Ze heeft niets aandoenlijks die eerdere vrouwen hadden dat altijd wel.quote:
Ditquote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Ole het volgende:
Dat nichtje mag ook wel wat aan dat dooie haar laten doen zeg
Nichtje toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
Tering die uitgroei van die dochter, ze zegt wat over dr moeder.
Nee inderdaad. Weet niet precies waarom maar ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Copycat het volgende:
Vervelend mens. Ze heeft geen enkeke gunfactor.
yupquote:
Welke randjes?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:51 schreef Smash-it het volgende:
Dat rugvet stroomt ook echt over de randjes bleeeehg
Er gaat niets liefs van haar uit. Ze doet alleen maar plat en vettig.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze heeft niets aandoenlijks die eerdere vrouwen hadden dat altijd wel.
En het lijkt/is baggervetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
Tering die uitgroei van die dochter, ze zegt wat over dr moeder.
Dat snap ik nou ook nooit. Er zijn wel andere manieren om je leven weer op te pakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Zij heeft ook weer 'heel veel meegemaakt'. Vind het altijd zo raar dat de reactie daarop is dat je je zo raar aantakelt met kleding.
43quote:
Kledingstijl op zich veranderen kan ik me wel voorstellen. Alleen niet in deze hoerige outfitsquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit. Er zijn wel andere manieren om je leven weer op te pakken.
Ohhh shit. Sorry!! Goeiequote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Het was een grapje, omdat je de randjes niet eens meer zag onder het vet
Tussen dr bovenbuik en onderbruik zit ook een flink horizontaal decolletequote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ze heeft op dr rug net zo veel decollete als aan de voorkant.
43 en nichtje 38quote:Op woensdag 6 november 2013 20:53 schreef Injetta het volgende:
Effe gemist: hoe oud is moeder en hoe oud dochter?
ze is gewoon één groot decolletéquote:Op woensdag 6 november 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tussen dr bovenbuik en onderbruik zit ook een flink horizontaal decollete
ze lijkt ouderquote:
Whutquote:
Is ze 43????? 63 had ik ook geloofd.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Gvd ze ziet er minstens 15 jaar ouder dan ik.
Anders valt die extension eruit.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat doet die speld in d'r haar, vanochtend vergeten eruit te halen?
Joh dat is een Koetsiespeldquote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat doet die speld in d'r haar, vanochtend vergeten eruit te halen?
Dat is een haarstuk.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom heeft dat mens zo'n lang blond haar?
Waarschijnlijk denkt ze dat dat sexy staat ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Waarom heeft dat mens zo'n lang blond haar?
Nu je het zegt,quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
OP 1 of andere manier vind ik haar een beetje op Gordon lijken, het zou zijn zus kunnen zijn
De metamorfose zal spectaculair worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef mootie het volgende:
Het is gewoon een ordinaire troel met een grote waffel. Dat wordt niks.
Fokking hell. Die is gewoon jonger dan ik ben.quote:
Die was veel jonger dan 35.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef -0- het volgende:
Moet dat pittige rode kapsel zeggen dat ze er oud uit ziet. Ik denk dat die ook 35 is al zou je er 48 schatten.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De zus van Gordon is namelijk ook een beetje zo'n type, niet zo erg maar wel dat stijltje
Wut? Dan ben ik ook jonger dan jij!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fokking hell. Die is gewoon jonger dan ik ben.
Dat.. Hoewel dit zo te zien wel van de zomer is opgenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fokking hell. Die is gewoon jonger dan ik ben.
Dat ranzige, plekkerige krijg je er toch niet uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De metamorfose zal spectaculair worden.
Ik ben een jonge geest in een oud lichaam.quote:
Yup, echt zijn zus. Gordon is een nakomertjequote:
Jij bent net 43?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
Dat.. Hoewel dit zo te zien wel van de zomer is opgenomen.
Haar hele hoofd is raar.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ah de styliste met de rare wenkbrauwen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |