quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
Line of Fire live....nog steeds lekker...wat zeg ik....beste nummer van het jaar? Zou zo maar kunnen
Muzikaal talent.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Alison Krauss komt in de buurt van Nina Simone. In welk opzicht precies?
Al gezien in het voorjaarquote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Norrage het volgende:
Zo wat vonden we van THE national? Volgens mij was het halve topic er bij
Viel wel mee, maar tegen het einde had ie wel 2 flessen wijn op geloof ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Al gezien in het voorjaarEr is maar een relevante vraag: Hoe dronken was Matt?
En er werd er weer eentje, zoals gewoonlijk, weggegeven aan iemand aan het publiek, en die andere graag een niet geheel zachtzinnige ontmoeting met het podium tijdens het laatste nummer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar tegen het einde had ie wel 2 flessen wijn op geloof ik
Glasser's show op dour was een welkome verassing tussen als het electronisch geweld. Ga het luisterenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Slobeend het volgende:
Het door Nils Frahm geproduceerde album van Chantal Acda staat overigens op de Luisterpaal, erg mooi vind ik. Tevens nog een tip, geen indie, maar het nieuwe album van Robert Glasper Experiment is![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef Moody het volgende:
Al bekend uiteraard, maar nog nooit door mij zo uitgeroepen: beste vrouwelijke artiest ever = Nina Simonemisschien kan het woordje "vrouwelijke" zelfs weggehaald worden
Ik snap niet hoe die vent daar tegen kan. Als je om 22u al ruim een fles wijn op hebt, zal je ook nog wel wat na het concert drinken. Bij 5 concerten per week moet zijn lever bijna net zo groot zijn als zijn vermogen om mooie nummers te schrijvenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar tegen het einde had ie wel 2 flessen wijn op geloof ik
Jawel he?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
Heb Xavier Rudd trouwens geprobeerd, fijn hoor.
Ik ben het wel met jou eens, het kwam op de een of andere manier niet helemaal over. Tweede helft van de set was stukken beterquote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Norrage het volgende:
Zo wat vonden we van THE national? Volgens mij was het halve topic er bij
Dat is waar, het is niet zoals Blur dat je op elk moment van de dag even een nummertje kan opzetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel he?Het is geen artiest die je vaak kan luisteren. Zo'n didgeridoo kan op de zenuwen werken
Tja, het is gewoon ontzettend moeilijk, ze kunnen moeilijk veel langer spelen (klokt nu al in over anderhalf uur geloof ik) en ze spelen - gelukkig - heel veel nieuw materiaal en willen alleen niet teren op oud materiaal. Daarnaast is High Violet het album dat hen van zalen als Tivoli naar uitverkochte HMHs en (sub)headliner status op festivals bracht, dus daar moeten ze ook wat van spelen. Dan is er niet zoveel plaats meer over voor nummers van drie / vier albums geleden, en iedereen heeft zijn eigen favorietenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met jou eens, het kwam op de een of andere manier niet helemaal over. Tweede helft van de set was stukken beterBovendien ken ik de twee nieuwe platen het minst en doen ze echt te weinig van The Boxer en Alligator. Waarom geen Secret Meeting?
Waarom geen Karen?
Maar heb me goed vermaakt hoor
2 uur speelden ze zelfs. Ik vond het echt een prima show, snap ook het gezeur op de nieuwe nummers nooitquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon ontzettend moeilijk, ze kunnen moeilijk veel langer spelen (klokt nu al in over anderhalf uur geloof ik) en ze spelen - gelukkig - heel veel nieuw materiaal en willen alleen niet teren op oud materiaal. Daarnaast is High Violet het album dat hen van zalen als Tivoli naar uitverkochte HMHs en (sub)headliner status op festivals bracht, dus daar moeten ze ook wat van spelen. Dan is er niet zoveel plaats meer over voor nummers van drie / vier albums geleden, en iedereen heeft zijn eigen favorietenZe hebben echt een luxeprobleem, want dingen als About Today zijn ook essentieel.
Hihi, wij hebben het voorprogramma gewoon geskipped. Na maandag en mijn vorige 2x HMH wil ik nooit meer naar HMH voorprogramma'squote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
Ik heb erg genoten in elk geval. Matt nog een hand gegevenVoorprogramma was dodelijk saai trouwens.
Mja, als je het skipt is natuurlijk het grote gevaar...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hihi, wij hebben het voorprogramma gewoon geskipped. Na maandag en mijn vorige 2x HMH wil ik nooit meer naar HMH voorprogramma's
dat je een kutplek hebt. Ik stond dinsdag bij Nick Cave en gister vrijwel helemaal vooraan, dus Matt en Nick stonden pal voor m'n neus. Zeker als ze het publiek in gingen. Daar heb ik een half uurtje voorprogramma wel voor overquote:Gevolg was wel dat we lichtelijk laat waren (20.40 kwamen we binnen) en dat we nit echt een hele lekkere plaats hebben. Rechts, in de buurt bij de bar, waar telkens mensen met bier langsliepen en erg (te) veel werd gepraat en gebrald
Ja. Maar de rijen duren allemaal zo eindeloos bij de HMH. Die verdomde kut-muntjes ook die je moet hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, als je het skipt is natuurlijk het grote gevaar...
[..]
dat je een kutplek hebt. Ik stond dinsdag bij Nick Cave en gister vrijwel helemaal vooraan, dus Matt en Nick stonden pal voor m'n neus. Zeker als ze het publiek in gingen. Daar heb ik een half uurtje voorprogramma wel voor over![]()
Neemt niet weg dat er weinig aan was. Dinsdag was 't nog erger trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |