt met kleding.
43quote:
Kledingstijl op zich veranderen kan ik me wel voorstellen. Alleen niet in deze hoerige outfitsquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit. Er zijn wel andere manieren om je leven weer op te pakken.
Ohhh shit. Sorry!! Goeiequote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Het was een grapje, omdat je de randjes niet eens meer zag onder het vet
Tussen dr bovenbuik en onderbruik zit ook een flink horizontaal decolletequote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ze heeft op dr rug net zo veel decollete als aan de voorkant.
43 en nichtje 38quote:Op woensdag 6 november 2013 20:53 schreef Injetta het volgende:
Effe gemist: hoe oud is moeder en hoe oud dochter?
ze is gewoon één groot decolletéquote:Op woensdag 6 november 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tussen dr bovenbuik en onderbruik zit ook een flink horizontaal decollete
ze lijkt ouderquote:
Whutquote:
Is ze 43????? 63 had ik ook geloofd.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Gvd ze ziet er minstens 15 jaar ouder dan ik.
Anders valt die extension eruit.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat doet die speld in d'r haar, vanochtend vergeten eruit te halen?
Joh dat is een Koetsiespeldquote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat doet die speld in d'r haar, vanochtend vergeten eruit te halen?
Dat is een haarstuk.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom heeft dat mens zo'n lang blond haar?
Waarschijnlijk denkt ze dat dat sexy staat ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom heeft dat mens zo'n lang blond haar?
Nu je het zegt,quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
OP 1 of andere manier vind ik haar een beetje op Gordon lijken, het zou zijn zus kunnen zijn
De metamorfose zal spectaculair worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon een ordinaire troel met een grote waffel. Dat wordt niks.
Fokking hell. Die is gewoon jonger dan ik ben.quote:
Die was veel jonger dan 35.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef -0- het volgende:
Moet dat pittige rode kapsel zeggen dat ze er oud uit ziet. Ik denk dat die ook 35 is al zou je er 48 schatten.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De zus van Gordon is namelijk ook een beetje zo'n type, niet zo erg maar wel dat stijltje
Wut? Dan ben ik ook jonger dan jij!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fokking hell. Die is gewoon jonger dan ik ben.
Dat.. Hoewel dit zo te zien wel van de zomer is opgenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fokking hell. Die is gewoon jonger dan ik ben.
Dat ranzige, plekkerige krijg je er toch niet uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De metamorfose zal spectaculair worden.
Ik ben een jonge geest in een oud lichaam.quote:
Yup, echt zijn zus. Gordon is een nakomertjequote:
Jij bent net 43?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
Dat.. Hoewel dit zo te zien wel van de zomer is opgenomen.
Haar hele hoofd is raar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ah de styliste met de rare wenkbrauwen weer.
En daarnaast ook niet echt een goede styliste m.i.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ah de styliste met de rare wenkbrauwen weer.
een malloot onder een minirokquote:Op woensdag 6 november 2013 21:00 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik zit me af te vragen wat dit soort dames in de winter dragen.
Net 44quote:
Gordon is volgens mij de "knapste" van zijn familiequote:Op woensdag 6 november 2013 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup, echt zijn zus. Gordon is een nakomertje
Mee eens. Vorig seizoen werden veel mensen in zo'n soort pyjama gestopt die uit 1 stuk bestonden, leek nergens opquote:Op woensdag 6 november 2013 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En daarnaast ook niet echt een goede styliste m.i.
Vaak vallen de metamorfoses tegen, vind ik. Zo saai en fout. Regelmatig ook niet mooi passend bij het lichaam.
Beetje zo'n Dyanne Beekmanstylist.
Nee joh, op de markt voor 5 euro weer een nieuwe klip met marmotquote:Op woensdag 6 november 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Die rent meteen naar de kapper voor extensions.
Achja, vaak zo met die stylisten op tv. Dyanne Beekman, Bastiaan van Schaik, Danie Bles. Allemaal van hetzelfde laken een pak. Lekker zwijmelen bij de 'prachtige designerjurken' van Addy van den Krommenackerquote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mee eens. Vorig seizoen werden veel mensen in zo'n soort pyjama gestopt die uit 1 stuk bestonden, leek nergens op
De kapper? De markt!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Die rent meteen naar de kapper voor extensions.
quote:
Dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
Zo, ze hebben het nichtje maar 20 jaar ouder gemaakt.
Nee vind ik nietquote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
Zo, ze hebben het nichtje maar 20 jaar ouder gemaakt.
Gmta!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:02 schreef Smash-it het volgende:
Nee joh, op de markt voor 5 euro weer een nieuwe klip met marmot
38 dus dat valt nog meequote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef CherryOnTop het volgende:
weet niet hoe oud zij is, maar ze lijkt minimaal 40.
38quote:
Ze is 38, maar zo lijkt ze wel 15 jaar ouder.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef CherryOnTop het volgende:
weet niet hoe oud zij is, maar ze lijkt minimaal 40.
Zij is van de andere tak. Haar tante is van de graftak.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef mootie het volgende:
Die nicht klinkt ook zo beschaafd. Bijzonder dat het familie is.
Maar toch wel beter dan eerstquote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze is 38, maar zo lijkt ze wel 15 jaar ouder.
Dit was denk ik een gevalletje redden wat er te redden valtquote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Tja dat kapsel. Was te verwachten, weinig mensen worden blij van kort en pittig
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zij is van de andere tak. Haar tante is van de graftak.
Tante en nichtje.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:05 schreef trovey het volgende:
Ik spring er zo...zijn dit moeder en dochter?
Nee hoor, een lief gezichtje...quote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
Wat heeft dat mens een hard gezicht
Met dat dode haar dat ze had heb je niet veel andere keuze dan kort & pittigquote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Tja dat kapsel. Was te verwachten, weinig mensen worden blij van kort en pittig
Het is gvd een catwalk, kut!quote:
Dus met minder leeftijdsverschil dan moeder en dochter? Hoop ik maar voor ze dan.quote:
Ik meende dat ze tante Joyce zei. Maar dat kan ik mis hebben.quote:
Zat ook al te wachten, kan ik drinken ahlen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
Ja hoor.. Delft, dat is bijna Den Haag...ik woon hier gewoon in een enclave aan slechte smaak.
Waar koop je dat soort meubels??quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef CherryOnTop het volgende:
even serieus, waar kóóp je dit soort kleding?
echt hequote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
Ja hoor.. Delft, dat is bijna Den Haag...ik woon hier gewoon in een enclave aan slechte smaak.
Ik wil mijn brood smeren voor morgenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Zat ook al te wachten, kan ik drinken ahlen.
Dik half uur zonder reclame. Dat dit kan in Nederland!!:')
waarschijnlijk in één en dezelfde winkelquote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waar koop je dat soort meubels??
Op de markt.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef CherryOnTop het volgende:
even serieus, waar kóóp je dit soort kleding?
Roy Donders!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Vriendinnnen hebben dezelfde binnenhuisarchitect
Zie het wel eens hangen...vroeg me altijd af wie dat kocht....nu weet ik het.quote:
Ja maar helaas waren de huispakken uitverkocht...want als iemand zó'n ding nodig heeftquote:
hierquote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waar koop je dat soort meubels??
Dat vind ik ook het enge. Zo kán ik er toch niet uitzien over een paar jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef trovey het volgende:
Dat mens is 50?Ik ben maar iets jonger.
Wat heeft ze een oude kop.
Nee, daar moet je je best voor doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het enge. Zo kán ik er toch niet uitzien over een paar jaar.
Iedereen heeft veel meegemaakt op die leeftijd, niet iedereen loopt er echter zo bij.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:08 schreef Smash-it het volgende:
Ah zij heeft ook weer veel meegemaakt. Alles weer verklaard.
ja heel plotseling. Zat op de bank, kreeg stuipstrekkingen en boem hartstilstand en dood.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat was er dan haar man overleden?
quote:
Ok tnxquote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja heel plotseling. Zat op de bank, kreeg stuipstrekkingen en boem hartstilstand en dood.
Delft.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
wtf
In welke stad is dit zodat ik weet dat ik er nooit moet komen?
Delftquote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
wtf
In welke stad is dit zodat ik weet dat ik er nooit moet komen?
Roy zou dit niet accepteren.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
wacht dit verklaart alles! hij doet ook kleding en haar
Mij niet, m'n zicht is spontaan verdwenen net.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef trovey het volgende:
Het interieur ook, de tranen springen me spontaan in de ogen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mij niet, m'n zicht is spontaan verdwenen net.
Veel te pluizig!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mij niet, m'n zicht is spontaan verdwenen net.
Wanne gek! zou ons Royke zeggen.quote:
Het is een groene rolladequote:Op woensdag 6 november 2013 21:12 schreef Vogeltje88 het volgende:
Die tut in haar mintgroene kanten topje ook. Zwembandjes all over.
Glitterkes en paillettekes en strakke krullekes!quote:
Hier zei ik toch http://www.driehoekmeubelen.nl/quote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
Zit me echt af te vragen, waar koop je dat meubilair in hemelsnaam?
Harde....harde krullekesquote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Glitterkes en paillettekes en strakke krullekes!
Ik heb genoeg kamp meubels zien staan in winkels toen ik een bank ging kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef hunter2011 het volgende:
Zit me echt af te vragen, waar koop je dat meubilair in hemelsnaam?
Zwembandjes? Tractorbinnenbanden zul je bedoelen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:12 schreef Vogeltje88 het volgende:
Die tut in haar mintgroene kanten topje ook. Zwembandjes all over.
Oh ja dat was het!quote:
haha, de meest exclusieve en trendy meubelsquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier zei ik toch http://www.driehoekmeubelen.nl/
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Ole het volgende:
quote:Graag nodigen wij u uit al op het internet een indruk te krijgen van al deze meubels, en daarna geheel vrijblijvend u te mogen ontvangen in onze winkel waar wij trots op zijn.
Doet dan ook zo'n pijn aan de ogen als je zo'n bank ziet, roze met tierlantijnen en zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kamp meubels zien staan in winkels toen ik een bank ging kopen
En is nog hartstikke duur ook!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
haha, de meest exclusieve en trendy meubels
Kost hartstikke duur!quote:
waarom dragen ze geen corset of corrigerend ondergoed als ze het toch perse willen dragen?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Zwembandjes? Tractorbinnenbanden zul je bedoelen.Waarom leren vrouwen niet dat als je meer "vlees"hebt je niet superstrakke kleding moet dragen, ook geen tenten als tegenhanger maar gewoon iets goeds passend maar niet strak.
Ik krijg meestal moordneigingen, zou dan willen dat de bank gevoel had en wanneer ik er dan een mes in steek dat het een langzame & pijnlijke dood sterftquote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Doet dan ook zo'n pijn aan de ogen als je zo'n bank ziet, roze met tierlantijnen en zo.
Harde krullekes, gek!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Glitterkes en paillettekes en strakke krullekes!
Roy is een held!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:18 schreef Laysa het volgende:
maar niemand kijkt toch naar onze Roy![]()
Zelfs mijn moeder weet dat hij '' De stylist uit het zuiden'' is
Handig, je kunt zo een heel interieur uitkiezen, ze hebben vast een selectie gemaakt. Erg handig om neer te zetten zoals het in de folder staat. in de brand te steken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn moeder wil volgend jaar een uitje naar Tilburg voor Moederdag. Mee un huispakske.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:18 schreef Laysa het volgende:
maar niemand kijkt toch naar onze Roy![]()
Zelfs mijn moeder weet dat hij '' De stylist uit het zuiden'' is
Ja ja.. ik zal het nooit meer fout zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder wil volgend jaar een uitje naar Tilburg voor Moederdag. Mee un huispakske.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder wil volgend jaar een uitje naar Tilburg voor Moederdag. Mee un huispakske.
Toch wel een écht Roy Donders dan toch he?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik loop meestal maar snel door hopende dat ik het beeld snel van mijn netvlies heb...werkt dus niet aangezien het moment dat ik die roze bank zag alweer jaren geleden is.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik krijg meestal moordneigingen, zou dan willen dat de bank gevoel had en wanneer ik er dan een mes in steek dat het een langzame & pijnlijke dood sterft
Voor minder doen we het niet! En dan allebei in de harde krullekes!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Ole het volgende:
Toch wel een écht Roy Donders dan toch he?
DIe bank kan er niets aan doen hè...die moet door het leven als die bank, alsof dat niet genoeg is.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik krijg meestal moordneigingen, zou dan willen dat de bank gevoel had en wanneer ik er dan een mes in steek dat het een langzame & pijnlijke dood sterft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |