Is dat niet leuk dan?quote:
Ik was bij vrienden gvan de week...die willen een krat bier voor mij kopen en ik mag pas weg al ie op isquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was bij vrienden gvan de week...die willen een krat bier voor mij kopen en ik mag pas weg al ie op isIemand een flat van 90m2 huren, de komende 6 jaar?
Maar geen patatquote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet leuk dan?
Vind het altijd wel super gezellig daar, bier bij de lunch
[..]
Ik was bij vrienden gvan de week...die willen een krat bier voor mij kopen en ik mag pas weg al ie op isIemand een flat van 90m2 huren, de komende 6 jaar?
[..]
Moet ik patat opsturen naar je?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Maar geen patat![]()
Bier voor het ontbijt trouwens
Die zijn slap als ze hier aankomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
[..]
Moet ik patat opsturen naar je?
En
Echt niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel...weet even niet meer wie, kan Melting de schuld geven natuurlijk
Ik ken zequote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Die zijn slap als ze hier aankomen.
Je mag zo ook hier komen bakken
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet.
(Ik weet niet waarover het gaat, helaas)
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
Wel even de kudo's naar Melting, die heeft me lichtelijk immuun gemaakt voor ooraids
staat niet in m'n lijstquote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Lejenk het volgende:
Rulerofdeath, hedde ook betonpoalties?
Wie pas geleden Du draaide.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet.
(Ik weet niet waarover het gaat, helaas)
Hey jijquote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ken ze![]()
verzoekje
Hey schatjequote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
Wel even de kudo's naar Melting, die heeft me lichtelijk immuun gemaakt voor ooraids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |