JA godverdomme dingen neerzetten en dan weer weghalen. Denk toch eerst eens na voor je post mens.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou dat ga ik even doen....en als ik dan vervolgens het hele topic over mee heen krijg, dan is dat maar zo
Oh ja, Servisch. Neemt u het mij alstublieft niet kwalijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was Servisch hoor
Ik had niet voor niets weken geoefend
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
JA godverdomme dingen neerzetten en dan weer weghalen. Denk toch eerst eens na voor je post mens.
[..]
JA godverdomme dingen neerzetten en dan weer weghalen. Denk toch eerst eens na voor je post mens.
Jouw gezicht erbij vergeet ik ook nooit meer!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha ja dat meezingen vergeet ik noooooit meer
Ik geloof dat nasdrovja overal in Oost-Europa proost betekent, dus daar kan je je al mee reddenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Servisch. Neemt u het mij alstublieft niet kwalijk.
Ik ben niet zo goed in mijn oostblokkentopografie.
Wij zeggen ziveliquote:Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik geloof dat nasdrovja overal in Oost-Europa proost betekent, dus daar kan je je al mee redden
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Servisch. Neemt u het mij alstublieft niet kwalijk.
Ik ben niet zo goed in mijn oostblokkentopografie.
Mooi, hoef ik er alleen voor te zorgen dat ik een biertje in mijn hand heb en ik red me wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik geloof dat nasdrovja overal in Oost-Europa proost betekent, dus daar kan je je al mee redden
And just like that, it's complicated again.quote:
PIVOOOOOOOO snappen ze overal wel volgens mij. Ziveliquote:Op woensdag 6 november 2013 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik er alleen voor te zorgen dat ik een biertje in mijn hand heb en ik red me wel.
[..]
And just like that, it's complicated again.
[..]
Ik las iets over een groep hardcore Dynamo Zagreb hooligans die momenteel in het land zijn, kan je daar ff Kroatisch mee zingenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herinner me nog goed dat ik het berichtje kreeg...... dat ik er echt bij had moeten zijn, dat de hele kroeg Servisch zong. Dus![]()
Ja hoor. Is er alleen het probleempje dat ik niet zo dol ben op hooligans, maar achquote:Op woensdag 6 november 2013 21:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik las iets over een groep hardcore Dynamo Zagreb hooligans die momenteel in het land zijn, kan je daar ff Kroatisch mee zingenzal toch wel ongeveer het zelfde klinken als Servisch
Ja, en anders maak ik gewoon een tap-gebaartje.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PIVOOOOOOOO snappen ze overal wel volgens mij. Ziveli
Was ook wel briljant dat de ondertitels alleen op dat andere scherm waren.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
En ik maar met Franklin Brown wauwelen, blablabla blabalbalaaaablabla, ineens heel de kroeg brult het Servische lied mee. Ik dacht echt dat ik gek werd
Tot ik op het andere scherm de ondertitels zag![]()
![]()
![]()
Een kleinigheidje hou je altijdquote:Op woensdag 6 november 2013 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor. Is er alleen het probleempje dat ik niet zo dol ben op hooligans, maar ach
Het is nog precies een half jaar tot de eerste semiquote:Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Een kleinigheidje hou je altijd![]()
Ik heb er nu al weer zin in![]()
![]()
Ik ga eens even opzoeken wanneer het precies is en die hele week maar vast vrijhoudenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is nog precies een half jaar tot de eerste semi
Ik ook!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Een kleinigheidje hou je altijd![]()
Ik heb er nu al weer zin in![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is nog precies een half jaar tot de eerste semi
Ik zat een keer in het Feyenoord stadion tussen de hooligans, hadden ze ff niemand om tegen te rellen gingen ze met elkaar mattenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor. Is er alleen het probleempje dat ik niet zo dol ben op hooligans, maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |