SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Marktplaatsquote:
Niet, is gewoon een foto van het internet.quote:
w00t, speelbaar?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is. Maar bij een Bart Smit in Almere staat de eerste Demopod van de PS4.
[ afbeelding ]
Dat is al vroeg zeg! Wel tofquote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is. Maar bij een Bart Smit in Almere staat de eerste Demopod van de PS4.
[ afbeelding ]
Toch jammer. Ik was daar vorige week vlakbij,quote:Op woensdag 6 november 2013 11:58 schreef BraboMeneer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien wel. Ik zie controllers, een console en een tv, dus dat maakt het vrij speelbaar. Alleen jammer dat het Knack is, op de E3 was ik echt niet overtuigd. Maar wie weet mis ik iets belangrijks aan die game. Geen idee wat de prijs is ervan, maar zestig euro zou ik er niet voor uitgeven.quote:
Tof, bij de 360 was dat in Amersfoort niet het geval namelijk. Daar vertoonde ze alleen filmpjes van Kameo, PGR 3 en Perfect Dark Zero..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef BraboMeneer het volgende:
Er staat: "Hierop kun je Sony's Playroom en een demo van Knack proberen". Hij is dus speelbaar.
mario 3D world.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Weet iemand misschien een leuk PS4 spel wat je met meerdere mensen kan spelen, maar dan niet online, maar met meer mensen achter één TV scherm met één PS4. (Zoals FIFA). Want (ik heb er niet veel verstand van) volgens mij kan je spellen als BF4 en Black Flag alleen met meerdere spelen door online te gaan.
FIFA.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Weet iemand misschien een leuk PS4 spel wat je met meerdere mensen kan spelen, maar dan niet online, maar met meer mensen achter één TV scherm met één PS4. (Zoals FIFA). Want (ik heb er niet veel verstand van) volgens mij kan je spellen als BF4 en Black Flag alleen met meerdere spelen door online te gaan.
NBA, FIFAquote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Lego Marvel Super Heroes, 2 playersquote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Het publiek kijkt niet eens meerquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blanke gast is wel een beetje vreemd aan het einde haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |