SPOILER: Oud Nieuws en geruchtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX360 versie
XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.
PS3 Versie
PS4 Versie
PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.
CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.
Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:
Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.
De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?
FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.
Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.
Wapenlijst
Assault Rifles
• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160
Sub Machine Guns
• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X
Light Machine Guns
• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW
Shotguns
• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]
Sniper Rifles
• USR
• L1155
• Lynx
• VKS
Marksman Rifles
• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov
Camo's
• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold
Gametypes
• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch
Maps
• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout
Handige filmpjes met uitleg
Ghosts 101 Episode 2: Best Perk! Must Have for Launch Day (Call of Duty COD Ghost Perks Tips Tricks)quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.~ Love comes unseen; we only see it go
quote:De game start niet op als je systeem eisen te laag zijn.
Doe ze de greotjes de volgende keerquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
GVD Heb ik wave 19 van extinction voltooid, moeten we terug rennen naar een heliIk zag die sign niet, en werd ik in elkaar getimmerd door 3 van die mega beesten en mijn team ook
![]()
ter illustratie deze kolossale beesten;
[ afbeelding ]
Nice, ik kom maar niet verder dan wave 8 :\ , ben lvl 20 en heb altijd mensen die lager lvls zijn. >.<quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
GVD Heb ik wave 19 van extinction voltooid, moeten we terug rennen naar een heliIk zag die sign niet, en werd ik in elkaar getimmerd door 3 van die mega beesten en mijn team ook
![]()
ter illustratie deze kolossale beesten;
[ afbeelding ]
Die kopen Ghosts gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef gniffie het volgende:
Wat doen die mensen met de PC versie trouwens als ze niet de benodigde 6 gb hebbben? Neem aan dat je niet gaat upgraden voor 1 spel, en je kan je key niet inleveren
Meeste mensen hebben tegenwoordig al wel 6 of 8 gb denk ik. En anders, ram is het goedkoopste dat je kan upgraden, dus dan gewoon 4 gig erbij kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef gniffie het volgende:
Wat doen die mensen met de PC versie trouwens als ze niet de benodigde 6 gb hebbben? Neem aan dat je niet gaat upgraden voor 1 spel, en je kan je key niet inleveren
Die laatste wave in het stadje is best lastig, maar je kan ook wachten tot dat de mensen wat hogere lvl´s hebben dus betere upgrades. Gewoon een kwestie van iedereen iets anders met zijn punten laten upgraden. En allemaal de assault class nemen, rest is waardeloos.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Nice, ik kom maar niet verder dan wave 8 :\ , ben lvl 20 en heb altijd mensen die lager lvls zijn. >.<
En MW3 trekt ie op ultra/native... Welke laptop videokaart is dan wel geschikt? Noem eens een laptop van rond de 1000,-....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ultra no way. Zelfs High niet....
http://www.game-debate.co(...)eforce-gt-650m-gddr5
Vergelijking tussen jouw kaart en mijne. Mijn pc heeft moeite met alles Extra en dan is mijn videokaart nog veel krachtiger dan de jouwe.
Is dat een vereiste ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef gniffie het volgende:
Alleen maar positief tochquote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef over_hedge het volgende:
Er zijn weinig sterke killstreaks zeg. Heb ze nu allemaal gehad. Alleen de meeste levels loopt iedereen in huisjes enzo waardoor veel streaks maar kut zijn
Ja eigenlijk wel. Sowieso vrij weinig killstreaks tegen gehad nog. Behalve die kut hond.quote:
Die hont wordt vanzelf minder gebruikt zodra het nieuwe er vanaf is net zoals bij de RC XD bijvoorbeeld. Hoe sterker de killstreaks zijn hoe meer ervoor gecamped wordtquote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Sowieso vrij weinig killstreaks tegen gehad nog. Behalve die kut hond.
Hoop het, Ik zelf gebruik hem niet. Want 9 van de 10 kills die je met die hond maakt is nadat je zelf al dood bent. Dus dan heb je er weinig aan. Geef mij maar een imsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hont wordt vanzelf minder gebruikt zodra het nieuwe er vanaf is net zoals bij de RC XD bijvoorbeeld. Hoe sterker de killstreaks zijn hoe meer ervoor gecamped wordt
Je advies opgevolgd en tot extraction gekomen, nuke geplaats en begonnen te rennen maar LOL we werden zwaar overrunquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die laatste wave in het stadje is best lastig, maar je kan ook wachten tot dat de mensen wat hogere lvl´s hebben dus betere upgrades. Gewoon een kwestie van iedereen iets anders met zijn punten laten upgraden. En allemaal de assault class nemen, rest is waardeloos.
Hahaha, goed zo man. Even lvlen en je kan ze volgende keer aan. Maxed out medic is trouwens resistant tegen poison.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:45 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je advies opgevolgd en tot extraction gekomen, nuke geplaats en begonnen te rennen maar LOL we werden zwaar overrun1 iemand werd geraakt door die poison en kapot gemaakt door die dikke olifant alien.
Edit: Btw ik gebruikte sentry gun. fully maxed 2 van die is echt ziek. Je hoeft niks te doen. Ze clearen alles voor je
Originele reactie!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is dat een vereiste ja?Ik kan BF4 gewoon spelen met 4gb en daar krijg je dan nog meer voor terug ook.
Nou ja, het is toch raar dat je minstens 6gb aan ram moet hebben om de boel uberhaupt op te starten?quote:
want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het wordt gewoon slechter en slechter.
Die met dat gras in het midden. Wat een aids map.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef BzP het volgende:
Is het de moeite waard om te kopen?
Ik heb al mn COD's verkocht halverwege BO2 tijdperk..
Werd me allemaal te saai
die met dat gras met dat verlaten winkel centrum? Ja dat vind ik echt de grootste kut map ook. Die met het kasteel is wel leuk. Gewoon omlopen tussen a en c.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die met dat gras in het midden. Wat een aids map.
Nou ja die buiten met die dat kasteel is ook een camping, quickscopres aids map
Het omlopen is het problem niet. Die kut campers wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die met dat gras met dat verlaten winkel centrum? Ja dat vind ik echt de grootste kut map ook. Die met het kasteel is wel leuk. Gewoon omlopen tussen a en c.
Weinig last van. Kom sowieso weinig mensen tegen die iets gebruiken tegen de setcoms. Dus ik heb bijna de heletijd die dingen aanstaan omdat ik ook die perk gebruik waardoor je de setcoms van de tegenstander gebruikt. Dan heb je ook niet zo last van campers als je weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het omlopen is het problem niet. Die kut campers wel.
Toch geen hol aan zo
Check twitter maar eens dan heb je zo een antwoord.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef BzP het volgende:
Is het de moeite waard om te kopen?
Ik heb al mn COD's verkocht halverwege BO2 tijdperk..
Werd me allemaal te saai
Ja ik had mn bericht al verwijderd. Had namelijk verkeerd gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee
Van Youtubers en random mensen
ja van dat laatste begrijp ik ook geen holquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef rubbels het volgende:
Vanochtend ff ene paar potjes gespeeld. Is erg wennen vind ik. Grote maps en het snel doodgaan hebben ff wat oefening nodig
Maar kan iemand mij precies uitleggen hoe het nou zit met die squad points en wapens en attachments unlocken?
En wat is het nut van het unlocken van meer squad members?
Heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Bolters het volgende:
Jullie wel enig idee tot welk level je kunt gaan met een personage en of je dan nog in prestige kunt?
Oke! Ben er wel benieuwd naar. Zie er ook niks over terug, terwijl je er normaal ontzettend veel over leestquote:
Zijn wel een stuk groter geworden ja, maar dat went wel denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Bolters het volgende:
Zijn de maps allemaal een stuk groter of valt het wel mee? Ik hield juist van de compactheid van CoD
Denk inderdaad ook dat het went. Toch vind ik het jammer. Bij alle voorgaande CoD-delen vond ik de grootste maps de minst leuke. Des te meer omdat ik voornamelijk FFA speel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk groter geworden ja, maar dat went wel denk ik
60.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Bolters het volgende:
Jullie wel enig idee tot welk level je kunt gaan met een personage en of je dan nog in prestige kunt?
Prestige is iets anders dan vorige delen. Na dat je level 60 gehaald hebt. Ga je in prestige mode. Veranderd eigenlijk niks behalve dat het icoontje voor je naam anders wordt en je een nieuwe achtergrond krijgt. Je kan dit per mannetje doen. En er zijn er in totaal 10. Dus je kan 10x prestige.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:36 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx. En dan nog de prestige in of is dat er niet meer?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt (ik heb de game nog niet). Stel; ik begin nu met spelen online. Uiteraard begin ik op level 1. Dan ben ik straks level 60. Dan kan ik met dat personage in prestige en ben ik weer level 1? Of werkt het dus niet meer en blijft dat personage altijd level 60 en kun je dan gewoon overstappen op een van de andere 9 personages?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prestige is iets anders dan vorige delen. Na dat je level 60 gehaald hebt. Ga je in prestige mode. Veranderd eigenlijk niks behalve dat het icoontje voor je naam anders wordt en je een nieuwe achtergrond krijgt. Je kan dit per mannetje doen. En er zijn er in totaal 10. Dus je kan 10x prestige.
Dat laatste. je hebt 10 verschillende personages die je level 60 moet maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt (ik heb de game nog niet). Stel; ik begin nu met spelen online. Uiteraard begin ik op level 1. Dan ben ik straks level 60. Dan kan ik met dat personage in prestige en ben ik weer level 1? Of werkt het dus niet meer en blijft dat personage altijd level 60 en kun je dan gewoon overstappen op een van de andere 9 personages?
En wat is dan het verschil in personages?
Wat minder? is de grootste aids map van alle cods die er zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dope map hoor.
Alleen die stormfront map is wat minder.
welke is stormfront dan ? ;pquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat minder? is de grootste aids map van alle cods die er zijn
Ik denk de Remington met silencer en red dot/holoquote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Roypsv het volgende:
wie kan mij zeggen wat de fijnste gun is
Oke! En zit er ook een specifiek verschil tussen de personages?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat laatste. je hebt 10 verschillende personages die je level 60 moet maken.
Elk potje kan je switchenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Bolters het volgende:
En is het bijvoorbeeld mogelijk om tussentijds te switchen tussen personage? Dus wanneer ik een level 30 personage heb, ik op dat moment overstap naar een level 5 personage en later weer naar een derde, level 15 personage (bijvoorbeeld)?
Maar wat is het verschil tussen de personages dan?quote:
Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil tussen de personages dan?Of is het een variatie op een verschillende load-out dan?
negative nancyquote:Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef LeaderRoel het volgende:
En, hoe bevalt de 60 euro kostende texture pack?
En dat je kan prestige maar als nog je poppetje van level 60 houdt. waardoor je als je zin hebt altijd weer met die kan spelen waar je wel al alles geunlocked hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..
Enige voordeel wat ik mij kan bedenken is meerdere classes.. Gebruik je ene soldier voor objective games en een andere voor Search and Rescue..
zou zeggen dat er iets moet zijn waardoor het werkelijk waar ook nut heeft om een ander poppetje te spelenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat je kan prestige maar als nog je poppetje van level 60 houdt. waardoor je als je zin hebt altijd weer met die kan spelen waar je wel al alles geunlocked hebt.
Ghosts IMS is echt een beest gewordenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop het, Ik zelf gebruik hem niet. Want 9 van de 10 kills die je met die hond maakt is nadat je zelf al dood bent. Dus dan heb je er weinig aan. Geef mij maar een ims
Voor elk level up krijg je geloof ik 2 squad points, voor ingame field missions die je complete krijg je er 1, en voor Operations kan je er een heleboel krijgen, daar ben ik ook nog niet echt over uit met die bonussen..quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef rubbels het volgende:
Vanochtend ff een paar potjes gespeeld. Is erg wennen vind ik. Grote maps en het snel doodgaan hebben ff wat oefening nodig
Maar kan iemand mij precies uitleggen hoe het nou zit met die squad points en wapens en attachments unlocken?
En wat is het nut van het unlocken van meer squad members?
Stonehavenquote:
AK-12 en MSBS, allebei met red/blue dot en silencer!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Roypsv het volgende:
wie kan mij zeggen wat de fijnste gun is
Wat was het nut ervan in MW3/BO2 etc? Een extra class? Je emblem? Je title? Permanent unlock?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zou zeggen dat er iets moet zijn waardoor het werkelijk waar ook nut heeft om een ander poppetje te spelen
misschien positief in het leven gaan staan jijquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
"Bedankt voor je geld, vergeet niet om elk jaar de season pass te kopen!"
[ afbeelding ]
emblem, title, permanent unlock ja die driequote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat was het nut ervan in MW3/BO2 etc? Een extra class? Je emblem? Je title? Permanent unlock?
Volgens mij krijg je ook gewoon emblem/title voor een level 60 soldier.. En je neemt zoveel coins mee naar je volgende soldier dat je alles kan unlocken wat je wilt ipv 1 ding..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
emblem, title, permanent unlock ja die drie
oke nice, zou het wel echt chill vinden als ze demolition er terug in doen. snap niet waarom die eruit isquote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook gewoon emblem/title voor een level 60 soldier.. En je neemt zoveel coins mee naar je volgende soldier dat je alles kan unlocken wat je wilt ipv 1 ding..
Ahh, op die manier! Thnx!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..
Enige voordeel wat ik mij kan bedenken is meerdere classes.. Gebruik je ene soldier voor objective games en een andere voor Search and Rescue..
Ben denk ik in de 15 uur dat ik al gespeeld heb 2 a 3x door quickscopen gekilled. Weinig last van dus.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom pikken jullie dat quickscopen eigenlijk? Het zou toch niet in de game zitten deze keer
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben denk ik in de 15 uur dat ik al gespeeld heb 2 a 3x door quickscopen gekilled. Weinig last van dus.
Je weet best wat hij bedoeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergeten
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maps zijn kut, spawns zijn kut, teammates die je pad blokkeren zijn kut.
Hopelijk fixen ze de spawns snel. Tot nu toe weinig geraged.
Er zijn gewoon erg weinig quickscopers. Sowieso niet zo heel veel snipers.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergeten
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
misschien positief in het leven gaan staan jij
Ieder zijn eigen smaak toch ? Of is jou smaak alleen goed en de rest kraak je af?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijn
Dat jij nou elk jaar hetzelfde koopt en lage standaarden hebt kan ik niks aan doen, je koopt zeker ook elk jaar braaf Fifa?
Good goyim
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijn
Dat jij nou elk jaar hetzelfde koopt en lage standaarden hebt kan ik niks aan doen, je koopt zeker ook elk jaar braaf Fifa?
Good goyim
Hierom.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed.![]()
![]()
bf4 is precies het zelfde als bf3. Zit nog minder nieuwe dingen in dan bij cod dit jaar.
Precies hetzelfde? Je hebt BF4 geeneens gespeeld man. Ga toch weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed.![]()
![]()
bf4 is precies het zelfde als bf3. Zit nog minder nieuwe dingen in dan bij cod dit jaar.
Maar dan nog heeft hij wel een punt. Waarom moet je BF4 in dit topic promoten?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Je hebt BF4 geeneens gespeeld man. Ga toch weg.
Bij Cowadoody hebben ze gewoon letterlijk een cutscene gekopiëerd.
Wel hoor. Heb bf3 50 uur gespeeld of zo geloof ik. Bf4 ook al gespeeld. Heb het even puur over multiplayer single player speel ik niet. Daar is bij battlefield vrij weinig veranderd hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jeetje Captain Obvious, dat is pas 3x voorbij gekomen. Failtroll has failed.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maak anders ff je eigen topic aan voor battlefield. Voel je je gekwetst oid dat mensen hier de nieuwe cod hebben gekochtquote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga lekker naar je BF topic.. Je bent zeker ook zo'n figuur die in het appletopic komt verkondigen dat android beter is. Of in een topic over house kom je verkondigen dat rock beter is. Jaloers dat COD beter verkoopt dan BF?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
nog niet echt iets tegen gekomen volgens mij. wel dat er een hek naar beneden valt en een trap :pquote:Op donderdag 7 november 2013 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe zit het met die destruction in deze cod? Ik zag dat je palen om kon laten vallen?
nee nog geen 1 keer last van gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Breach het volgende:
Ik heb hem net opgepikt in de winkel. En hij geeft steeds aan dat de server not available is (PS3). Meer mensen die daar op dit moment last van hebben?
Er wordt vandaag tussen 15.00u en 2.00u onderhoud gepleegd aan PSN, dus daar zou het misschien mee te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Breach het volgende:
Ik heb hem net opgepikt in de winkel. En hij geeft steeds aan dat de server not available is (PS3). Meer mensen die daar op dit moment last van hebben?
Godverdomme ik ook hier, zat net even bij een vriend thuis en besloot toch ff Ghosts te gaan halen terwijl ik het niet meer wilde na die DLC ripoffs van BO2. Volle snelheid naar de winkel en naar huis om erachter komen dat die fucking servers het nu niet doen. Die vriend van mij en wat anderen zijn wel gewoon online.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Breach het volgende:
Ik heb hier echt alles op zijn kop gezet. PS3 geformateerd, modem meerdere keren gereset en een internetkabel gehaald. Niks werkte. En dan kom je er achter dat er maintenance isquote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook hier, zat net even bij een vriend thuis en besloot toch ff Ghosts te gaan halen terwijl ik het niet meer wilde na die DLC ripoffs van BO2. Volle snelheid naar de winkel en naar huis om erachter komen dat die fucking servers het nu niet doen. Die vriend van mij en wat anderen zijn wel gewoon online.
De bitches, heb het om half 9 nog gespeeld bij die vriend en een kwartier later thuis in de Ps3 gedaan om erachter te komen dat ie het niet doet. Maar deze COD is wel echt de laatste kans die ik ze geef.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb hier echt alles op zijn kop gezet. PS3 geformateerd, modem meerdere keren gereset en een internetkabel gehaald. Niks werkte. En dan kom je er achter dat er maintenance is
Critics geven hem een 78/100, lager dan de vorigen. Het gaat downwards.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef SunTzu het volgende:
[..]
De bitches, heb het om half 9 nog gespeeld bij die vriend en een kwartier later thuis in de Ps3 gedaan om erachter te komen dat ie het niet doet. Maar deze COD is wel echt de laatste kans die ik ze geef.
En volgend jaar zeg je braaf hetzelfdequote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef SunTzu het volgende:
[..]
De bitches, heb het om half 9 nog gespeeld bij die vriend en een kwartier later thuis in de Ps3 gedaan om erachter te komen dat ie het niet doet. Maar deze COD is wel echt de laatste kans die ik ze geef.
Duh, dat zei hij dit keer ook al in de post net voor die jij quotte toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En volgend jaar zeg je braaf hetzelfde
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef SunTzu het volgende:
Godverdomme ik ook hier, zat net even bij een vriend thuis en besloot toch ff Ghosts te gaan halen terwijl ik het niet meer wilde na die DLC ripoffs van BO2.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, ik ben er klaar mee.![]()
¤30 Xbox 360, wie?
ja als je noob bentquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, ik ben er klaar mee.![]()
¤30 Xbox 360, wie?
ligt ook een beetje aan de map denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef gniffie het volgende:
Die 9-ks Heli is wel waardeloos zeg. Krijg je amper 2 kills mee
In die map met sneeuw een paar keer gehad. 1 kill in totaalquote:Op donderdag 7 november 2013 22:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan de map denk ik
ja 1 en 1 is 2 hequote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je bent ook voor PSV, dus zegt genoeg.
Honeymoon fase wacht nou eerst maar eens af hoe het spel over een maand isquote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het de beste cod van allemaal eigenlijk. Weinig rare dingen en geen op shit.
Nog beter. Dan speel ik hem op mijn ps4quote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Honeymoon fase wacht nou eerst maar eens af hoe het spel over een maand is
En wat verwacht je daarvan?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog beter. Dan speel ik hem op mijn ps4
Jij speelt zeker alleen maar potjes van 9-15, 11-26 ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het de beste cod van allemaal eigenlijk. Weinig rare dingen en geen op shit.
Grapjasquote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij speelt zeker alleen maar potjes van 9-15, 11-26 ofzo?
Zo zoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Grapjasnet nog 17-0
Maar haal gewoon goede scores 20-6 22-7 18-4 dat soort scores
wat zo zoquote:
nl-mashquote:
QFTquote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pringles is alles behalve noob
Nee dank je.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval wel dope en vernieuwend uit dat is al heel wat
Ahh MW2, waar alleen Danger Close, Commando en OMA bagger waren. Voor de restquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die boys shinen dan
Commando, UMP en Famas waren ook een tikkeltje OPquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ahh MW2, waar alleen Danger Close en OMA bagger waren. Voor de rest
Zie edit. UMP en Famas had ik geen last van.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Commando, UMP en Famas waren ook een tikkeltje OP
en airstrike halen, even wachten dan chopper gunner en dan had je al weer een nukequote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Commando, UMP en Famas waren ook een tikkeltje OP
Lekker campen om zo genoeg kills voor je laffe killstreaks te krijgen en daar al je kills mee te vergaren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd of je kan onderbouwen waarom domination voor nerds is
Jij ging zeker hard in MW3 met je Stealth Bomber en EMP he?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker campen om zo genoeg kills voor je laffe killstreaks te krijgen en daar al je kills mee te vergaren.
Gewoon bazig rondrennen in TDM met alleen maar support killstreaks, dat is voor de echte bazen
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij ging zeker hard in MW3 met je Stealth Bomber en EMP he?
UMP en FAMAS waren belachelijk man zeker UMP met stoppingpower dat ding had bijna geen recoil daar kon je gewoon longshots mee schieten zonder moeitequote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie edit. UMP en Famas had ik geen last van.
Heb MW3 na een weekje niet meer gespeeld. BO en BO 2quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij ging zeker hard in MW3 met je Stealth Bomber en EMP he?
Nou, ik kreeg er vaak genoeg hitmarkers mee. Vooral die Famas, en dan zie je Sandy Ravage ermee spelen en dan denk je echt of het wel dezelfde gun is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
UMP en FAMAS waren belachelijk man zeker UMP met stoppingpower dat ding had bijna geen recoil daar kon je gewoon longshots mee schieten zonder moeite![]()
Dat is kwestie van de levels leren kennen. De grote levels hebben allemaal standaard plekken waar veel verkeer is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef SunTzu het volgende:
Ik moet zeggen, het ging net echt lekker. Er was 1 level bij waar het gewoon een te grote chaos is, overal puin maar weinig kleurverschil waardoor het wat moeilijker was om vijanden te spotten. Voor de rest van wat ik heb gezien kon het er wel mee door. Alleen soms ben je echt op zoek naar mensen omdat het te groot is.
Dit soort mensen fucken games dus op.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef Ozz-03 het volgende:
MW3 was de laatste die ik nog fanatiek heb gespeeld. Vorig jaar BO2 na een week alweer verkocht. Zit nu te twijfelen of ik Ghost wel of niet moet halen.
In MW3 met een striker hele map door rushen.
Liever gekilled worden door een rusher dan door een camper met zijn UMP + silencer.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit soort mensen fucken games dus op.
Ik ook hoor. Ik heb het over je shotgun. Rush dan gewoon met een AR of Sub.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Liever gekilled worden door een rusher dan door een camper met zijn UMP + silencer.
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hont wordt vanzelf minder gebruikt zodra het nieuwe er vanaf is net zoals bij de RC XD bijvoorbeeld. Hoe sterker de killstreaks zijn hoe meer ervoor gecamped wordt
nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een bewussie?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
In cod: ghosts 3 heb je een dolfijn als killstreak.
Met C4 heb ik gehoordquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
In cod: ghosts 3 heb je een dolfijn als killstreak.
Maar dat werkt alleen voor de Xbone, want alleen die kan zien wie, of wat er aan het spelen is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:07 schreef Zolder het volgende:
Volgens geruchten is de volgende Call of Duty alleen als hond te besturen.
Blijf je dan ook weg uit de COD topics?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ja ik geef COD nog een kans op next gen en als dat niet bevalt dan is het einde verhaal
Geen MOAB's halen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Wauw het is officieel. Na jarenlang alleen maar FPS op de PC te hebben gespeeld(en daar ook aardig bekwaam in was, vooral mw3), heb ik Ghosts voor de PS3 gehaald.
Ik hoop over een poosje weer zulke filmpjes te maken;
Niet op Xbox360 en PS3 schijnbaar, pc en next gen welquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Dafuq, zit Ground War niet in ghosts? Die maps zijn veel te groot voor 6vs6 soms. Wat zijn naast Strikezone de kleinere maps eigenlijks?
Niets nieuws onder de zon tochquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef Bolters het volgende:
Sjongejonge, wat draai ik slechts scores
Maak je niet druk! Dat hebben we allemaal als newbies bij een nieuw spel of ...we hebben gewoon onze dag toevallig niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef Bolters het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maak je niet druk! Dat hebben we allemaal als newbies bij een nieuw spel of ...we hebben gewoon onze dag toevallig niet.
begin nu lekker te draaien, honeybadger met foregrip en armor piercingquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef Bolters het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
begin nu lekker te draaien, honeybadger met foregrip en armor piercing extended mags
Open the gates of hell. Ik vond het al zo heerlijk chill. Als die patch er is....Incoming 100.000 new players...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef Champy het volgende:
Voor degene die spelen op pc:
[ afbeelding ]
Dit en fix de framerate..... In hardcore lobbies loopt het bij mij vloeiend, normale lobbies is digitale Parkinson.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Open the gates of hell. Ik vond het al zo heerlijk chill. Als die patch er is....Incoming 100.000 new players...
Whiteout is juist een erg goede map. Al speel ik bijna alleen maar domination. Dus is wellicht iets anders dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef DrMarten het volgende:
Chasm en Whiteout moeten wel 2 van de meest idioot slechte maps zijn uit de geschiedenis van CoD. Ik speel er iig geen kill confirmed of TDM meer op. Een grote clusterfuck van gaten, tunnels, heuvels en andere onzin waar je om de haverklap dood gaat zonder je tegenstander uberhaupt gezien te hebben.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef gniffie het volgende:
Ah dit is die developer die wil dat je de waardeloze cod site gebruikt om je stats te zien. Godverse wat irritant.
Hmmm, nog niets gezien op Xbox 360, kreeg je een melding ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:57 schreef Timmos het volgende:
Playlist update available.. Dubbel XP nu dus, eens kijken hoe dat gaat, solo...
Mwa, ik speel nog best vaak solo. Gaat prima hoor. Al heb je soms wel debielen in je teamquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Solo is drama, net in een game met 2 multiplayers die 3-30 gingen op zijn minst....
Die plus 1 is als je een maal je ammo hebt ge-upgrade. Gewoon met je punten, dus select en dan eentje kopen. En jezus ik lekker extinction spelen met 3 mensen, gaan we dood in lvl 19. En nu kom ik alleen nog maar bij die losers van lvl 1. Terwijl ik 2 sentries heb, allemaal extra shit en hun hebben niets. Dan kan ik toch niet winnen zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:27 schreef Blester het volgende:
n trouwens bij ammo bijvoorbeeld die +1? Want je kunt bij loadout in totaal naar de +4, alleen geen idee hoe je dat doet. Vo
Dat kopen kan gewoon in het hoofdmenu van extinction (dus buiten de game?), heb het nog niet gevonden, vandaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die plus 1 is als je een maal je ammo hebt ge-upgrade. Gewoon met je punten, dus select en dan eentje kopen. En jezus ik lekker extinction spelen met 3 mensen, gaan we dood in lvl 19. En nu kom ik alleen nog maar bij die losers van lvl 1. Terwijl ik 2 sentries heb, allemaal extra shit en hun hebben niets. Dan kan ik toch niet winnen zeg.
ja!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik drink regelmatig een blik Monster, en daar zitten nu actiecodes voor in-game rewards voor Ghosts bij. Ik speel het niet, is er hier interesse voor?
www.monsterenergy.com/cod
"De in-game rewards zijn enkel beschikbaar voor multiplayer games online. Deelnemers hebben internettoegang nodig, een Call of Duty Elite account, een Xbox Gold, Playstation Plus of Playstation Network account en een compatible versie van Call of Duty: Ghosts en een spelconsole."quote:
Dan wil ik er wel 1quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"De in-game rewards zijn enkel beschikbaar voor multiplayer games online. Deelnemers hebben internettoegang nodig, een Call of Duty Elite account, een Xbox Gold, Playstation Plus of Playstation Network account en een compatible versie van Call of Duty: Ghosts en een spelconsole."
Dat staat op het blik.
Dus juist niet pc, als ik het zo lees...
En mocht je er meer dan 1 hebben...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"De in-game rewards zijn enkel beschikbaar voor multiplayer games online. Deelnemers hebben internettoegang nodig, een Call of Duty Elite account, een Xbox Gold, Playstation Plus of Playstation Network account en een compatible versie van Call of Duty: Ghosts en een spelconsole."
Dat staat op het blik.
Tnxs. het is 15 min dubbel xpquote:
Jij was er toch klaar meequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
En als je nog wat hebt..DMtje graag.
Wat krijg je daarmee ingame dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat staat op het blik.
Niet alleen dubbel XP maar ook unlocks toch?quote:
Ik heb geen flauw ideequote:
Ach, wat dacht je van doodgaan door een IMS en dan direct weer spawnen op dezelfde plek als waar je dood ging en dus weer door die diezelfde IMSquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef Catkiller het volgende:
Gister en vandaag even zitten spelen, wat ga je inderdaad belachelijk snel dood. En vanmiddag had ik zo'n mooie spawn, met mijn killscreen kon ik mijzelf gewoon recht voor die tegenstander zien spawnen.Voor de rest doe ik gewoon maar wat zoals iedereen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef over_hedge het volgende:
oke ik neem mijn woorden terug... Wat een tering *****@!@!@*!! spawns. Echt niet normaal. Lijkt nog veel erger dan bij vorige delen opeens
Hihiquote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
Beste cod vind ik het nog steeds wel eigenlijk. Het schieten voelt heel goed aan. Als je de maps eenmaal kent zijn ze ook gewoon goed. Vind er maar 1 echt hele kutte tussen zitten. Er zijn niet echt OP wapens of killstreaks. Alleen het spawn systeem doet het nogal kut soms. Gebeurd soms dat je 3x dood gaat spawd en meteen weer dood gaat binnen 3 sec.quote:
Komt omdat een van de mensen met wie jij in de party zit dus geen open nat heeftquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niet alleen dubbel XP maar ook unlocks toch?
Even een ander vraagje: In een party, met hoeveel spelers dan ook, krijgt de leader bij het vinden van een game de melding '' "One of our party members lost connection'' blablabla..
Ik heb daarnet UPnP aangezet op mijn router, NAT-Type is nu van Moderate naar Open, maar nog steeds ditzelfde probleem.. Als ik google zie ik dat mensen het op MW2/3 etc. ook al hadden..
Iemand enig idee? Port forwarden?
Misschien had ik er even bij moeten melden dat ik hiervoor altijd op moderate speelde en geen enkel probleem had in een party.. Is nu opeens zo..quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Komt omdat een van de mensen met wie jij in de party zit dus geen open nat heeft, OF de leader zelf heeft geen open nat waardoor ze niet kunnen verbinden.
Zorg ervoor dat iedereen UPnP aan heeft staan, en zijn NAT indien nodig open zet.. dan zal je geen last hebben..
en als het dan nog niet werkt dan moet je idd even kijken welke poorten je moet open zetten.
Ja, had ik zelf ook.. maar als je steeds met verschillende mensen speelt kan het eens voorkomen dat je gewoon ineens niet kan verbindenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Misschien had ik er even bij moeten melden dat ik hiervoor altijd op moderate speelde en geen enkel probleem had in een party.. Is nu opeens zo..
Vind ik typisch iets voor IW Cod's. MW3 had dat ook al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:52 schreef DrMarten het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of blijf je in dit spel achter de meest onbenullige dingen steken. Wil je weg lopen, zit je vast op een steen, tak, deurpost etc.... Heb er voor mijn gevoel veel meer last van dan eerdere CoD. Kan er natuurlijk ook aan liggen dat de maps een stuk drukker en voller zijn dan eerder, maar het is irritant.
noobquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klopt echt geen ene kk van dit spel. Gast loopt naar boven ziet mij niet, ik knal op hem. Gast is boven knalt mij en ik ben dood. In de killcam knal ik niet eens.
Well fckn done IW.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet je niet iemands tuin schoonmaken, Hector?
Niks gaat boven COD 4quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste cod vind ik het nog steeds wel eigenlijk. Het schieten voelt heel goed aan. Als je de maps eenmaal kent zijn ze ook gewoon goed. Vind er maar 1 echt hele kutte tussen zitten. Er zijn niet echt OP wapens of killstreaks. Alleen het spawn systeem doet het nogal kut soms. Gebeurd soms dat je 3x dood gaat spawd en meteen weer dood gaat binnen 3 sec.
Niet echt OP wapens?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste cod vind ik het nog steeds wel eigenlijk. Het schieten voelt heel goed aan. Als je de maps eenmaal kent zijn ze ook gewoon goed. Vind er maar 1 echt hele kutte tussen zitten. Er zijn niet echt OP wapens of killstreaks. Alleen het spawn systeem doet het nogal kut soms. Gebeurd soms dat je 3x dood gaat spawd en meteen weer dood gaat binnen 3 sec.
Ik weet niet waar jij die 60 euro vandaan haalt, maar ik heb er 40 voor betaald. (Nog 40 teveel op het moment.....)quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dit spel
¤59,99 voor precies dezelfde soort spel, geen verbeterde graphics, en een bagger multiplayer op de PC.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:16 schreef Roces18 het volgende:
godverdomme wat een trieste kankerspellen tegenwoordig zeg. Weer mijn godverdomde level kwijt, lijkt wel GTA. Jezus christus wat een triest gezeik is dit. Even van level 35 naar 1. Fuckers.
Cod 4 is gewoon nostalgie. Waardoor iedereen die zo geweldig blijft vinden. mw2 had te veel bullshit dingen die het verneukte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niks gaat boven COD 4MW2 was ook wel vermakelijk.
Zo goed is die nou ook weer niet hoor. Sowieso hoe kan jij dat nou weten. je hebt het spel niet eensquote:
Dat ik het spel zelf niet heb wil niet zeggen dat ik het niet gespeeld heb wijsneus. MSBS is ene one shot burst door muren heenquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo goed is die nou ook weer niet hoor. Sowieso hoe kan jij dat nou weten. je hebt het spel niet eensWat youtube filmpjes laten zien zegt ook niet alles want dan zou de chain saw ook op moeten zijn. En wat een kut ding is dat. die msbs moet je van ver als nog paar burst raken. En van dichtbij is vaak wel 1 burst ja. Maar gebeurd nog vaak genoeg dat het niet zo is. Kom dat wapen ook niet echt veel tegen nog. Dus geen last.
bullshit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ik het spel zelf niet heb wil niet zeggen dat ik het niet gespeeld heb wijsneus. MSBS is ene one shot burst door muren heen
.... Ja dat gedeelte had ik het echt over.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel je voor vrienden en collega's die gamen. Het moet niet veel gekker worden natuurlijk
Dan zou je eens duidelijker moeten zijn. Bij jou is alles bullshit en zit het niet in de game als ik jou moet gelovenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
.... Ja dat gedeelte had ik het echt over.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou je eens duidelijker moeten zijn. Bij jou is alles bullshit en zit het niet in de game als ik jou moet gelovenGefeliciteerd je bent de COD fanboy van 2013
Speel net met dat wapen. Hoe vaak ik wel geen 1 burst kill krijg. En dan kom jij met tegen argument met een youtube filmpje aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarheid is hard voor je.
Hier heb je al een voorbeeldje
Jij vond het bullshit dat je kon one bursten door een muur hier heb je al direct een voorbeeld. Maar goed bij jou is niets overpowered dus want jij wordt niet vaak gekilled door snipers en je krijgt zelden one bursts met het meest belachelijke overpowerde wapen in COD Ghostsquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Speel net met dat wapen. Hoe vaak ik wel geen 1 burst kill krijg. En dan kom jij met tegen argument met een youtube filmpje aan.![]()
En de spawms zijn kut in dit spel. Maar de wapens zijn wel goed en de killstreaks. Dus als je dat zegt ben je al een fanboy
Sorry hoor, maar hij heeft wel gelijk over die MSBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Speel net met dat wapen. Hoe vaak ik wel geen 1 burst kill krijg. En dan kom jij met tegen argument met een youtube filmpje aan.![]()
En de spawms zijn kut in dit spel. Maar de wapens zijn wel goed en de killstreaks. Dus als je dat zegt ben je al een fanboy
Klopt dat ik weinig door die wapens gekilled word. Jammer dat elite het niet doet voor ghost. Anders kon ik je precies laten zien hoevaak ik er door gekilled ben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vond het bullshit dat je kon one bursten door een muur hier heb je al direct een voorbeeld. Maar goed bij jou is niets overpowered dus want jij wordt niet vaak gekilled door snipers en je krijgt zelden one bursts met het meest belachelijke overpowerde wapen in COD Ghosts!!!!!!!!!!!!!!
Gister avond 4 potjes killconfirmed mee gedaan had een KD van 2,7quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft wel gelijk over die MSBS.
Nou vind ik dus niet. Speelde er net 5 min geleden nog mee. Van dicht bij moest ik ze vaak genoeg ook gewoon 2x raken. Van ver al helemaal. En door muren heen al helemaal niet in 1 burst.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft wel gelijk over die MSBS.
Je weet dat je wapens gewoon kan kopen en niemand gaat wachten op unlocks?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gek ideetje maar misschien komt het wel omdat de MSBS een late unlock is en je daarom nog niet gigantisch veel mensen met dat wapen ziet rond lopen.
Ja dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je weet dat je wapens gewoon kan kopen en niemand gaat wachten op unlocks?
Ah gast open je ogen en doe die cod fanboy bril afquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vind ik dus niet. Speelde er net 5 min geleden nog mee. Van dicht bij moest ik ze vaak genoeg ook gewoon 2x raken. Van ver al helemaal. En door muren heen al helemaal niet in 1 burst.
Dus daarom vind ik hem niet echt op of zo. Is wel een goed wapen maar niet op. Anders speelde iedereen er ook wel mee.
nee goed tegen argument dit.. Waarom spelen dan zo weinig mensen er mee als die zoooo op is? In vorige delen speelde 70% met de op wapens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah gast open je ogen en doe die cod fanboy bril af!
omdat ze trager in de handling zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dit spel
[quote]Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee goed tegen argument dit.. Waarom spelen dan zo weinig mensen er mee als die zoooo op is? In vorige delen speelde 70% met de op wapens.
Kijk eens op twitter en zoek dan MSBSquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee goed tegen argument dit.. Waarom spelen dan zo weinig mensen er mee als die zoooo op is? In vorige delen speelde 70% met de op wapens.
Zullen zien over een maand. Toch speelt nu bijna niemand er mee. Dus heb ik er weinig last van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens op twitter en zoek dan MSBS![]()
![]()
Over een maand speelt iedereen er mee tenzij ze hem patchen maar dat zal IW niet snel doen
en het grappige is dat ik wel al mijn unlocks heb zoals sentry gun enzquote:
laaat ik die msbs ook maar is bouwen danquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens op twitter en zoek dan MSBS![]()
![]()
Over een maand speelt iedereen er mee tenzij ze hem patchen maar dat zal IW niet snel doen
Ja nu weten we het wel. Blijkbaar kan je ook niet zo goed lezen. Zeg gelukkig nooit wat over de spawns of zoquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed over_hedge wil toch niet objectief kijken naar cod dus dan houdt het voor mij ook op
Wordt ook amper gekilled door die MSBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:22 schreef over_hedge het volgende:
Zullen zien over een maand. Toch speelt nu bijna niemand er mee. Dus heb ik er weinig last van.
Snipers ook weinig op bepaalde maps na. Die met dat kasteel zitten wel veel snipers.
Maar zal wel laten zien als elite online is.
Zou wat zijn als je die spawns ook nog ging verdedigenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Blijkbaar kan je ook niet zo goed lezen. Zeg gelukkig nooit wat over de spawns of zo
ik heb geen problemen met de spawnsquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je die spawns ook nog ging verdedigen
Ik vind dat die msbs niet op is. En dan ben ik meteen fanboy.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je die spawns ook nog ging verdedigen
Niet alleen daarom vriendelijke vriendquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind dat die msbs niet op is. En dan ben ik meteen fanboy.Gaat nergens over bij jou.
kap is met hatenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen daarom vriendelijke vriend
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Doodgaan door je eigen Mortar Strike, 2 keer, achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |