SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaanquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Ook maar eens runkeeper gedownload. Met doelen werken is altijd fijn.
Dat hoeft inderdaad niet, maar de kans is niet groot dat jij een uitzonderlijk geval bent met een enorm laag BMR. Als dat wel het geval is wordt het tijd je schildklier te laten checken of in ieder geval een bezoekje aan de huisarts te brengen. Ook met een lager BMR kan je nog steeds afvallen, zeker met 800kcal per dag. Qua vocht vasthouden zie je dan de eerste week misschien geen verschil, maar na twee weken ongetwijfeld. Tenzij je verkeerd telt.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat suggereert dat je lichaam in rusttoestand altijd dezelfde hoeveelheid energie gebruikt. En dat is dus domweg niet waar.
Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond kwark zou ik echt niet weg krijgen trouwens. Zit al te vechten met de 225gr bij mijn ontbijt
Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster.
Rauwquote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?
En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvullingquote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Rauw![]()
Maar ik eet er altijd nog wel een stukje fruit bij (kiwi, banaan)
Heb ik ook al een tijd gedaan, werkte ook niet..quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvulling
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hohop! In de stromende regen 6km hardlopen!![]()
![]()
580kcal!
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hohop! In de stromende regen 6km hardlopen!![]()
![]()
580kcal!
ja jij hebt echt superveel gelopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaan
Zeker nu ik echt bijna mijn doel heb behaald
Goed dat je wel gaat dan!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
Stoer hoor! En misschien valt het mee!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Vicky het volgende:
BE, bikkel.
K had via vakantie veilingen een cavitatie behandeling "gewonnen".
Soort liposuctie maar dan met ultrasound.
Ik ben beurs..Is dit een been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet al te gezond uit
disclaimer
Ja, misschien valt het mee, dat kan. Maar ik denk het niet. Maar goed, je moet eens het tij keren en nu is de tijd. Heb gewoon beetje moeite denk ik met het wisselende weer, met een nieuw huisgenootje waar verleidingen bij horen (ze houdt heel erg van blauwe kaas dus daar staat een stuk van in de koelkast waar ik dan toch snel een beetje van snoep) en gewoon van algeheel eventjes-geen-zin-meer-in-afvallen. Ik deed zelfs suiker in mijn latte van de week, omdat ik daar opeens intens zin in had. En ik heb nooit suiker in mijn koffie gedronken (het was ook niet lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stoer hoor! En misschien valt het mee!
Ik negeerde buienalarm, ben gaan lopen en.... heb zes druppels op mijn dak gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |