SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor het team.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Fischer gepasseerd ? Misschien wel goed voor 'm.
Waarom?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag me niet waarom maar ik word telkens ongemakkelijk als Boilesen aan de bal is.
Hou toch op man.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat spelen we weer heerlijk en geweldig voetbal. Ik kan hier echt van genieten. Of we deze wedstrijd nou winnen, verliezen of gelijkspelen, ik ben sowieso trots op de jongens.
Het is weer genieten ja . Vooral dat schot op het einde oei oei oeiquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Onze zwarte parel speelt weer briljant he jongens? Zo jammer dat zijn medespelers hem niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |