Tja, de CD van Shrek vond ik wel leuk. Maar daar bleef de voorstelling dus ook bij. "Wel leuk". Terwijl Matilda gewoon echt geweldig was. (Net als trouwens Sweeney Todd met Michael Ball en Imelda Staunton.)quote:Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is inderdada uitverkocht jaKomt omdat dan de understudy van Mimi speelt en die heeft echt een enorme fanbase!
![]()
[..]Zag inderdaad dat die kwam... maar dan sta ik dus helaas zelf op t toneel
Balen.
[..]
Shrek the musical.... dat zijn dus echt de dingen waar ik nooit heen zou gaan
DO NOT MENTION THE M WORD !!!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zit in de zaal op 14 dec, een van de uitverkochte avonden. Heb d'r zin in. (Maar eerst de 30e naar Matthew Bourne's Swan Lake in Antwerpen.)
O ja, jij was het van wie ik het hoorde van M!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
DO NOT MENTION THE M WORD !!!
Grrrr. Ik ben in staat geweest te stoppen met Rent omdat ik hem zou missen.
Tot ik me realiseerde dat er vast nog wel een tour komt
Also![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<3<3 Matildaaaaaaaa
Ruziën met jou is the Best. Alleen vond SE het veel beter dat ik de andere Angel niet wegduwde. Dan ga ik meer uit van mijn eigen kracht. Maar ik vind jou duwen leuk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar schatje, we mogen ruzien op toneel die avond. OOK leuk!
Ja, want GN vond juist dat je me mocht duwen als ik je aanraakte. Je wilde nl helemaal niet aangeraakt wordenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ruziën met jou is the Best. Alleen vond SE het veel beter dat ik de andere Angel niet wegduwde. Dan ga ik meer uit van mijn eigen kracht. Maar ik vind jou duwen leuk.
Hmmm uhm that came out the wrong way
Misschien moet je mijn arm pakken, dan kan ik je afschudden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want GN vond juist dat je me mocht duwen als ik je aanraakte. Je wilde nl helemaal niet aangeraakt worden
Aaaaaargh, al die tegenstrijdige aanwijzingen de laatste weken!!!!
We hebben een hal ? helpt dat ?quote:
It was bad for me, was it bad for you ?quote:
Ja, die heb ik gezien. Erg mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Praat dan zelf wat meert gaat nog steeds over musicals.
Ik hoop trouwens dat de volgende Spring awakenings wordt, want dat is el een van m'n favorieten.
Iemand de versie van m lab gezien in Amsterdam?
Nee, ik was te laatquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Praat dan zelf wat meert gaat nog steeds over musicals.
Ik hoop trouwens dat de volgende Spring awakenings wordt, want dat is el een van m'n favorieten.
Iemand de versie van m lab gezien in Amsterdam?
Speelde ook maar heel kortquote:
Ik heb wat moeite met op welke zender ik nou moet zijn. Daarnaast ben ik niet de hele avond thuis. Dus ik neem een aantal dingen op, maar ik vrees dat ik een groot deel mis...quote:
Meh, nee. Ik hou niet van die zelfbevlekking. En dan serieus... Hij gelooft in mij als grote winnaar. Wat een verrassing. Ik vond de ceremonie van vorig jaar veel beter. Ja, toen ie NIET doorging.quote:
Heb het ook niet gezien, maar heb wel wat beelden van Woef Side Story voorbij zien komen en nu baal ik dat ik hem gemist heb.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:48 schreef Twoflower het volgende:
Als ik de uitslag zo lees heb ik niet het idee dat ik veel gemist heb.
Ja die schijnt echt heel leuk geweest te zijn!quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien, maar heb wel wat beelden van Woef Side Story voorbij zien komen en nu baal ik dat ik hem gemist heb.
Ja, ziet er gewoon echt super leuk uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die schijnt echt heel leuk geweest te zijn!
Ga wel naar Lang & Gelukkig van ze, dit jaar.
Mooi dat het zo'n positieve recensie is. Nog iets meer dan 2 weken totdat ik 'm zie, dan hebben jullie vast de opstartprobleempjes weggewerkt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Pff, wat zijn recensies eigenlijk eng om te lezen! (allemaal een beetje nieuw voor mij).
Maar op de techniek na is dit heul geen slechte
http://www.cursor.tue.nl/(...)Upc7VHBoSRk.facebook
Vanavond premiere!
8 uitverkochte voorstellingen, 4 limited en 3 extra voorstellingen....Dus mocht iemand nog willen komen,.....
(Sorry voor de vele spam)
Zo moet je dit soort voorstellingen ook zien. Het is een na-aperij van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Zij gelooft in mij niet gezien. De buuf wel. Die zei "Ach, ik heb me vermaakt".![]()
Het was entertaining, en da's ook wat ie poogt te doen gok ik.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Meh, nee. Ik hou niet van die zelfbevlekking.
Toi Toi Toi Ang31quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Pff, wat zijn recensies eigenlijk eng om te lezen! (allemaal een beetje nieuw voor mij).
Maar op de techniek na is dit heul geen slechte
http://www.cursor.tue.nl/(...)Upc7VHBoSRk.facebook
Vanavond premiere!
8 uitverkochte voorstellingen, 4 limited en 3 extra voorstellingen....Dus mocht iemand nog willen komen,.....
(Sorry voor de vele spam)
Klopt die kijk ik echt allemaal niet. En die Nobelprijs hoort na de Musical Awards vooropquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Dus je kijkt ook niet naar de Oscars, de Emmy's, de gouden kalveren, de Nobelprijs, de Pullitzer?? Allemaal zelfbevlekking.....
Ang3l, break a leg en spuug ze in de bek!!
Inmiddels 12 ! en supermooie recensies... http://www.musicaljournaal.nl/rent/ Komend weekend 4 van de 5 voorstellingen uitverkocht !quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Thanks!
Voor premiere, premiere en tweede show zitten er inmiddels op. Super fijne reacties, jankende mensen en mooie recensies. Nog vijftien te gaan!(De stand staat op 10 uitverkocht en 4 extra shows nu
)
Ik vond Sister Act heel leukquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga zaterdag naar Sister act. Heb er enorm veel zin in
Ik vind de films erg leuk. Dus erg benieuwd. Volgens het schema speelt Simone kleinsma erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik vond Sister Act heel leuk
Simone is een goede musicalsterquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind de films erg leuk. Dus erg benieuwd. Volgens het schema speelt Simone kleinsma erg benieuwd naar.
Ja dat weet ik daarom ben ik er ook zo nieuwsgierig naar haha. Ze komt mij over als een ontzettend sympathieke vrouw.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Simone is een goede musicalster
Ik heb hem met Marjolein Touw gezien en vond die ook heel goed. (maar ik hou van mevrouw Touw dus ik ben bevooroordeeld)quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind de films erg leuk. Dus erg benieuwd. Volgens het schema speelt Simone kleinsma erg benieuwd naar.
Zij zegt met dan zo snel weer niets. Ja behalve nu van sister actquote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik heb hem met Marjolein Touw gezien en vond die ook heel goed. (maar ik hou van mevrouw Touw dus ik ben bevooroordeeld)
Ik heb echt helemaal niets met Simone Kleinsma..... maar na Next to Normal (die ik niet gezien heb maar me enorm werd aangeraden) ben ik wel benieuwd of ik mijn mening over deze blonde mama mia grappige doos eens bij moet stellen. Ik vond hara altijd een beetje de Tineke Schouten van de musicals.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik daarom ben ik er ook zo nieuwsgierig naar haha. Ze komt mij over als een ontzettend sympathieke vrouw.
Tineke cchouten vind ik echt 3x niks. Maargoed misschien is het wel een heel tof mens haar humor ligt me alleen niet zo. Bij Simone Kleinsma krijg ik altijd het gevoel dat ze gewoon een gezellige vrouw is. Maar ook haar ken ik natuurlijk niet dus dat is natuurlijk maar een gevoel. Ik hoop dat jullie me nog een beetje kunnen volgenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met Simone Kleinsma..... maar na Next to Normal (die ik niet gezien heb maar me enorm werd aangeraden) ben ik wel benieuwd of ik mijn mening over deze blonde mama mia grappige doos eens bij moet stellen. Ik vond hara altijd een beetje de Tineke Schouten van de musicals.
Simone heeft in zoveel musicals gespeeld...Mama Mia maar toen had ik haar niet Vera Mann was haar understudy. En met Paul de Leeuw heb ik haar gezien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja dat weet ik daarom ben ik er ook zo nieuwsgierig naar haha. Ze komt mij over als een ontzettend sympathieke vrouw.
Ja Simone heeft humorquote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met Simone Kleinsma..... maar na Next to Normal (die ik niet gezien heb maar me enorm werd aangeraden) ben ik wel benieuwd of ik mijn mening over deze blonde mama mia grappige doos eens bij moet stellen. Ik vond hara altijd een beetje de Tineke Schouten van de musicals.
Ik heb helaas niet de gelegenheid om vaak naar musicals te gaan ofzo. Dus ben nu echt heel blij.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Simone heeft in zoveel musicals gespeeld...Mama Mia maar toen had ik haar niet Vera Mann was haar understudy. En met Paul de Leeuw heb ik haar gezien.
Het was ook niet bedoeld als complimentquote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tineke cchouten vind ik echt 3x niks.
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik heb hem met Marjolein Touw gezien en vond die ook heel goed. (maar ik hou van mevrouw Touw dus ik ben bevooroordeeld)
Ik ken haar sinds ze backing vocal van Karin Bloemen was. Ze heeft o.a. Mama Morton in Chicago gedaan, Sadista in The Wiz en Ursula in de Kleine Zeemeermin.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zij zegt met dan zo snel weer niets. Ja behalve nu van sister act
Vergeet Juf Andrew in Mary Poppins en moeder Vrijmoeth uit Ciske de Rat niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ken haar sinds ze backing vocal van Karin Bloemen was. Ze heeft o.a. Mama Morton in Chicago gedaan, Sadista in The Wiz en Ursula in de Kleine Zeemeermin.
Lachen hè en hoe vind je Simone als moeder Overste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eerste helft gehad tot op heden erg leuk!
Ik vond het echt tof! Simone deed het goed. Fijne musical ook, zat een lekker tempo in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lachen hè en hoe vind je Simone als moeder Overste.
Heb the sound of music een paar jaar geleden in het Efteling theater gezien. Ik vond het leuk. Maar denk dat ik meer de dingen met humor erin prefereer. Spamalot was ook leuk.quote:Op zondag 8 december 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
Zo! zojuist even zitten kijken naar de live uitzending van The Sound of Music die NBC eerder uitzond in de USA en waar zoveel negatieve reacties opkwamen in de media.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat de zangkwaliteiten voortreffelijk zijn voel je totaal geen binding met de hoofdrolspelers net zo min als in theaterversie (NL) hoe goed en gelikt men het ook probeert neer te zetten.
Jammer!
Ja leuk musical Frans Mulder als priester. En de ondeugende nonnetjes.quote:Op zondag 8 december 2013 02:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond het echt tof! Simone deed het goed. Fijne musical ook, zat een lekker tempo in.
Ja Frans Mulder was ook erg goed! Eens kijken welke ik de volgende keer ga kijken. Moet dat toch eens vaker doen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuk musical Frans Mulder als priester. En de ondeugende nonnetjes.
Mocht je naar Londen gaan, dan kan ik je er zo een paar aanraden. Daar lopen shows over het algemeen ook veel langer dan hier.quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja Frans Mulder was ook erg goed! Eens kijken welke ik de volgende keer ga kijken. Moet dat toch eens vaker doen.
Ja februari maart ergens weerquote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mocht je naar Londen gaan, dan kan ik je er zo een paar aanraden. Daar lopen shows over het algemeen ook veel langer dan hier.
Mijn favorieten zijn Wicked, Billy Elliot en Matilda. Mamma Mia en Phantom staan ook hoog op m'n lijstje.quote:
Denk dat het dan wicked of mama mia gaat worden.quote:Op zondag 8 december 2013 19:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn Wicked, Billy Elliot en Matilda. Mamma Mia en Phantom staan ook hoog op m'n lijstje.
Book of Mormon schijnt erg goed te zijn, en heeft leuke nummers. (Maar ik heb 'm nog niet gezien.)
Op http://www.londonboxoffice.co.uk/musicals kun je zien wat er zoal speelt. (Staat meer tussen dan alleen musicals trouwens. Matthew Bourne's Swan Lake is ook erg mooi, maar da's een ballet.)
Wat is dan de reden van aversie die jullie tegen Tineke Schouten hebben?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Het was ook niet bedoeld als compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |