abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132987707
Schuim eens door de diepvriesgroenten. Ik weet niet hoe het vlees bij de Lidl is maar anders nog even naar supermarkt of slager voor gehakt en/of kip. Dan kun je een paar dagen vooruit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132987718
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Queller het volgende:
Ik heb nog een bespaar-tip :o
Lampen uit doen als je niet in de kamer bent?
pi_132987722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Is de pastasaus van de Lidl wel lekker? :@
Die maak je dus vanaf nu zelf }:|
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 23:49:39 #229
163650 Greys
pi_132987734
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Schuim eens door de diepvriesgroenten. Ik weet niet hoe het vlees bij de Lidl is maar anders nog even naar supermarkt of slager voor gehakt en/of kip. Dan kun je een paar dagen vooruit.
Gehakt van de Lidl kreeg een 9 van de consumentenbond, beter dan menig keurslager :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 23:50:43 #230
163650 Greys
pi_132987765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef Queller het volgende:

[..]

Die maak je dus vanaf nu zelf }:|
Ik zou niet weten hoe :') Heb mijn hele leven kant en klare pastasaus gekocht, ook al die jaren toen ik amper geld had in mijn eentje. Tomatenpuree en...??? :D

Zijn eieren van de Lidl goed/lekker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132987766
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef Laysa het volgende:

[..]

Lampen uit doen als je niet in de kamer bent?
Of als je wel in de kamer bent; maakt het leven spannend :o

* voor op je lijstje: pleisters en jodium of een zalfje

Wij hebben een héééél klein lampje in de gang. Maatje 'een led-lampjes ganglicht'. Ik knal nog wel eens tegen de muur :X
pi_132987785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Queller het volgende:
Je moet nog gehakt en kip, een doos eieren, groente en fruit van het seizoen, en iets rijst of pasta-achtigs :) Dan voor de basisvoorraad wat blikjes tomaten. Plus een driepak paprika's.

Stoplicht! O+

Die koop ik ook vaker. Kun je vers gebruiken en anders blokjes snijden en hop! de diepvries in. Heb je meteen weer groenten voor in een pastasaus of zo. ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 23:52:10 #233
163650 Greys
pi_132987822
Ik had wel een jaartje huishoudschool kunnen gebruiken :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132987844
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef Queller het volgende:

[..]

Of als je wel in de kamer bent; maakt het leven spannend :o

* voor op je lijstje: pleisters en jodium of een zalfje

Wij hebben een héééél klein lampje in de gang. Maatje 'een led-lampjes ganglicht'. Ik knal nog wel eens tegen de muur :X
Jij bent net zo heerlijk lomp als ik ben O+
pi_132987858
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe :') Heb mijn hele leven kant en klare pastasaus gekocht, ook al die jaren toen ik amper geld had in mijn eentje. Tomatenpuree en...??? :D

Ik heb het ook maar één keer gedaan. _O- Staat hier nog ergens op fok, inclusief foto's. Uuuuuren tomaten koken etc en daarna vijf zakjes drab voor in de vriezert. Het smaakte wel gezond maar ik vind de kant en klare variant lekkerder. :@ En een hoop minder werk. :7
  woensdag 6 november 2013 @ 23:53:27 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132987879
quote:

[..]

Ik doe ook altijd kant en klaar; 3 potten en dan een zak groenten en een pond gehakt.
Wat over hou in bakjes in de vriezer :)

En de eieren van de Lidl zijn helemaal prima ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_132987887
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik had wel een jaartje huishoudschool kunnen gebruiken :')
Ik heb dat allemaal van mijn moeder geleerd. :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 23:53:36 #238
163650 Greys
pi_132987888
Onze 'groenten' bestaan meestal uit een salade van bleekselderij, appel, ei, cashewnoten en van die fake surimi sticks in stukjes. Plus de tomaat op mijn clubsandwich.

En toch bijna nooit ziek gemeld in bijna 15 jaar op het werk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132987891
Ik kan al koken vanaf mijn negende....en mijn broer en ik moesten echt meedraaien in het huishouden...dus toen we het huis uit gingen was het allemaal gesneden koek :')
pi_132987908
quote:

[..]

Ik zou niet weten hoe :') Heb mijn hele leven kant en klare pastasaus gekocht, ook toen ik amper geld had in mijn eentje. Tomatenpuree en...??? :D
Dat weet ik zelfs :{w

NOT...

Paar champignonnetjes bakken, uitje fruiten, paprika snijden, gehakt rullen, boeljonblokje (post-migraineuze spelling), hatsee in een pan, blikje tomatenpuree en wat stukjes tomaat erin en gaan!

Óf: een roetje maken, geraspte oude kaas erin, kleintje slagroom, stukjes uitgebakken spek en champignonnetjes en gáán. Wel met roomboter, anders gaat je cholesterol niet door de geluidsbarriere!

quote:
Eieren koop je van de diervriendelijke soort....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 november 2013 @ 23:53:58 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132987909
quote:

[..]

ja
Tomatenpuree knoflook uien peterselie basilicum zout peper gehakt groente naar keuze
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 23:54:45 #242
163650 Greys
pi_132987927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik doe ook altijd kant en klaar; 3 potten en dan een zak groenten en een pond gehakt.
Wat over hou in bakjes in de vriezer :)
*O* check!

quote:
En de eieren van de Lidl zijn helemaal prima ^O^
Okay, gaan ze op de lijst! Ik wist dat er dingen zijn 'die je beter niet bij Lidl kunt halen', maar eieren horen daar dus niet bij, hatsekideee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 november 2013 @ 23:54:54 #243
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132987931
Meeste producten van de Lidl zijn diervriendelijk Elies :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_132987950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jij bent net zo heerlijk lomp als ik ben O+
Het is vreselijk :')

Vooral in migraineperioden (ja ja, het is weer eens zover en ik het beheerst mijn leven, dus ik moét het er over hebben). Dan ben ik echt zo vreselijk lomp. Normaalgesproken hoor je mij niet in het dagelijkse leven. Maar dan wel: ik loop overal tegenaan, stoot me doorlopend, struikel en laat van alles uit mijn handen lazeren. Echt bloedirritant :X
pi_132987973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is vreselijk :')

Vooral in migraineperioden (ja ja, het is weer eens zover en ik het beheerst mijn leven, dus ik moét het er over hebben). Dan ben ik echt zo vreselijk lomp. Normaalgesproken hoor je mij niet in het dagelijkse leven. Maar dan wel: ik loop overal tegenaan, stoot me doorlopend, struikel en laat van alles uit mijn handen lazeren. Echt bloedirritant :X
:*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 23:56:42 #246
163650 Greys
pi_132987991
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb dat allemaal van mijn moeder geleerd. :D
Ik niet, stom eigenlijk, want mijn moeder is verder reuze lief ende fabulous O+
Of misschien was het de bedoeling dat ik meekeek als zij kookte, maar kan me niet herinneren dat ze dat ooit gezegd heeft of ik had vast andere dingen te doen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132987993
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja
Tomatenpuree knoflook uien peterselie basilicum zout peper gehakt groente naar keuze
Owja... de kruiden was ik nog even vergeten :')
pi_132988079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Meeste producten van de Lidl zijn diervriendelijk Elies :P
Mooi!

Er heeft zich écht iets geks voorgedaan in mijn hoofd (en dit heeft dan weer niets met de migraine te maken): ik ben uit eten geweest vanavond. Ik heb van mijn leven nog nooit vis besteld in een restaurant (behalve misschien in een incidenteel visrestaurant, maar ik kan me niet herinneren dat ik er ooit in een heb gegeten), maar vanavond heb ik vis gehad. Ik krijg het niet meer voor elkaar om met een gerust gemoed vlees te gaan zitten eten als ik niet in elk geval het idee heb dat het van een blije koe is gekomen :@

Erg man! Was roken maar heul erg dier-onvriendelijk. Dan had ik er nog wat aan.... -O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 00:00:06 #249
163650 Greys
pi_132988109
Moet gewoon maar niet ontmoedigd raken door de groeiende lijst, want als ik dit zo zie snap ik niet hoe mensen het in hun auto gepropt krijgen als het voor een hele week is. Maar dat is natuurlijk anders als je al een soort basis-voorraad hebt :) En ik moet from scratch beginnen, dus ik ga maar niet alles tegelijk kopen denk ik. Beetje opbouwen, ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132988144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik niet, stom eigenlijk, want mijn moeder is verder reuze lief ende fabulous O+
Of misschien was het de bedoeling dat ik meekeek als zij kookte, maar kan me niet herinneren dat ze dat ooit gezegd heeft of ik had vast andere dingen te doen :@
Mijn moeder is geen keukenprinses (en ik ook niet) maar we kregen spelenderwijs wel de basis mee. En later, toen de Grote Strijd Om De Klusjes losbarstte resulteerde het in zaterdagen dat de hele familie de tuin deed en ik het huis, inclusief diner. Good times. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')