You tell her, bro!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
Ik zal vriendin vanavond eens aanspreken op d'r van de pot gerukte eisenlijst wat betreft die trio. Ik bedoel, ik had ook gewoon liever een frigide wijf gehad met een sperma-allergie.
Misschien pluk ik onderweg gelijk een kandidate van straat.quote:
doen!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Misschien pluk ik onderweg gelijk een kandidate van straat.
Whehe.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doen!
en dan gewoon gaan van: of je doet gezellig mee of anders ga je maar in een hoekje zitten mokken maar wij 2 gaan dit triotje hoe dan ook uitvoeren!
Daar heb je een goede nerd voor nodig, dat kan alleen met hacks of met dingen uit google labs.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef CherryLips het volgende:
PoppetjesIk gebruik POP3 op m'n Gmail-account om ook mail van andere accounts te ontvangen, maar hij zoekt maar eens per uur naar nieuwe mail
Weten jullie nerds lieverds hoe ik dit kan aanpassen?
Mijn nieuwe credo !quote:
Daar ben ik toch veel te verlegen voorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar Itaintoverblabla (je hebt een kortere naam nodig...)
vertel eens wat over jezelf?
Moet toch makkelijker kunnenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar heb je een goede nerd voor nodig, dat kan alleen met hacks of met dingen uit google labs.
fluister het dan maarquote:Op woensdag 6 november 2013 16:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te verlegen voor
Blijkt niet zo simpel.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet toch makkelijker kunnenIk kreeg net pas een mail die een uur geleden verzonden was.
heb je een probleem met Peter Jan Rens dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zeg je van die gemene dingen?
Dat mag niet in gezelschapquote:
een foto volstaat om te beginnen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te verlegen voor
Ja. Hij doet verwoede pogingen om voor (nog meer?) nageslacht te zorgen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je een probleem met Peter Jan Rens dan?
kan pas na een tijdje, om spammers niet de mogelijkheid te geven om te DMen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat mag niet in gezelschap
Nee, serieus, ik krijg een 'bericht kan niet worden verzonden' melding als ik DM
Gaan we weer, wat is dat toch voor een foto fetish hier !quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een foto volstaat om te beginnen hoor
Dacht ik alquote:Op woensdag 6 november 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan pas na een tijdje, om spammers niet de mogelijkheid te geven om te DMen.
Dat zou ik ook wel willen met CLquote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja. Hij doet verwoede pogingen om voor (nog meer?) nageslacht te zorgen.
een stukje interesse heet datquote:Op woensdag 6 november 2013 17:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gaan we weer, wat is dat toch voor een foto fetish hier !
Bij dikkige labiele meisjes.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja. Hij doet verwoede pogingen om voor (nog meer?) nageslacht te zorgen.
Heel lief, maar nee dank uquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dikkige labiele meisjes.
O wacht
gaat t over mij?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Dat ligt eraan waarvoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Labiele meisjes, dat zijn de beste![]()
![]()
.
Zal je nog eens helpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Maar jij bentquote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht
Tieten?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens CL, ik zal nog eens iets op je FB posten
Dejá lit ?quote:
Ms had ik dat moeten doen, dan had ze ms wel gereageerdquote:
A12/A4 ?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:29 schreef Seikcid het volgende:
A20 Gouda → Hoek van Holland
Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer veroorzaakt door Opruimwerkzaamheden, vertraging: 33min lengte: 16km
Sterf, allemaal! [ afbeelding ]
Met daddy issuesquote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Labiele meisjes, dat zijn de beste![]()
![]()
.
waarom is er niet zoiets als mommy issuesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |