En de 25e wordt bekend gemaakt wie voor Nederland uitkomtquote:
Dat weten we alquote:Op woensdag 6 november 2013 21:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En de 25e wordt bekend gemaakt wie voor Nederland uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik ben benieuwd, ze heeft er in ieder geval verstand vanquote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Die jongen van SongfestivalWeblog zei op Facebook tegen me dat we ons nog niet zo blind moeten staren op Ilse als solo zangeres. Het kan namelijk ook zijn dat er iemand anders een door Ilse geschreven nummer zingtDus dat ze alleen meedoet als componist....
Ik kijk wel of iets er is....bv pasta...of soep....maar ik zet niets op datum ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
Mag ik nog even 1 dingetje vragen over eten/voorraad?![]()
Als je een voorraadkast hebt he met pasta en andere dingen, houd je dan een lijst bij wat er allemaal op voorraad is? Of moet je dan elke dag door alle lades enzo om te zien wat er allemaal is en daar dan een maaltijd van bedenken? Of zijn er hier geen mensen met een 'echte' voorraadkast, waar je in feite weken uit kunt leven?
datquote:Op woensdag 6 november 2013 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kijk wel of iets er is....bv pasta...of soep....maar ik zet niets op datum ofzo
Ik heb wel een kleine voorraadkast, maar niks geen lades ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
Mag ik nog even 1 dingetje vragen over eten/voorraad?![]()
Als je een voorraadkast hebt he met pasta en andere dingen, houd je dan een lijst bij wat er allemaal op voorraad is? Of moet je dan elke dag door alle lades enzo om te zien wat er allemaal is en daar dan een maaltijd van bedenken? Of zijn er hier geen mensen met een 'echte' voorraadkast, waar je in feite weken uit kunt leven?
Vlees gewoon op voorraad in de vriezer, verder rijst, pasta's, aardappelen. Groenten in potjes of ook in de vriezer of koelkastquote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
Want aan de ene kant lijkt het me awesome om gewoon altijd wel iets te kunnen maken uit de voorraadkast. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het er over anderhalf jaar nog ligt omdat ik steeds iets anders wil eten dan dat er in de voorraadkast staat. En qua maaltijden kan je - behalve soep? - niet echt iets compleets op voorraad hebben in zo'n kast, er moet dan altijd weer net kip in wat je niet hebt, of gehakt ofzo. Of dat moet dan ook allemaal weer op voorraad in je vriezer zitten.
Ik heb dat gen gewoon niet denk ik, ik vind het serieus ingewikkeld
Ja dat klinkt idd wel weer minder ingewikkeldquote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vlees gewoon op voorraad in de vriezer, verder rijst, pasta's, aardappelen. Groenten in potjes of ook in de vriezer of koelkast
Sommige dingen zoek ik op een site of kookboek en andere dingen schud ik weer zo uit mijn mouwquote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat klinkt idd wel weer minder ingewikkeld![]()
Maar ik kan amper bedenken wat ik 'vanavond' moet eten, laat staan voor een paar dagen of een week. Struinen jullie dan receptensites door ofzo? Of schud je het echt zo uit je mouw?
Ik eet alleen maar groente, dus dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik kan amper bedenken wat ik 'vanavond' moet eten, laat staan voor een paar dagen of een week. Struinen jullie dan receptensites door ofzo? Of schud je het echt zo uit je mouw?
Je kunt twee of drie basisdingen bedenken waarvoor je altijd e.e.a. op voorraad hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
ene kant lijkt het me awesome om gewoon altijd wel iets te kunnen maken uit de voorraadkast. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het er over anderhalf jaar nog ligt omdat ik steeds iets anders wil eten dan dat er in de voorraadkast staat. En qua maaltijden kan je - behalve soep? - niet echt iets compleets op voorraad hebben in zo'n kast, er moet dan altijd weer net kip in wat je niet hebt, of gehakt ofzo. Of dat moet dan ook allemaal weer op voorraad in je vriezer zitten.
Ik struin best wat sites af voor recepten ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu doe ik dat niet echt zo meer in mijn eentje, maar Dk hield nogal van....euhm....vastigheid....dus vaak aten we in de week dezelfde dingen...aardappelen, groente, vlees....Ik vind het ook niet altijd even makkelijk, maar door de variatie in kast, koelkast en vriezer kan ik me op een dag gelukkig nog bedenken....dus dan eet ik vandaag risotto en morgen de pasta bv.....en als het eenpansgerechten zijn kan ik nu altijd nog 3 bakjes invriezen.....dat is makkelijk want dan hoef ik het maar enkel uit de vriezer te halen en met etenstijd in de magnetron te zettenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie ervan, het wordt alleen maar makkelijker.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |