En als je dat niet hebt dan zeg je dat mensen niet belangrijk zijn dus hun mening niet boeit of het gewoon niet snappenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon netjes antwoord geef?
Ga je nu écht hier verder over Greenpeacequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als je dat niet hebt dan zeg je dat mensen niet belangrijk zijn dus hun mening niet boeit of het gewoon niet snappen
omdat jouw posts regelmatig gepaard gaan met nieuwsberichten/lappen tekst of verwijzingen daarnaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon netjes antwoord geef?
Ja, als je geen ''bron'' hebt is het ook niet goed, maar in dat andere topic kan je mijn eigen ervaringenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
omdat jouw posts regelmatig gepaard gaan met nieuwsberichten/lappen tekst of verwijzingen daarnaar
Nee hoor, maar in het algemeen. Zie het ook over topics die over dieren gaan en dit topic stond ook in m'n AT.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je nu écht hier verder over Greenpeacedat is best sneu...
ik hou niet zo van dat gestalk
hier heb je geloof ik ook al 2-3 nieuwsberichten gepostquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, als je geen ''bron'' hebt is het ook niet goed, maar in dat andere topic kan je mijn eigen ervaringen
lezen hoor, ik heb regelmatig met een huilende wanhopige moeder in mijn armen gezeten als je dat
wil horen, maar dat staat dan weer niet in de krant. dus daar heb ik geen ''bron'van.
Dit beter? F&L / Legale levensdodingquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hier heb je geloof ik ook al 2-3 nieuwsberichten gepostvoor zover ik me kan herinneren vond niemand het interessant genoeg om op te reageren, vandaar dat ik het aankaartte
verder moet je het natuurlijk zelf weten
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen ik een keer op bezoek kwam bij mijn moeder, had ze een''koffieochtendje'' zoals ze dat
daar noemen, toen kwam ter sprake wie er voor zou kiezen om vandaag een pil te nemen.
Ik schat dat er ongeveer 20 dames zaten, ze hadden bijna allemaal hun man al verloren,
en sommige hadden zelfs hun kinderen overleeft, minstens de helft zei vandaag nog.
Deze vraag kwam niet van de ''leiding'' trouwens maar van één van de dames.
ik reageerde gewoon op dit hoor...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom gaat het in dit topic ineens over zelfdoding van ouderen? Er is alleen een discussie over het verhogen van de premie, hoor. Ze hoeven niet ineens dood...
(m.a.w.: hou die discussie in de topics waar ze thuishoren)
En nee, ik klaag niet over de zorgpremie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Laat me raden: jij bent zo iemand die vindt dat je geen prijskaartje aan een mensenleven mag hangen, maar ondertussen wel klaagt dat de zorgpremie zo hoog is, terwijl dat slechts een fractie is van de totale zorgkosten?
Voor de volledigheid: zorg in Nederland kost zo'n 1000 euro per werkende per maand! Wil je dat laten verdubbelen? Dat geld is er nu al niet...
Omdat mensen tegenwoordig denken dat 90 euro per maand 'heul goedkoop is', omdat anderen 100 euro vragen. Dat men niet weet dat ze via de loonstrook het zoveelvoudige betalen, helpt dan ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En nee, ik klaag niet over de zorgpremie.
Zou het? Zijn daar ook grafiekjes van?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Five_Horizons het volgende:
en de mensen die echt veel geld kosten, hebben over het algemeen prima de middelen om een stuk meer bij te dragen dan die 350 euro per jaar.
Je hebt even gemist welke leeftijdcategorie het rijkst is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou het? Zijn daar ook grafiekjes van?
Doe dan betalen naar inkomsten ofzo. kijk dat filmpje maar eens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt even gemist welke leeftijdcategorie het rijkst is?
En ja... daar zijn grafiekjes vanhttp://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)in-nederland-pub.htm
Iets als een ziekenfonds en een particuliere zorgverzekering?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Doe dan betalen naar inkomsten ofzo.
Weet ik veel, in elk geval iets dat er geen mensen ondervoed rakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets als een ziekenfonds en een particuliere zorgverzekering?
Waarom is mijn inkomen relevant voor mijn zorgpremie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe dan betalen naar inkomsten ofzo. kijk dat filmpje maar eens.
Er zullen ook ongetwijfeld hele rijke bejaarden zijn of ernstig zieke mensen, die kunnen wel meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom is mijn inkomen relevant voor mijn zorgpremie?
Je hebt die grafiekjes dus niet gelezen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zullen ook ongetwijfeld hele rijke bejaarden zijn, die kunnen wel meer betalen denk ik.
Neu... ik zie genoeg in de praktijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt die grafiekjes dus niet gelezen?
SPquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zaming-onder-ouderen
'Steeds meer ondervoeding en vereenzaming onder ouderen'
07 november 2013
Steeds vaker krijgen bejaarden niet de zorg die ze nodig hebben. Met als gevolg ondervoeding, eenzaamheid en verkeerd medicijngebruik. Dat blijkt uit onderzoek van de SP onder 270 huisartsen.
Ah, dus jouw 'praktijk'; een paar ouderen die een karige AOW hebben, zijn meer waard dan simpele feiten en cijfers? Dan kun je een goede discussie wel uit je hoofd zetten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik zie genoeg in de praktijk.
Ze gaan hier zelfs nog een stapje verder...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook te makkelijk om te stellen dat iedere oudere een rijke babyboomer is. Voldoende voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
Dat zegt dan ook niemand. Het zijn simpelweg uitzonderingen aan het worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook te makkelijk om te stellen dat iedere oudere een rijke babyboomer is. Voldoende voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |