abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 16:31:46 #26
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132966444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Waarom is je site deels Engels, deels Nederlands?
quote:
dit komt over alsof je hip wil zijn
Hierom ;)
Zo'n teksten bij foto's klinken nou eenmaal niet lekker in het Nederlands, maar dat is persoonlijk.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  woensdag 6 november 2013 @ 16:33:30 #27
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132966507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind je kleurgebruik op je site goed, productfoto's ook wel, de foto's van mensen vind ik vlak en standaard. Ik zou iets diverser werk tonen. Nu oogt het alsof je gezinnetjes in de studio steeds op dezelfde manier fotografeert en verder alleen mikt op jonge meiden die model willen worden.

En dat engels vind ik een afknapper.

Qua guerilla marketing, ik vind een flyer ergens tussenstoppen niet spannend genoeg om die naam te mogen dragen. Als ik een flyer in de trein vind vat ik dat trouwens ook op als dat iemand hem gekregen heeft maar er niets aan vond ;)

Als ik jou was zou ik bijvoorbeeld een actie organiseren waarbij mensen even snel in vijf minuten een foto kunnen laten schieten voor op hun facebook, waarbij het lijkt alsof ze het soort ding aan het doen zijn dat mensen graag op facebook etaleren. Dat ze in Parijs zijn, of een beroemd persoon ontmoeten, weet ik veel. Als jij een dag besteed aan voor mensen zulke foto's fiksen en die aan hun geeft door ze op hun facebook te delen, dat is nou eens iets anders dan een foldertje. En zo kun je vast nog veel meer verzinnen, want dit kostte mij twee minuten om te bedenken en ik ken je bedrijf niet eens.
Thanks voor de tips! Qua belichting kan ik het zo gek (en artistiek) als je maar wilt maken, maar het doel was eigenlijk vooral degelijkheid uitstralen, en daar passen naar mijn mening "degelijk" belichte foto's bij zonder veel fratsen :P

Zijn genoeg collega's die leuke foto's met color gels etc. maken, maar persoonlijk houd ik hier niet echt van. :)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_132966517
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Susteren het volgende:

[..]

[..]

Hierom ;)
Zo'n teksten bij foto's klinken nou eenmaal niet lekker in het Nederlands, maar dat is persoonlijk.
Het komt nogal wanhopig over, omdat het deels ook krom Engels is...
Professioneel gifmenger.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:34:53 #29
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132966563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Het komt nogal wanhopig over, omdat het deels ook krom Engels is...
Ik denk dat dat iets persoonlijks is. Voor mij komen Nederlandse quotes weer erg saai over :)
  woensdag 6 november 2013 @ 16:35:25 #30
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132966587
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef mirjammajrim het volgende:
Ik heb ooit bij een uitzendbureau uit Sliedrecht gewerkt.
Twee jaar geleden moest de burgemeester van Sliedrecht aftreden vanwege iets met fraude (waar hij niks mee te maken had, maar hij was wel verantwoordelijk).
Toen de burgers een protestactie op poten gingen zetten om hem terug te halen als burgemeester, hebben we flyers gedrukt met het hoofd van die man erop met de tekst: "ook op zoek naar een nieuwe baan?" En de gegevens van ons uitzendbureau er bij.
Die is erg goed! _O-
  woensdag 6 november 2013 @ 16:37:21 #31
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132966687
Al die berichten (quasie grappige teksten via het contact formulier) die ik nu in mijn inbox krijg van grapjassen op fok, typisch weer :')
pi_132966762
Ik moet je 1 compliment geven. Dat die bewegende balk heen en weer te slepen is op een mobiele browser zie ik niet vaak!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_132966846
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Susteren het volgende:

[..]

Thx voor de tip! Fotograaf noemen inderdaad velen zich helaas, wat het imago van de term niet ten goede komt.

M'n website is trouwens www.mincomedia.com (niet bedoeld als spam, heb er ook vrij weinig aan aangezien jullie waarschijnlijk ver weg wonen :D ), dan zie je meteen ook beetje de uitstraling die ik het graag wil geven.
Ik wilde contact opnemen, maar kwam niet uit de som ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:52:03 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132967371
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Susteren het volgende:
Al die berichten (quasie grappige teksten via het contact formulier) die ik nu in mijn inbox krijg van grapjassen op fok, typisch weer :')
:')
pi_132974981
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef Susteren het volgende:
Thanks voor de tips! Qua belichting kan ik het zo gek (en artistiek) als je maar wilt maken, maar het doel was eigenlijk vooral degelijkheid uitstralen, en daar passen naar mijn mening "degelijk" belichte foto's bij zonder veel fratsen :P

Zijn genoeg collega's die leuke foto's met color gels etc. maken, maar persoonlijk houd ik hier niet echt van. :)
Je hoeft geen color gels te gebruiken om interessante foto's te maken. Je moet gewoon iets meer doen dan gezinnetjes voor een achtergrond zetten en ze goed belicht laten glimlachen.

Als je degelijkheid uit wil stralen prima, maar dat combineert weer voor geen donder met je engelse teksten en je pogingen tot gorilla marketing. Je wil nu hip en bijzonder zijn met een doorsnee maar degelijk product. Probeer je marketing en je product op een lijn te krijgen.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:35:54 #36
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_132977030
reservatie fotoshoot :? moet dat geen reservering zijn? (bij onderwerp in je contactformulier)
  woensdag 6 november 2013 @ 20:36:53 #37
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132977075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef vuvuzela het volgende:
reservatie fotoshoot :? moet dat geen reservering zijn? (bij onderwerp in je contactformulier)
Uuhm, geen idee :@
  woensdag 6 november 2013 @ 20:38:40 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132977142
Wat is er guerrilla aan flyertjes tussen kranten proppen? Dan heb je het niet echt begrepen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 november 2013 @ 20:39:08 #39
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_132977166
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:36 schreef Susteren het volgende:

[..]

Uuhm, geen idee :@
reservatie levert een aantal Belgische googleresultaten op... ik zou er reservering van maken, ook al ben je bijna belg
  woensdag 6 november 2013 @ 20:47:33 #40
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132977617
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:38 schreef Copycat het volgende:
Wat is er guerrilla aan flyertjes tussen kranten proppen? Dan heb je het niet echt begrepen.
DIt inderdaad. Net als het voorbeeld van het uitzendbureau op vorige pagina. Dat is een inhaker, geen guerilla marketing.
pi_132978252
zet je naam niet op flyers, maar op gebruiksartikelen die mensen altijd wel nodig hebben. Pennen en post-its als cliche voorbeeld. Spullen die mensen thuis bewaren en af en toe gebruiken. Steeds wanneer ze dat artikel gebruiken zien ze jouw naam en wanneer ze een foto willen laten maken zoeken ze die pen oid wel op. Mooiste is natuurlijk wel dat jij een origineel en geschikt artikel vindt om jouw site op te drukken.

overigens wel wat duurder en gerichter dan de guerrilla marketing waar jij het over had.

ga wanneer er een evenement is in jouw regio de stad in om mensen te fotograferen en geef ze je kaartje dat zij die foto gratis kunnen ophalen. Druk op de foto ook je sitenaam als logo en duim dat mensen die foto op een zichtbaar plekje in huis hangen. Kost wat, maar zorgt voor veel naamsbekendheid
pi_132978898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:00 schreef Holenbeer het volgende:
ga wanneer er een evenement is in jouw regio de stad in om mensen te fotograferen en geef ze je kaartje dat zij die foto gratis kunnen ophalen. Druk op de foto ook je sitenaam als logo en duim dat mensen die foto op een zichtbaar plekje in huis hangen. Kost wat, maar zorgt voor veel naamsbekendheid
Je hebt nog wel kans dat mensen hem op facebook plempen met naam en al, maar voor iemand iets in huis ophangt denk ik dat iedereen er paint overheen haalt om dat weg te knippen.
pi_132979243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je hebt nog wel kans dat mensen hem op facebook plempen met naam en al, maar voor iemand iets in huis ophangt denk ik dat iedereen er paint overheen haalt om dat weg te knippen.
zou kunnen inderdaad. Diegene die de foto ophaalt kent in ieder geval TS zijn bedrijf en dat de foto gratis was genomen door een professionele fotograaf is een verhaal dat wel aardig is om te vertellen, omdat het niet heel vaak voorkomt. Mond tot mond reclame is wat dat betreft ook prima.
Als TS er ook nog een soort registreer variant aan koppelt in ruil voor de gratis foto, heeft hij ook direct persoonlijke gegevens (en hoeft hij geen foto's af te drukken die toch nooit opgehaald worden).

Maar ik ben verder geen marketeer oid en het idee valt nog zeker te finetunen en origineler te maken.
pi_132979778
Ga eens in de stad staan met een as-you-go stand. Laat voor 5¤ mensen een minuut of 10 voor de camera staan en stuur ze dan de beste foto's op. Als jij laat zien dat je echt zo goed bent dat je foto's zelfs zonder bewerken al goed genoeg zijn komen mensen van zelf wel naar je toko.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:16:01 #45
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132983058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Franknfurter het volgende:
Ga eens in de stad staan met een as-you-go stand. Laat voor 5¤ mensen een minuut of 10 voor de camera staan en stuur ze dan de beste foto's op. Als jij laat zien dat je echt zo goed bent dat je foto's zelfs zonder bewerken al goed genoeg zijn komen mensen van zelf wel naar je toko.
Mwaah, opzich leuk maar zet niet graag 6k aan apparatuur op een openbare weg ;)
pi_132983499
Je zou natuurlijk ook een QR-code op je flyers kunnen zetten met een soort loterij.

Inscannen om mee te doen --> QR code verwijst naar de website. 1 op de 100/250 wint iets.
Voordeel is dat mensen; je website bezoeken, actief bezig zijn met je flyer en het effect kan meten.

Flyers zijn voor het type bedrijf dat jij hebt waardeloos. Zo'n flyer zou zin hebben als je op dat moment een fotograaf nodig hebt... een half jaar later herinner je die naam echt niet meer.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:38:46 #47
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132984423

Heb al qr code. Tevens is waardeloos natuurlijk kort door de bocht :P
  woensdag 6 november 2013 @ 23:20:00 #48
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132986520
Ik ben niet echt van de flyers omdat het in de branche waar ik voornamelijk actief ben niet gebruikelijk is, maar ik moet zeggen dat die flyer me wel aanstaat. Goed design, leuk grietje op de voorkant, tekst dikgedrukt is goed denk ik. Alleen ben ik nog niet zeker over sommige Engelse teksten.

Tussen willekeurig wat kranten een flyer achter te laten mag natuurlijk geen guerilla marketing heten, maar ach, het zou je een klant op kunnen leveren. Ik ken jouw klanten niet, maar ik zou zorgen voor een marketingcommunicatiedoelgroep(let op; is groter dan de communicatiedoelgroep!). Moeders kunnen bijvoorbeeld tot deze marketingcommunicatiedoelgroep behoren omdat deze hun dochters kunnen beïnvloeden om een photoshoot te gaan doen. Mocht je dus echt effect willen zou ik wat verder segmenteren.
pi_132992444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik ben niet echt van de flyers omdat het in de branche waar ik voornamelijk actief ben niet gebruikelijk is, maar ik moet zeggen dat die flyer me wel aanstaat. Goed design, leuk grietje op de voorkant, tekst dikgedrukt is goed denk ik. Alleen ben ik nog niet zeker over sommige Engelse teksten.

Tussen willekeurig wat kranten een flyer achter te laten mag natuurlijk geen guerilla marketing heten, maar ach, het zou je een klant op kunnen leveren. Ik ken jouw klanten niet, maar ik zou zorgen voor een marketingcommunicatiedoelgroep(let op; is groter dan de communicatiedoelgroep!). Moeders kunnen bijvoorbeeld tot deze marketingcommunicatiedoelgroep behoren omdat deze hun dochters kunnen beïnvloeden om een photoshoot te gaan doen. Mocht je dus echt effect willen zou ik wat verder segmenteren.
Thanks voor die tip over de marketingcommunicatiedoelgroep, dit is dus als het ware een "indirecte" doelgroep?
pi_132993487
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]

Heb al qr code. Tevens is waardeloos natuurlijk kort door de bocht :P
Gaarne de persoonlijke gegevens van de chick op deze pic.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')