abonnement Unibet Coolblue
pi_136433305
Dan nog maak je geen opzettelijke teamkills.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136433372
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

totaal niet asociaal om een MS1 mee te nemen in een Tier10 potje? :) Jouw team bij voorbaat kreupel maken met een lege plek?
En dan schiet je er gewoon maar nog 1 dood? Lekker slim ;)

quote:
Nouja, ik heb er een post over gemaakt op het forum.
http://forum.worldoftanks(...)r-1-friend-bannable/
:')
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136433377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef bas-beest het volgende:
Dan nog maak je geen opzettelijke teamkills.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet de MS1 laten leven, zodat hij lekker kan blijven trollen, zonder dat iemand het plezier voor hem wegneemt?
pi_136433397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En dan schiet je er gewoon maar nog 1 dood? Lekker slim ;)

[..]

:')
gewoon Nog maar een? Doel je op de Tiger2? Want die bleef op mij schieten. Puur zelfverdediging dus.
pi_136433436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Opmerkelijk, daadwillige verpesting van het spel voor anderen praat je goed, maar een poging om dit af te leren, om het plezier uit het "trollen" te halen bestempel je als zwakzinnig? :) verklaar je nader.
Logica van zwakbegaafden , andere mensen verpesten het dus mag ik het nog veel meer verpesten.
pi_136433444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik moet de MS1 laten leven, zodat hij lekker kan blijven trollen, zonder dat iemand het plezier voor hem wegneemt?
Door jouw acties heb je het plezier voor jezelf weggenomen, niet direct voor hem. Hij heeft, als 'ie het puur deed om te trollen in ieder geval zijn doel bereikt. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136433451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

gewoon Nog maar een? Doel je op de Tiger2? Want die bleef op mij schieten. Puur zelfverdediging dus.
En waarom zou die op jou zijn gaan schieten? Oja....
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136433532
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef machtpen het volgende:

[..]

Logica van zwakbegaafden , andere mensen verpesten het dus mag ik het nog veel meer verpesten.
Wat verpest ik voor de rest door de MS1 af te schieten? :) Je lijkt het zwarte garen nou niet echt uit te hebben gevonden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:09 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En waarom zou die op jou zijn gaan schieten? Oja....
Omdat ik zijn troll verpest. Dat vind jij een goede reden? Jij staat achter hem in dezen?
pi_136433586
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat verpest ik voor de rest door de MS1 af te schieten? :) Je lijkt het zwarte garen nou niet echt uit te hebben gevonden.

Je verpest het voor je eigen team , totaal asociaal dus.
pi_136433657
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef machtpen het volgende:

[..]

Je verpest het voor je eigen team , totaal asociaal dus.
Wat verpest ik dan precies? Hoe erg is de schade aan een Tier 10 team door een MS1 te verliezen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136433729
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef machtpen het volgende:

[..]

Logica van zwakbegaafden , andere mensen verpesten het dus mag ik het nog veel meer verpesten.
Waarom zeur je steeds over zwakbegaafdheid? Het siert je niet en is erg irritant. Ik ben het niet eens met murs keuze echter begrijp ik zijn irritatie wel en trollplatoons nodigen uit om gehaat te worden. Dat weten die gasten zodra ze een battle joinen...
pi_136433776
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom zeur je steeds over zwakbegaafdheid? Het siert je niet en is erg irritant. Ik ben het niet eens met murs keuze echter begrijp ik zijn irritatie wel en trollplatoons nodigen uit om gehaat te worden. Dat weten die gasten zodra ze een battle joinen...
Als je dat soort dingen doet spoor je gewoon niet en als je dat niet begrijpt ben je zwakbegaafd bezig.
pi_136433789
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef machtpen het volgende:

[..]

Als je dat soort dingen doet spoor je gewoon niet en als je dat niet begrijpt ben je zwakbegaafd bezig.
Tuurlijk joh
pi_136433805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tuurlijk joh
Voor normale mensen is dat inderdaad heel natuurlijk.
pi_136433829
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef machtpen het volgende:

[..]

Als je dat soort dingen doet spoor je gewoon niet en als je dat niet begrijpt ben je zwakbegaafd bezig.
Je bent niet in staat om mijn vraag te beantwoorden, doch twijfel je aan mijn intellect?
Opmerkelijk. :)
pi_136433844
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je bent niet in staat om mijn vraag te beantwoorden, doch twijfel je aan mijn intellect?
Opmerkelijk. :)
Toen je je afvroeg of je werd getrolled moest ik dat ook denken ja. Ach dan gewoon negeren. :P
pi_136433948
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Toen je je afvroeg of je werd getrolled moest ik dat ook denken ja. Ach dan gewoon negeren. :P
Vragen niet beantwoorden en opmerkingen maken over zwakzinnigheid, we hebben met een troll of een kind te maken. Ach ja, het blijft FOK!forum. :D
pi_136434007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:28 schreef Murdera het volgende:

Vragen niet beantwoorden en opmerkingen maken over zwakzinnigheid, we hebben met een troll of een kind te maken. Ach ja, het blijft FOK!forum. :D
Ja en vooral onbegrip tonen _O-.
Typische zolderautistengedrag.

Anyway van de 3500 potjes maak ik er af en toe ook 1 mee die niet gaat zoals je zou willen. Onbedoelt of bewust iemand beschieten, het gebeurt af en toe. Iemand die je express blokkeert verdient ook een kanonskogel. :P
pi_136434022
Middelmatige spelertjes met een heel grote bek dus.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:43:28 #295
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136434432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:01 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel moet je wel niet spelen voor zoveel T10 tanks _O-
Sinds 2011. :7
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136434447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:43 schreef popolon het volgende:

[..]

Sinds 2011. :7
Nouja, als ik mijn aandacht naar 1 tank zou brengen zou er nog hoop zijn. :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:48:42 #297
176916 Karrs
2007-2017
pi_136434593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:04 schreef bas-beest het volgende:
Dan nog maak je geen opzettelijke teamkills.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, zo ben ik vanochtend er ook nog aan gegaan. Gedeeltelijk eigen schuld natuurlijk, moest ik maar niet voor een KV-1S langsrijden. :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136434826
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Oh ja, zo ben ik vanochtend er ook nog aan gegaan. Gedeeltelijk eigen schuld natuurlijk, moest ik maar niet voor een KV-1S langsrijden. :')
Mijn platoonkameraad deed dat laatst, ik had net aangelegd en wilde op de knop drukken toen hij zijn dikke Caernavorn reet voor mijn loop parkeerde. ;(
Scheelde niet veel of ik had gevuurd en hem dus geraakt.
pi_136435202
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef machtpen het volgende:
Middelmatige spelertjes met een heel grote bek dus.
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136435204
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef machtpen het volgende:
Middelmatige spelertjes met een heel grote bek dus.
Grappig, jij lijkt namelijk de gene met een grote bek. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')