abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 21:41:13 #101
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_132980815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ook! *O*

[..]

*G*
En de 25e wordt bekend gemaakt wie voor Nederland uitkomt *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_132980859
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:41 schreef Takaiki het volgende:

[..]

En de 25e wordt bekend gemaakt wie voor Nederland uitkomt *O*
Dat weten we al :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 6 november 2013 @ 21:42:34 #103
247887 Takaiki
pi_132980891
Ow... zeker weten?
Sometimes you're the bug
pi_132980920
Uit betrouwbare bron volgens Albert :P
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 21:43:05 #105
43556 miss_dynastie
pi_132980921
Ja, Albert zegt het, dus grote kans....
  woensdag 6 november 2013 @ 21:43:48 #106
247887 Takaiki
pi_132980963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef indaha het volgende:
Uit betrouwbare bron volgens Albert :P
Als in Heijn? :')
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 21:45:08 #107
163650 Greys
pi_132981037
Die jongen van SongfestivalWeblog zei op Facebook tegen me dat we ons nog niet zo blind moeten staren op Ilse als solo zangeres. Het kan namelijk ook zijn dat er iemand anders een door Ilse geschreven nummer zingt :P Dus dat ze alleen meedoet als componist....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132981067
Als in Kwalbert Verlinde
pi_132981123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Die jongen van SongfestivalWeblog zei op Facebook tegen me dat we ons nog niet zo blind moeten staren op Ilse als solo zangeres. Het kan namelijk ook zijn dat er iemand anders een door Ilse geschreven nummer zingt :P Dus dat ze alleen meedoet als componist....
Ik ben benieuwd, ze heeft er in ieder geval verstand van :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 21:46:30 #110
163650 Greys
pi_132981139
Mag ik nog even 1 dingetje vragen over eten/voorraad? :P :@

Als je een voorraadkast hebt he met pasta en andere dingen, houd je dan een lijst bij wat er allemaal op voorraad is? Of moet je dan elke dag door alle lades enzo om te zien wat er allemaal is en daar dan een maaltijd van bedenken? Of zijn er hier geen mensen met een 'echte' voorraadkast, waar je in feite weken uit kunt leven? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132981266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Greys het volgende:

Als je een voorraadkast hebt he met pasta en andere dingen, houd je dan een lijst bij wat er allemaal op voorraad is? Of moet je dan elke dag door alle lades enzo om te zien wat er allemaal is en daar dan een maaltijd van bedenken? Of zijn er hier geen mensen met een 'echte' voorraadkast, waar je in feite weken uit kunt leven? :P
Ik kijk wel of iets er is....bv pasta...of soep....maar ik zet niets op datum ofzo
pi_132981351
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:48 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik kijk wel of iets er is....bv pasta...of soep....maar ik zet niets op datum ofzo
dat ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 6 november 2013 @ 21:52:22 #113
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_132981499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Greys het volgende:

Ik heb wel een kleine voorraadkast, maar niks geen lades ofzo. :{w
Gewoon een kast met genoeg 'spul' erin om een aantal dagen mee te kunnen doen als het nodig zou zijn.
Zo nu en dan haal ik er wat uit als ik echt geen zin heb om te koken. Vul het weer bij als het zichtbaar minder is. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_132981565
Ik heb laatst alle potten met boontjes aan mijn schoonouders gegeven....die ging ik echt niet meer op eten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 21:55:10 #115
163650 Greys
pi_132981753
Want aan de ene kant lijkt het me awesome om gewoon altijd wel iets te kunnen maken uit de voorraadkast. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het er over anderhalf jaar nog ligt omdat ik steeds iets anders wil eten dan dat er in de voorraadkast staat. En qua maaltijden kan je - behalve soep? - niet echt iets compleets op voorraad hebben in zo'n kast, er moet dan altijd weer net kip in wat je niet hebt, of gehakt ofzo. Of dat moet dan ook allemaal weer op voorraad in je vriezer zitten.

Ik heb dat gen gewoon niet denk ik, ik vind het serieus ingewikkeld :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132981878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Want aan de ene kant lijkt het me awesome om gewoon altijd wel iets te kunnen maken uit de voorraadkast. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het er over anderhalf jaar nog ligt omdat ik steeds iets anders wil eten dan dat er in de voorraadkast staat. En qua maaltijden kan je - behalve soep? - niet echt iets compleets op voorraad hebben in zo'n kast, er moet dan altijd weer net kip in wat je niet hebt, of gehakt ofzo. Of dat moet dan ook allemaal weer op voorraad in je vriezer zitten.

Ik heb dat gen gewoon niet denk ik, ik vind het serieus ingewikkeld :@
Vlees gewoon op voorraad in de vriezer, verder rijst, pasta's, aardappelen. Groenten in potjes of ook in de vriezer of koelkast :Y
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 21:58:00 #117
163650 Greys
pi_132981943
Ik lees net dat Ilse de Lange op 9 mei een Philharmonisch concert gepland heeft staan in Haarlem.

En het Eurovisie is op 6-8-10 mei (dus op 9 mei repetities)...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 21:59:05 #118
163650 Greys
pi_132982011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Vlees gewoon op voorraad in de vriezer, verder rijst, pasta's, aardappelen. Groenten in potjes of ook in de vriezer of koelkast :Y
Ja dat klinkt idd wel weer minder ingewikkeld :D :')
Maar ik kan amper bedenken wat ik 'vanavond' moet eten, laat staan voor een paar dagen of een week. Struinen jullie dan receptensites door ofzo? Of schud je het echt zo uit je mouw?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132982099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik kan amper bedenken wat ik 'vanavond' moet eten, laat staan voor een paar dagen of een week. Struinen jullie dan receptensites door ofzo? Of schud je het echt zo uit je mouw?
Sommige dingen zoek ik op een site of kookboek en andere dingen schud ik weer zo uit mijn mouw :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 6 november 2013 @ 22:00:25 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132982100
quote:

[..]

Ik eet alleen maar groente, dus dat is niet zo moeilijk :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 22:01:10 #121
43556 miss_dynastie
pi_132982139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
ene kant lijkt het me awesome om gewoon altijd wel iets te kunnen maken uit de voorraadkast. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het er over anderhalf jaar nog ligt omdat ik steeds iets anders wil eten dan dat er in de voorraadkast staat. En qua maaltijden kan je - behalve soep? - niet echt iets compleets op voorraad hebben in zo'n kast, er moet dan altijd weer net kip in wat je niet hebt, of gehakt ofzo. Of dat moet dan ook allemaal weer op voorraad in je vriezer zitten.
Je kunt twee of drie basisdingen bedenken waarvoor je altijd e.e.a. op voorraad hebt.

quote:

[..]

Ik struin best wat sites af voor recepten ja.
pi_132982201
quote:

[..]

Nu doe ik dat niet echt zo meer in mijn eentje, maar Dk hield nogal van....euhm....vastigheid....dus vaak aten we in de week dezelfde dingen...aardappelen, groente, vlees....Ik vind het ook niet altijd even makkelijk, maar door de variatie in kast, koelkast en vriezer kan ik me op een dag gelukkig nog bedenken....dus dan eet ik vandaag risotto en morgen de pasta bv.....en als het eenpansgerechten zijn kan ik nu altijd nog 3 bakjes invriezen.....dat is makkelijk want dan hoef ik het maar enkel uit de vriezer te halen en met etenstijd in de magnetron te zetten
  woensdag 6 november 2013 @ 22:03:25 #123
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_132982252
quote:

[..]

Dat is juist het mooie ervan, het wordt alleen maar makkelijker.
Het is niet een kwestie van voor een paar dagen plannen wat je op die dagen MOET eten.
Je koopt een aantal verschillende groentes en verschillende vleesdingen en elke dag kan je daaruit kiezen waar je op dat moment trek in hebt.
Zo doe ik het, gooi de groentela van de koelkast vol en elke dag kies ik dat waar ik op dat moment het meeste trek in heb. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_132982258
Ik gooi meestal tijdens het koken nog een scheutje van dittes en wat kruiden van dattes erbij....smaakt eigenlijk altijd wel :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 22:04:29 #125
163650 Greys
pi_132982318
Het gaat hier zoveel uitmaken straks als die oven het weer doet, bedenk ik me net *O*
Wat zal het een geld schelen als ik weer eens zelf een pizzaatje kan bakken ipv altijd bestellen, of lekker pastaovenschotel enzo, broodjes afbakken etc. Dan kan ik ook veel meer variëren qua wat te eten. We eten nu bijna elke dag gebakken aardappels, vlees en sla :') :@ :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')