Muwhahahaquote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ze dat gisteravond ook zei maar ross heeft al bewezen dat ie kan mikken dus dan is t minder grappigfml
IS OOK EEN GARPJE NATURLICH!!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz die heb ik niet, ik vind dat echt helemaal nietsook bij mannen niet
Same here en nee bahquote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
IS OOK EEN GARPJE NATURLICH!!
En ik vind het ook niets neeWel eens mee mogen spelen maar ik vind het niet zo boeiend..
Ik dacht dat je iedere dag met jezelf speelde?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
IS OOK EEN GARPJE NATURLICH!!
En ik vind het ook niets neeWel eens mee mogen spelen maar ik vind het niet zo boeiend..
Dat sowieso, heb niet voor niets een grote foto van jou boven m'n bed hangenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iedere dag met jezelf speelde?
Jij maakt niet eens foto's toch, jij schetst wat je ziet met je x-ray vision!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:00 schreef Reintji het volgende:
Piercings. Altijd lachen om ze tegen te komen op de meest onnozele plekken. Xray vision jeweetz
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik droom ook van jou
[ afbeelding ]
Killzone natuurlijk!!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:40 schreef Altron het volgende:
Bah... weet niet welke game ik nog moet pre-orderen bij m'n ps4 nu watchdogs uitgesteld is...
Nogamerquote:
GimmickGalloreGamequote:
Killzone had ik gelijk al besteld nadat jij en shar me om hebben geluld vorige keerquote:Op woensdag 6 november 2013 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Killzone natuurlijk!!
Watchdogs.. Ik ga em niet halen
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Killzone had ik gelijk al besteld nadat jij en shar me om hebben geluld vorige keer
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Killzone had ik gelijk al besteld nadat jij en shar me om hebben geluld vorige keer
Heb op de één of andere manier liever gelijk 2 verschillende games , beetje afwisseling
Duidelijk!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht wel dat we dan samen gaan spelen uiteraard
Jeejquote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht wel dat we dan samen gaan spelen uiteraard
OW , dacht dat jij er ook één had gepre-ordered ?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeej
OH WAIT DAN MOET IK WEL EERST EEN PS4 HEBBEN
Mercenary Kings ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Ik heb stiekem wel veel zin in Resogun
Ook wil ik Mercenary Kings!!!
Gewoon de charmes in de strijd gooien bij de lokale gameboer.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeej
OH WAIT DAN MOET IK WEL EERST EEN PS4 HEBBEN
Ja maar ik sta op die lijst voor als mensen cancellenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
OW , dacht dat jij er ook één had gepre-ordered ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |