abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133035929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon netjes antwoord geef?
En als je dat niet hebt dan zeg je dat mensen niet belangrijk zijn dus hun mening niet boeit of het gewoon niet snappen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133035978
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En als je dat niet hebt dan zeg je dat mensen niet belangrijk zijn dus hun mening niet boeit of het gewoon niet snappen :D
Ga je nu écht hier verder over Greenpeace :') dat is best sneu...
ik hou niet zo van dat gestalk :N
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:46:44 #53
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133035990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon netjes antwoord geef?
omdat jouw posts regelmatig gepaard gaan met nieuwsberichten/lappen tekst of verwijzingen daarnaar
pi_133036053
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

omdat jouw posts regelmatig gepaard gaan met nieuwsberichten/lappen tekst of verwijzingen daarnaar
Ja, als je geen ''bron'' hebt is het ook niet goed, maar in dat andere topic kan je mijn eigen ervaringen
lezen hoor, ik heb regelmatig met een huilende wanhopige moeder in mijn armen gezeten als je dat
wil horen, maar dat staat dan weer niet in de krant. dus daar heb ik geen ''bron'van.
pi_133036114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ga je nu écht hier verder over Greenpeace :') dat is best sneu...
ik hou niet zo van dat gestalk :N
Nee hoor, maar in het algemeen. Zie het ook over topics die over dieren gaan en dit topic stond ook in m'n AT.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:51:39 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133036171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, als je geen ''bron'' hebt is het ook niet goed, maar in dat andere topic kan je mijn eigen ervaringen
lezen hoor, ik heb regelmatig met een huilende wanhopige moeder in mijn armen gezeten als je dat
wil horen, maar dat staat dan weer niet in de krant. dus daar heb ik geen ''bron'van.
hier heb je geloof ik ook al 2-3 nieuwsberichten gepost :P voor zover ik me kan herinneren vond niemand het interessant genoeg om op te reageren, vandaar dat ik het aankaartte
verder moet je het natuurlijk zelf weten
pi_133036214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef hugecooll het volgende:

[..]

hier heb je geloof ik ook al 2-3 nieuwsberichten gepost :P voor zover ik me kan herinneren vond niemand het interessant genoeg om op te reageren, vandaar dat ik het aankaartte
verder moet je het natuurlijk zelf weten
Dit beter? F&L / Legale levensdoding

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Toen ik een keer op bezoek kwam bij mijn moeder, had ze een''koffieochtendje'' zoals ze dat
daar noemen, toen kwam ter sprake wie er voor zou kiezen om vandaag een pil te nemen.
Ik schat dat er ongeveer 20 dames zaten, ze hadden bijna allemaal hun man al verloren,
en sommige hadden zelfs hun kinderen overleeft, minstens de helft zei vandaag nog.

Deze vraag kwam niet van de ''leiding'' trouwens maar van één van de dames.
pi_133038683
Waarom gaat het in dit topic ineens over zelfdoding van ouderen? Er is alleen een discussie over het verhogen van de premie, hoor. Ze hoeven niet ineens dood...

(m.a.w.: hou die discussie in de topics waar ze thuishoren)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_133039222
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom gaat het in dit topic ineens over zelfdoding van ouderen? Er is alleen een discussie over het verhogen van de premie, hoor. Ze hoeven niet ineens dood...

(m.a.w.: hou die discussie in de topics waar ze thuishoren)
ik reageerde gewoon op dit hoor...

WGR / Duurdere zorg voor ouderen

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Laat me raden: jij bent zo iemand die vindt dat je geen prijskaartje aan een mensenleven mag hangen, maar ondertussen wel klaagt dat de zorgpremie zo hoog is, terwijl dat slechts een fractie is van de totale zorgkosten?

Voor de volledigheid: zorg in Nederland kost zo'n 1000 euro per werkende per maand! Wil je dat laten verdubbelen? Dat geld is er nu al niet...
En nee, ik klaag niet over de zorgpremie.
pi_133041073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

En nee, ik klaag niet over de zorgpremie.
Omdat mensen tegenwoordig denken dat 90 euro per maand 'heul goedkoop is', omdat anderen 100 euro vragen. Dat men niet weet dat ze via de loonstrook het zoveelvoudige betalen, helpt dan ook niet.

Zorg is te duur. Voor de premie die je betaalt, krijg je niks en de mensen die echt veel geld kosten, hebben over het algemeen prima de middelen om een stuk meer bij te dragen dan die 350 euro per jaar.
pi_133041438
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Five_Horizons het volgende:
en de mensen die echt veel geld kosten, hebben over het algemeen prima de middelen om een stuk meer bij te dragen dan die 350 euro per jaar.
Zou het? Zijn daar ook grafiekjes van?
pi_133041541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zou het? Zijn daar ook grafiekjes van?
Je hebt even gemist welke leeftijdcategorie het rijkst is?

En ja... daar zijn grafiekjes van :') http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)in-nederland-pub.htm
pi_133041570
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zaming-onder-ouderen

'Steeds meer ondervoeding en vereenzaming onder ouderen'
07 november 2013

Steeds vaker krijgen bejaarden niet de zorg die ze nodig hebben. Met als gevolg ondervoeding, eenzaamheid en verkeerd medicijngebruik. Dat blijkt uit onderzoek van de SP onder 270 huisartsen.
pi_133041597
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je hebt even gemist welke leeftijdcategorie het rijkst is?

En ja... daar zijn grafiekjes van :') http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)in-nederland-pub.htm
Doe dan betalen naar inkomsten ofzo. kijk dat filmpje maar eens.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:40:24 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133041655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Doe dan betalen naar inkomsten ofzo.
Iets als een ziekenfonds en een particuliere zorgverzekering?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133041724
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iets als een ziekenfonds en een particuliere zorgverzekering?
Weet ik veel, in elk geval iets dat er geen mensen ondervoed raken

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-onder-ouderen.dhtml

filmpje...
pi_133041733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Doe dan betalen naar inkomsten ofzo. kijk dat filmpje maar eens.
Waarom is mijn inkomen relevant voor mijn zorgpremie?
pi_133041778
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Waarom is mijn inkomen relevant voor mijn zorgpremie?
Er zullen ook ongetwijfeld hele rijke bejaarden zijn of ernstig zieke mensen, die kunnen wel meer
betalen denk ik.
pi_133041802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Er zullen ook ongetwijfeld hele rijke bejaarden zijn, die kunnen wel meer betalen denk ik.
Je hebt die grafiekjes dus niet gelezen?
pi_133041816
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je hebt die grafiekjes dus niet gelezen?
Neu... ik zie genoeg in de praktijk.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:45:33 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133041845
Ik vind het ook te makkelijk om te stellen dat iedere oudere een rijke babyboomer is. Voldoende voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:46:50 #72
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_133041892
quote:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zaming-onder-ouderen

'Steeds meer ondervoeding en vereenzaming onder ouderen'
07 november 2013

Steeds vaker krijgen bejaarden niet de zorg die ze nodig hebben. Met als gevolg ondervoeding, eenzaamheid en verkeerd medicijngebruik. Dat blijkt uit onderzoek van de SP onder 270 huisartsen.
SP :')
huisartsen :')
Ga je nu serieus zeggen dat de belastingbetaler iemand moet betalen om bejaarden gezelschap te houden? Er zijn honderdduizenden eenzame bejaarden, als ze fijn lekker bij elkaar op bezoek gaan zijn ze niet eenzaam meer! Of zijn het van die zeurpieten waar niemand bij op bezoek wil?
censuur :O
pi_133041893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Neu... ik zie genoeg in de praktijk.
Ah, dus jouw 'praktijk'; een paar ouderen die een karige AOW hebben, zijn meer waard dan simpele feiten en cijfers? Dan kun je een goede discussie wel uit je hoofd zetten, natuurlijk. :)
pi_133041901
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het ook te makkelijk om te stellen dat iedere oudere een rijke babyboomer is. Voldoende voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
Ze gaan hier zelfs nog een stapje verder...

Ben je ernstig ziek, jong of oud, dan moet je maar meer betalen vinden ze hier :Y
pi_133041932
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:
Dat zegt dan ook niemand. Het zijn simpelweg uitzonderingen aan het worden.

De 30+'ers hebben bij ouderen vaak hun eigen opa & oma in het achterhoofd. Daar gaat dit niet over en is ook een langzaam uitstervend ras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')