Mijn reactie bij Fischer is vrijwel altijdquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef TheArt het volgende:
Goed, volgende wedstrijd Blind weer linksback, want Boilesen is echt een drama. Serero heb ik ook een tijdje verdedigd, maar wat hij vandaag deed kan echt niet. Wat Siggy op het veld deed, weet ik ook niet helemaal. Als hij niet in de spits staat, is hij echt waardeloos.
En wie in hemelsnaam leert Fischer normaal passen en schieten? Qua dribbels is het echt wel oke, ook vandaag. Kan enorm nuttig zijn om in de ploeg te hebben om zoals in de slotfase die bal vast te houden. Maar als hij dan die steekpass moet geven of moet gaan schieten dan is mijn reactie altijd.
Hahah Derkie zou Serero echt kapot makenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Serero versus Boerrigter.
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah Derkie zou Serero echt kapot maken
Serero is fit. Tegen de tijd dat Boerrigter Serero te pakken heeft scheurt hij een lies af.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah Derkie zou Serero echt kapot maken
Zou wat zijn als hij had gescoordquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.
Uh, okequote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij had gescoord
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
Frank die het uitvak bezocht en beloofde te winnen.
En het is gebeurt.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik ga de overwinning nu vieren.
Je hele visie niet, maar ik heb er ook weinig interesse in dat je die gaat toelichten, dus laten we het hierbij houden.quote:
in je eentje?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik ga de overwinning nu vieren.
1 aanname waar de bal meteen 6 meter terug sprong en meteen een overtreding om het te herstellen. Boerrigterquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.
Eerste verstandige wat ik jou heb zien postenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hele visie niet, maar ik heb er ook weinig interesse in dat je die gaat toelichten, dus laten we het hierbij houden.
Nee, met je moeder.quote:
Dat dus. Verder de hele wedstrijd stilgegaanquote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1 aanname waar de bal meteen 6 meter terug sprong en meteen een overtreding om het te herstellen. BoerrigterWat een topper is het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |