abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 11:06:33 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_132954475
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 november 2013 @ 11:10:54 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132954631
En nu koffie... c_/
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_132954826
Ook maar eens runkeeper gedownload. Met doelen werken is altijd fijn.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:17:15 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_132954863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Ook maar eens runkeeper gedownload. Met doelen werken is altijd fijn.
Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaan :Y
Zeker nu ik echt bijna mijn doel heb behaald :D
disclaimer
pi_132954882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat suggereert dat je lichaam in rusttoestand altijd dezelfde hoeveelheid energie gebruikt. En dat is dus domweg niet waar.
Dat hoeft inderdaad niet, maar de kans is niet groot dat jij een uitzonderlijk geval bent met een enorm laag BMR. Als dat wel het geval is wordt het tijd je schildklier te laten checken of in ieder geval een bezoekje aan de huisarts te brengen. Ook met een lager BMR kan je nog steeds afvallen, zeker met 800kcal per dag. Qua vocht vasthouden zie je dan de eerste week misschien geen verschil, maar na twee weken ongetwijfeld. Tenzij je verkeerd telt.

Maar sowieso is 800kcal geen goed idee. :X Gewoon 500 onder je onderhoud gaan zitten. Als jouw BMR laag is, dan heb je een lager onderhoud, maar het principe blijft hetzelfde. Aan jou om erachter te komen wanneer je een hoeveelheid hebt gevonden waarmee je een halve kilo tot een kilo per week afvalt.
pi_132954889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond kwark zou ik echt niet weg krijgen trouwens. Zit al te vechten met de 225gr bij mijn ontbijt _O-
Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster. ;(
  woensdag 6 november 2013 @ 11:19:18 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_132954922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster. ;(
Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?
disclaimer
pi_132955144
Rauwe kwark :D

Ik zit hier bij een of ander vaag bandencentrum warme chocomel te drinken. Ik durfde de thee niet aan maar de choco is echt geniaal lekker. Mijn vader heeft geregeld dat ze een nieuwe accu in mn auto zetten maar ze weten van niets. Ben benieuwd...
Spoilers!
pi_132955262
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?
Rauw :D
Maar ik eet er altijd nog wel een stukje fruit bij (kiwi, banaan)
  woensdag 6 november 2013 @ 11:31:40 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_132955319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Rauw :D
Maar ik eet er altijd nog wel een stukje fruit bij (kiwi, banaan)
En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvulling :Y)
disclaimer
pi_132955384
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvulling :Y)
Heb ik ook al een tijd gedaan, werkte ook niet.. :'(

Ik word ook altijd wakker met honger. :') Terwijl ik 's avonds wel gewoon normaal eet.
Het is ook niet dat m'n maag is opgerekt want ik ben dik geworden door chips en snoep en niet door te veel opscheppen.

Heb trouwens ook alleen maar 's morgens honger hoor. Als ik 's middags eet ben ik wel gewoon normaal vol.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:35:56 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132955443
Hohop! In de stromende regen 6km hardlopen! *O* :D :W 580kcal!
  woensdag 6 november 2013 @ 11:36:06 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_132955447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
_O_
disclaimer
pi_132955774
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132956014
Be jij bikkel!
  woensdag 6 november 2013 @ 11:56:08 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_132956035
Godsamme, al voor de derde dag op rij dat het om 12:00 begint te regenen hier voor de rest van de dag :') Mijn lunchwandeling :'(
disclaimer
pi_132956065
BE! Heldin!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132957599
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
pi_132957611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
quote ipv edit...
pi_132957717
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaan :Y
Zeker nu ik echt bijna mijn doel heb behaald :D
ja jij hebt echt superveel gelopen
ik ga nu voor 50km voor het eind van het jaar
  woensdag 6 november 2013 @ 12:56:54 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132958077
quote:
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
Goed dat je wel gaat dan! :Y Tijd om het tij te keren. :)
  woensdag 6 november 2013 @ 13:07:01 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_132958369
quote:
Stoer hoor! En misschien valt het mee!

Ik negeerde buienalarm, ben gaan lopen en.... heb zes druppels op mijn dak gehad :')
disclaimer
pi_132958377
BE, bikkel.

K had via vakantie veilingen een cavitatie behandeling "gewonnen".
Soort liposuctie maar dan met ultrasound.

Ik ben beurs..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:08:07 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_132958402
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Vicky het volgende:
BE, bikkel.

K had via vakantie veilingen een cavitatie behandeling "gewonnen".
Soort liposuctie maar dan met ultrasound.

Ik ben beurs..
SPOILER
Is dit een been?
Ziet er niet al te gezond uit :o
disclaimer
pi_132958437
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Stoer hoor! En misschien valt het mee!

Ik negeerde buienalarm, ben gaan lopen en.... heb zes druppels op mijn dak gehad :')
Ja, misschien valt het mee, dat kan. Maar ik denk het niet. Maar goed, je moet eens het tij keren en nu is de tijd. Heb gewoon beetje moeite denk ik met het wisselende weer, met een nieuw huisgenootje waar verleidingen bij horen (ze houdt heel erg van blauwe kaas dus daar staat een stuk van in de koelkast waar ik dan toch snel een beetje van snoep) en gewoon van algeheel eventjes-geen-zin-meer-in-afvallen. Ik deed zelfs suiker in mijn latte van de week, omdat ik daar opeens intens zin in had. En ik heb nooit suiker in mijn koffie gedronken (het was ook niet lekker :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')