Die vind ik dan juist weer heerlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:14 schreef indaha het volgende:
Mijn man gaat Banantaart maken maar het karameliseren lukt niet erg
Ja die heb ik ook al gezien , de tweede poging ziet er al beter uitquote:
Ok gelukkigquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al gezien , de tweede poging ziet er al beter uit
Veel rijst, kip en "bijna-over-de-overdreven-datum-dus-50%korting-groentes".quote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaaaaauw!![]()
Wat aten jullie dan zoal als avondeten, mag ik dat vragen?
Het is geluktquote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok gelukkig
Wat leuk (en lekker!) dat hij dat maakt!
Die varkenshaasjes uit de vriezer halen, lekker voor morgen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
Wat goed!
Het enige dat er hier in de vriezer ligt soms is patat, van die verse hondenvoer worsten die er al anderhalf jaar liggen omdat ie ze niet lust (GOOI ZE DAN WEG!!!! jahaaa ga ik morgen doen) en een pak varkenshaasjes van de Lidl dat er echt al twee jaar ligt ofzo en ik na een maand of vier al niet meer durfde te eten omdat ik het altijd vergat te ontdooien en het lag er al zo lang
Oh bèrgenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:29 schreef roos85 het volgende:
Heb je straks voor 1-1 nog wel goede voornemens?
Welterusten en ik ga ook naar bed , de karamel is gelukt en de bananentaart zie ik morgen welquote:Op woensdag 6 november 2013 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoog tijd om te gaan slapen trouwens.
Welterusten allemaal![]()
en Greys, veel plezier en succes morgen met de boodschappen![]()
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
OMG die voorraaddozen van IKEA, 17 stuks voor 3.99![]()
Ik keek eerst verkeerd, maar die prijs is dus voor alles bij elkaar ahhaha!
Jij wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hadden we het nog over boodschappen trouwens?
Hahaha ik zie het voor me met die vriezertquote:Op woensdag 6 november 2013 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bananentaart klinkt goddelijk Indaha![]()
![]()
Krees, ik doe altijd ff een rondje vriepzert voordat ik boodschappen ga doen en soms ligt er bijvoorbeeld nog kip in en dan zorg ik dat ik die week iets eet waar kip in moet.
Ik probeer het altijd zo kort mogelijk te laten liggen, nooit langer dan een week of 6.
Niet dat het niet langer zou kunnen, maar da's mijn eigen gevoel
Eerder hadden we zo'n mega vrieskist en eens per half jaar dook ik over de rand (echt met de voetjes los van de vloer) om te kijken wat er allemaal in lag en dan ging er meestal een vuilniszak vol met ondefinieerbare zooi de container in
Met de vriezer die we nu hebben gaat dat echter prima; veul kleiner en lades
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |