Nou moet ik er wel bij zeggen dat als ik die clubsandwich neem, dat ik dan de rest van de dag amper/niets meer eet hoor. Dus dat doe ik alleen op een dag als S niet thuis eet. Dus dan is het 6,50 voor lunch en diner tegelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan doe je een halfje....of je neemt meer brood mee naar je werk en laat dat 6,50 euro-broodje achterwege
Koop ik gesneden op de markt. Meestal een kilo wat ik dan in drie aparte porties laat verpakken. Want 333 gram is precies genoeg voor mijn gemiddelde vierpersoons pakjesmaaltijd(waar ik drie dagen mee doe), ik gooi er altijd meer groente in, vind ik lekkerder dan hopen vleesch.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh en wat zijn 'kipblokjes' Cat?
Een kipfilet die je zelf eerst in stukjes hakt en daarna invriest? Of koop je dat gesneden en wel?
Ik ben een enorme zeurneus als het om brood gaat en ik houd bevroren brood weken goed.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou moet ik er wel bij zeggen dat als ik die clubsandwich neem, dat ik dan de rest van de dag amper/niets meer eet hoor. Dus dat doe ik alleen op een dag als S niet thuis eet. Dus dan is het 6,50 voor lunch en diner tegelijkHet is namelijk écht een enorm ding.
Een brood (of halfje) blijft wel een week goed in de vriezer? En goed en lekker?
En hier las ik dan weer 'Lush'quote:Op woensdag 6 november 2013 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik volgens mij al tijden een paar kroketten erin heb liggen. Die eet ik in fases en nu vergeet ik ze dus de hele tijd.![]()
Binnenkort toch maar eens eruit halen.
Maar deze week niet meer:
Morgen andijvie-prei-broccolistamp (restjes moesten op) met slavink
Vrijdag genoemde stamp met rookworst![]()
Zaterdag sushi![]()
Zondag weet ik nog niet, misschien snelle hap tussen repetitie en werk.
Maar dat plan ik vrijdag wel als ik bij de C1000 sta. Meestal maak ik in de supermarkt min waar-heb-ik-deze-week-zin-in lijst.
logt aan je vriezer. Hier een vriezer boven de koelkast en das niet lekker met brood. Bij mn ouders betere vriezer en wel lekker to zeker een werkquote:Op woensdag 6 november 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou moet ik er wel bij zeggen dat als ik die clubsandwich neem, dat ik dan de rest van de dag amper/niets meer eet hoor. Dus dat doe ik alleen op een dag als S niet thuis eet. Dus dan is het 6,50 voor lunch en diner tegelijkHet is namelijk écht een enorm ding.
Een brood (of halfje) blijft wel een week goed in de vriezer? En goed en lekker?
Langer, zolang je de zak maar weer netjes dicht doetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee gek! Die zit in mijn diepvries! Veel logischer.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hier las ik dan weer 'Lush'![]()
Dat heb je met Lidl-brood iddquote:Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
Tip.....neem geen brood wat met oa water is gemaakt....bij mij breekt het brood dan af als ik de sneetjes wil scheiden...
Hier verhuist het halfje altijd van grote ladevriezer naar vriesvakje boven koelkast en ik merk geen verschil.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
logt aan je vriezer. Hier een vriezer boven de koelkast en das niet lekker met brood. Bij mn ouders betere vriezer en wel lekker to zeker een werk
Ja, daardoor kwam dat ook. Gek genoeg vond ik Lush in de diepvries niet raar, maar Lush op je bord....quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee gek! Die zit in mijn diepvries! Veel logischer.
Brood moet van de Eckte Bakkert komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
Tip.....neem geen brood wat met oa water is gemaakt....bij mij breekt het brood dan af als ik de sneetjes wil scheiden...
Oh, is dat het? Ik dacht dat ik de ene keer gewoon lomper was dan de andere keerquote:Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
als je verhuistvdan is t al goed en snel ingevroren. Dat maakt verschil vind ikquote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier verhuist het halfje altijd van grote ladevriezer naar vriesvakje boven koelkast en ik merk geen verschil.
Broodquote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb je met Lidl-brood idd
Brood haal ik altijd wel van den bakkert of van het duurdere merk bij C1000.
Wantbrood
Mwah, maakt voor mij geen verschil. Want als ik -the horror!- geen brood meer op voorraad heb verhuist het vers gekochte halfje rechtstreeks naar dat vakje. Maar ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je verhuistvdan is t al goed en snel ingevroren. Dat maakt verschil vind ik
Maar als het lunch en diner tegelijk is vind ik het wel weer meevallen, 6,50quote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brood![]()
Bakker-broodOmdat brood goed voor je is. En ik geen twee maal wekelijkse clubsandwiches wil betalen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Queller het volgende:
Heb ik niet hoor, maar ik wilde gewoon efkes meepraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |