Is dat niet leuk dan?quote:
Ik was bij vrienden gvan de week...die willen een krat bier voor mij kopen en ik mag pas weg al ie op isquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was bij vrienden gvan de week...die willen een krat bier voor mij kopen en ik mag pas weg al ie op isIemand een flat van 90m2 huren, de komende 6 jaar?
Maar geen patatquote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet leuk dan?
Vind het altijd wel super gezellig daar, bier bij de lunch
[..]
Ik was bij vrienden gvan de week...die willen een krat bier voor mij kopen en ik mag pas weg al ie op isIemand een flat van 90m2 huren, de komende 6 jaar?
[..]
Moet ik patat opsturen naar je?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Maar geen patat![]()
Bier voor het ontbijt trouwens
Die zijn slap als ze hier aankomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
[..]
Moet ik patat opsturen naar je?
En
Echt niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel...weet even niet meer wie, kan Melting de schuld geven natuurlijk
Ik ken zequote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Die zijn slap als ze hier aankomen.
Je mag zo ook hier komen bakken
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet.
(Ik weet niet waarover het gaat, helaas)
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
Wel even de kudo's naar Melting, die heeft me lichtelijk immuun gemaakt voor ooraids
staat niet in m'n lijstquote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Lejenk het volgende:
Rulerofdeath, hedde ook betonpoalties?
Wie pas geleden Du draaide.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet.
(Ik weet niet waarover het gaat, helaas)
Hey jijquote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ken ze![]()
verzoekje
Hey schatjequote:
Wel even de kudo's naar Melting, die heeft me lichtelijk immuun gemaakt voor ooraids
quote:
Hij raakt bij mij nog steed de creatieve snaarquote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
Haha hoiquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij raakt bij mij nog steed de creatieve snaar
jupquote:
quote:
Ik lees alleen mee. Zit in cursus nu.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik blijf met Normaal steeds denken aan Avro's Toppop: lieten ze een nummer van Normaal horen (deurdonderen of zo), en toen vroegen ze aan een grietje in het publiek wat ze van het nummer vond.
Ze antwoordde, in een uiterst beschaafd accent: "Dat weet ik niet; ik versta geen Duits!"![]()
Ik had het gelezenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee. Zit in cursus nu.
Ik blijf met Normaal steeds denken aan Avro's Toppop: lieten ze een nummer van Normaal horen (deurdonderen of zo), en toen vroegen ze aan een grietje in het publiek wat ze van het nummer vond.
Ze antwoordde, in een uiterst beschaafd accent: "Dat weet ik niet; ik versta geen Duits!"![]()
Wat heb je grote HAAAAAAAAAAANDEN!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:28 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Top, zou je die voor me willen draaien?![]()
WILLEM
That's what she said....quote:
Ik doe niet aan verkleinwoordenquote:
Je vergeet Ciske de ratquote:Op woensdag 6 november 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
Oew dan heb ik ook nog 2 verzoekjes:
- 't Is moeilijk bescheiden te blijven
- Verrek zeg kerel!
Het is altijd door jou...JIJ haalt gewoon het slechtste in mij boven!!quote:
die wouden jullie toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |