Top! Nooit geweten/beseft...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef popolon het volgende:
Sinds ik de 15 meter regel ken is eigenlijk m'n grootste ergernis TD's/HT/MT die naast je gaan staan (als je in een goede camo positie bent) en in het wilde weg beginnen te knallen.
BEM, weg camo.
Keek net even in de Wot Wiki bij de FV215b en inderdaad:quote:Ik schoot een FV215b (183) in z'n ballen met 1200 damage. En toen ging de fik er in. 1900 damage met 1 schot totaal.![]()
Maus?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef popolon het volgende:
Mijn pimp tank. Geweldig ding, ik ben er alleen nog niet erg goed in. Erg 'team afhankelijk'.
[ afbeelding ]
Gaaf ding inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:46 schreef popolon het volgende:
Maus?
http://wiki.worldoftanks.com/JagdPz_E-100
17 cm PaK46
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:46 schreef popolon het volgende:
Maus?
http://wiki.worldoftanks.com/JagdPz_E-100
17 cm PaK46
De Nashorn is een fantastisch ding. Totaal geen armour, dus echt als TD gebruiken. Van de week 3200 dmg met dat ding gedaan. Ik ben nu bij de Tier IX in die lijn. Bijna bij de Waffentrager auf E100quote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]![]()
Ik zelf zit nog met de Jgd. Pz. IV![]()
Ben nu eerst bezig om de Nashorn te unlocken, dan heb ik twee tier 6 TD's.
Juist. Zit een beetje krap bij kas. Heb nu alle bemanning gehertrained voor 20.000 en de dikste motor erin. Nu nog de tracks en even sparen voor de eerste 88mm.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De Nashorn is een fantastisch ding. Totaal geen armour, dus echt als TD gebruiken. Van de week 3200 dmg met dat ding gedaan. Ik ben nu bij de Tier IX in die lijn. Bijna bij de Waffentrager auf E100
wacht maar tot de T30quote:Op maandag 3 februari 2014 18:33 schreef Flatacer het volgende:
Mijn nieuwe vriend, de T29. Man wat kun je hiermee tekeer gaan! Hull down en knallen. Erg fijn ding!
Ik kreeg er ook nog de Renault FT (quote:De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham.
Zover ik weet een gun welke enkele HE of gold ammo schiet en je veelal voor de HE ammo kiest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Karrs het volgende:
Nieuw in topique en redelijk nieuw in WoT
Hoogste tank is momenteel de Tier 5 Wolverine, andere favorietjes zijn de Tier 4 T-80 en Matilda ()
Even voor mijn beeldvorming: wat is een derp-gun?
ligt er aan wat je beter vind hequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zover ik weet een gun welke enkele HE of gold ammo schiet en je veelal voor de HE ammo kiest.
Pz IV heeft zo een derpgun, KV-1 trouwens ook alhoewel de 80 (?) mm gun beter is.
Mja close combat hou ik wel van alleen je doet minder schade tegen andere heavies. Wat dat betreft penetreer je redelijk goed met de 88 mm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
ligt er aan wat je beter vind heclose combat derp gun, alles instakill
hihi. penetreer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja close combat hou ik wel van alleen je doet minder schade tegen andere heavies. Wat dat betreft penetreer je redelijk goed met de 88 mm.
Ik vind de 2-Pounder IX van de Matilda hilarisch. Doet damage van een spliterwt maar penetreert alles en heeft een hele hoge vuursnelheid (voor een niet-automaat). Paf, paf, paf, paf, paf, maar wel telkens 10% van een Tier 6 heavy tank afsnoepenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja close combat hou ik wel van alleen je doet minder schade tegen andere heavies. Wat dat betreft penetreer je redelijk goed met de 88 mm.
In de beta had je het 152mm cannon op de KV-1, dat was pas genieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
hihi. penetreer.
true ik gebruikte hem ook niet, maar ik ken iemand die er keer op keer mee heerst.
Nooit, ga misschien wel een paar rounds meenemen voor als ik tegen hogere tiers moet en met de standaard ammunitie helemaal niks kan.quote:
Uhu, ik heb de Matilda met die gun, enig nadeel vind ik dat je de gevechten nog wel eens mist omdat hij zo traag is. Rij liever de KV-1S, heerlijk snelquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:13 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik vind de 2-Pounder IX van de Matilda hilarisch. Doet damage van een spliterwt maar penetreert alles en heeft een hele hoge vuursnelheid (voor een niet-automaat). Paf, paf, paf, paf, paf, maar wel telkens 10% van een Tier 6 heavy tank afsnoepen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de beta had je het 152mm cannon op de KV-1, dat was pas genieten.
nooit, gebruikte het alleen in clanwars.quote:
Alles van tier 4 en 3 one-shotten.quote:
Niet veel maar op elke tank wel een paar.quote:
Ugh, de KV-1S schiet mijn Matilda in één schot aan splinters.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik heb de Matilda met die gun, enig nadeel vind ik dat je de gevechten nog wel eens mist omdat hij zo traag is. Rij liever de KV-1S, heerlijk snel.
Zit er maar 1 ding op... Zsm ook de KV-1S researchen. In mijn beleving is dat ding het meest OP in het hele spel!quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ugh, de KV-1S schiet mijn Matilda in één schot aan splinters.
Mits fatsoenlijk kanon natuurlijk.
Kutding.
ja, die dingen zijn echt fuckedquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:24 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Zit er maar 1 ding op... Zsm ook de KV-1S researchen. In mijn beleving is dat ding het meest OP in het hele spel!
Wat een apparaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
tering, wat impressive.
Hm kom weinig Matilda's tegen met mijn KV-1Squote:Op donderdag 6 februari 2014 09:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ugh, de KV-1S schiet mijn Matilda in één schot aan splinters.
Mits fatsoenlijk kanon natuurlijk.
Kutding.
Waar is dat ding voor?! Om planeten neer te schieten of zo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
tering, wat impressive.
Bunkers opblazen. Dus ja, eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar is dat ding voor?! Om planeten neer te schieten of zo?![]()
Dat is de T95 toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bunkers opblazen. Dus ja, eigenlijk hetzelfde
Dat dacht ik, maar dit lijkt de T28 te zijn.quote:
quote:It’s not only its unusual looks, the original T28/95 gun motorized carriage was not designed as a tank destroyer. This cumbersome 95 tonnes vehicle was more like a rolling bunker in walking pace, which was meant to take out bunkers at the western german border and through the planned Japan mainland invasion. But the historical events overcame the T95, and the project was quickly scrapped after the war.
Ben er net over aan het lezen ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:13 schreef Karrs het volgende:
Ik wil nog eens naar het Bovington Tank Museum in Engeland. Die hebben echt megaveel tanks.
selfpropelled though.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef bas-beest het volgende:
Het grappige met die T28/95 is dat er 'maar' een 105mm kanon op zit.
Ja, nauwelijksquote:
Zolang je niet op de 100% zit niet, ik raad de repairskill aan voor de Matilda.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:16 schreef Karrs het volgende:
Hm. Ik zie net dat ik voor m'n Matilda-crew allemaal Brothers in Arms heb aangezet als eerste skill. Was dat wel zo verstandig? Die wordt pas actief als ze 100% zijn.
Mijn crew zit wel op 100% (gold aan uitgegevenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang je niet op de 100% zit niet, ik raad de repairskill aan voor de Matilda.
Alhoewel, met de armor van de Matilda wil je misschien andere skills die wel direct actief zijn.
Dat is met scouts juist de bedoeling. Met mijn ELC AMX kom ik regelmatig t9 tanks tegen. De truuk is om te overleven en te spotten. Ik heb wel bepaalde mappen die ik tof vind.:)quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Karrs het volgende:
Dat zou ik ook niet weten, dat heeft op een Matilda niet zoveel zin lijkt me.
Net de T-80 (Tier IV) light tank verkocht, trouwens. Die is gewoon te traag om een goede Scout te kunnen zijn en omdat ik altijd in battles terecht schijn te moeten komen met Tier VI tanks, is dat ding nutteloos. Ga eens kijken of de BT-lijn leuker is om mee te spelen. Die zijn in ieder geval sneller.
Weet ik, maar de T-80 is te traag om snel ergens (weg) te komen als het moet. Als een heavy je bijhoudt, dan is er gewoon iets mis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is met scouts juist de bedoeling. Met mijn ELC AMX kom ik regelmatig t9 tanks tegen. De truuk is om te overleven en te spotten. Ik heb wel bepaalde mappen die ik tof vind.:)
Gaf het als voorbeeld. In dat geval repairs. En het is altijd beter dan een BIA die niet voor allen 100% is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:02 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou je camo willen hebben op een matilda?
hetzerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef bas-beest het volgende:
9: IS-8
8: IS-7, Löwe, T-34, Jagdtiger 8,8
7: Tiger I, Jagdpanther
6: AMX 12t, ARL V39, VK3002M, M18 Hellcat, M4A3E2, KV-1S, Hummel
5: Type T-34, BDR G1 B, PzSfl IVc, Grille, SU-85
En verder ook geen zin meer om 't op te zoeken
Oja, iig ook nog deHetzer
Waarom ga je haten, report die 2 bananen en negeer ze verder. De weight van je team is verder wel gelijk aan het andere team.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gebanned.
tier 9 potje en een Tiger 2 brengt een MS1 mee.
Ik schiet de MS1 af, tiger 2 schiet op mij, ik schiet de Tiger2 af en een tiger begint het laatste restje van mijn leven eraf te schieten.
Dan knikkert het spel me eruit met een ban.
Fuck dat, MS1 neem je niet mee, dan maak ik hem af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ga je haten, report die 2 bananen en negeer ze verder. De weight van je team is verder wel gelijk aan het andere team.
Moet je maar geen teamkills maken en zeker niet op deze manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:44 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gebanned.
tier 9 potje en een Tiger 2 brengt een MS1 mee.
Ik schiet de MS1 af, tiger 2 schiet op mij, ik schiet de Tiger2 af en een tiger begint het laatste restje van mijn leven eraf te schieten.
Dan knikkert het spel me eruit met een ban.
Je bent het haasje dan. Ik heb ook wel eens lopen haten op zo een gast die mijn teammaat beschoot, ben ik ineens de lul.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuck dat, MS1 neem je niet mee, dan maak ik hem af.
De rest lijkt me niet mijn schuld, Tiger2 schiet op mij, ik schiet terug, lijkt me logisch.
Lekker asociaal voor andere spelers, maar daar zul je wel te beperkt voor zijn omdat te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuck dat, MS1 neem je niet mee, dan maak ik hem af.
De rest lijkt me niet mijn schuld, Tiger2 schiet op mij, ik schiet terug, lijkt me logisch.
Die ms-1 gaat niks maar dan ook NIKS doen ... lekker asociaal voor de andere spelers ja, VAN DAT PLATOON!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:48 schreef machtpen het volgende:
[..]
Lekker asociaal voor andere spelers, maar daar zul je wel te beperkt voor zijn omdat te begrijpen.
totaal niet asociaal om een MS1 mee te nemen in een Tier10 potje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:48 schreef machtpen het volgende:
[..]
Lekker asociaal voor andere spelers, maar daar zul je wel te beperkt voor zijn omdat te begrijpen.
Dan complain je gewoon net zoals normale mensen dat doen die niet zwakbegaafd zijn. Of je neemt voordat je gaat spelen je pilletjes in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ms-1 gaat niks maar dan ook NIKS doen ... lekker asociaal voor de andere spelers ja, VAN DAT PLATOON!
Opmerkelijk, daadwillige verpesting van het spel voor anderen praat je goed, maar een poging om dit af te leren, om het plezier uit het "trollen" te halen bestempel je als zwakzinnig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
En dan schiet je er gewoon maar nog 1 dood? Lekker slimquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
totaal niet asociaal om een MS1 mee te nemen in een Tier10 potje?Jouw team bij voorbaat kreupel maken met een lege plek?
quote:Nouja, ik heb er een post over gemaakt op het forum.
http://forum.worldoftanks(...)r-1-friend-bannable/
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef bas-beest het volgende:
Dan nog maak je geen opzettelijke teamkills.Ik moet de MS1 laten leven, zodat hij lekker kan blijven trollen, zonder dat iemand het plezier voor hem wegneemt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon Nog maar een? Doel je op de Tiger2? Want die bleef op mij schieten. Puur zelfverdediging dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En dan schiet je er gewoon maar nog 1 dood? Lekker slim
[..]
Logica van zwakbegaafden , andere mensen verpesten het dus mag ik het nog veel meer verpesten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opmerkelijk, daadwillige verpesting van het spel voor anderen praat je goed, maar een poging om dit af te leren, om het plezier uit het "trollen" te halen bestempel je als zwakzinnig?verklaar je nader.
Door jouw acties heb je het plezier voor jezelf weggenomen, niet direct voor hem. Hij heeft, als 'ie het puur deed om te trollen in ieder geval zijn doel bereikt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet de MS1 laten leven, zodat hij lekker kan blijven trollen, zonder dat iemand het plezier voor hem wegneemt?
En waarom zou die op jou zijn gaan schieten? Oja....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon Nog maar een? Doel je op de Tiger2? Want die bleef op mij schieten. Puur zelfverdediging dus.
Wat verpest ik voor de rest door de MS1 af te schieten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef machtpen het volgende:
[..]
Logica van zwakbegaafden , andere mensen verpesten het dus mag ik het nog veel meer verpesten.
Omdat ik zijn troll verpest. Dat vind jij een goede reden? Jij staat achter hem in dezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En waarom zou die op jou zijn gaan schieten? Oja....
Je verpest het voor je eigen team , totaal asociaal dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat verpest ik voor de rest door de MS1 af te schieten?Je lijkt het zwarte garen nou niet echt uit te hebben gevonden.
Wat verpest ik dan precies? Hoe erg is de schade aan een Tier 10 team door een MS1 te verliezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef machtpen het volgende:
[..]
Je verpest het voor je eigen team , totaal asociaal dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zeur je steeds over zwakbegaafdheid? Het siert je niet en is erg irritant. Ik ben het niet eens met murs keuze echter begrijp ik zijn irritatie wel en trollplatoons nodigen uit om gehaat te worden. Dat weten die gasten zodra ze een battle joinen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef machtpen het volgende:
[..]
Logica van zwakbegaafden , andere mensen verpesten het dus mag ik het nog veel meer verpesten.
Als je dat soort dingen doet spoor je gewoon niet en als je dat niet begrijpt ben je zwakbegaafd bezig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zeur je steeds over zwakbegaafdheid? Het siert je niet en is erg irritant. Ik ben het niet eens met murs keuze echter begrijp ik zijn irritatie wel en trollplatoons nodigen uit om gehaat te worden. Dat weten die gasten zodra ze een battle joinen...
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef machtpen het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen doet spoor je gewoon niet en als je dat niet begrijpt ben je zwakbegaafd bezig.
Je bent niet in staat om mijn vraag te beantwoorden, doch twijfel je aan mijn intellect?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef machtpen het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen doet spoor je gewoon niet en als je dat niet begrijpt ben je zwakbegaafd bezig.
Toen je je afvroeg of je werd getrolled moest ik dat ook denken ja. Ach dan gewoon negeren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent niet in staat om mijn vraag te beantwoorden, doch twijfel je aan mijn intellect?
Opmerkelijk.
Vragen niet beantwoorden en opmerkingen maken over zwakzinnigheid, we hebben met een troll of een kind te maken. Ach ja, het blijft FOK!forum.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen je je afvroeg of je werd getrolled moest ik dat ook denken ja. Ach dan gewoon negeren.
Ja en vooral onbegrip tonenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:
Vragen niet beantwoorden en opmerkingen maken over zwakzinnigheid, we hebben met een troll of een kind te maken. Ach ja, het blijft FOK!forum.
Sinds 2011.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:01 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel moet je wel niet spelen voor zoveel T10 tanks
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef bas-beest het volgende:
Dan nog maak je geen opzettelijke teamkills.Oh ja, zo ben ik vanochtend er ook nog aan gegaan. Gedeeltelijk eigen schuld natuurlijk, moest ik maar niet voor een KV-1S langsrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Mijn platoonkameraad deed dat laatst, ik had net aangelegd en wilde op de knop drukken toen hij zijn dikke Caernavorn reet voor mijn loop parkeerde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Oh ja, zo ben ik vanochtend er ook nog aan gegaan. Gedeeltelijk eigen schuld natuurlijk, moest ik maar niet voor een KV-1S langsrijden.
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef machtpen het volgende:
Middelmatige spelertjes met een heel grote bek dus.
Grappig, jij lijkt namelijk de gene met een grote bek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef machtpen het volgende:
Middelmatige spelertjes met een heel grote bek dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |