In de beta had je het 152mm cannon op de KV-1, dat was pas genieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
hihi. penetreer.
true ik gebruikte hem ook niet, maar ik ken iemand die er keer op keer mee heerst.
Nooit, ga misschien wel een paar rounds meenemen voor als ik tegen hogere tiers moet en met de standaard ammunitie helemaal niks kan.quote:
Uhu, ik heb de Matilda met die gun, enig nadeel vind ik dat je de gevechten nog wel eens mist omdat hij zo traag is. Rij liever de KV-1S, heerlijk snelquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:13 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik vind de 2-Pounder IX van de Matilda hilarisch. Doet damage van een spliterwt maar penetreert alles en heeft een hele hoge vuursnelheid (voor een niet-automaat). Paf, paf, paf, paf, paf, maar wel telkens 10% van een Tier 6 heavy tank afsnoepen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de beta had je het 152mm cannon op de KV-1, dat was pas genieten.
nooit, gebruikte het alleen in clanwars.quote:
Alles van tier 4 en 3 one-shotten.quote:
Niet veel maar op elke tank wel een paar.quote:
Ugh, de KV-1S schiet mijn Matilda in één schot aan splinters.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik heb de Matilda met die gun, enig nadeel vind ik dat je de gevechten nog wel eens mist omdat hij zo traag is. Rij liever de KV-1S, heerlijk snel.
Zit er maar 1 ding op... Zsm ook de KV-1S researchen. In mijn beleving is dat ding het meest OP in het hele spel!quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ugh, de KV-1S schiet mijn Matilda in één schot aan splinters.
Mits fatsoenlijk kanon natuurlijk.
Kutding.
ja, die dingen zijn echt fuckedquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:24 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Zit er maar 1 ding op... Zsm ook de KV-1S researchen. In mijn beleving is dat ding het meest OP in het hele spel!
Wat een apparaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
tering, wat impressive.
Hm kom weinig Matilda's tegen met mijn KV-1Squote:Op donderdag 6 februari 2014 09:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ugh, de KV-1S schiet mijn Matilda in één schot aan splinters.
Mits fatsoenlijk kanon natuurlijk.
Kutding.
Waar is dat ding voor?! Om planeten neer te schieten of zo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:52 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
tering, wat impressive.
Bunkers opblazen. Dus ja, eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar is dat ding voor?! Om planeten neer te schieten of zo?![]()
Dat is de T95 toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bunkers opblazen. Dus ja, eigenlijk hetzelfde
Dat dacht ik, maar dit lijkt de T28 te zijn.quote:
quote:It’s not only its unusual looks, the original T28/95 gun motorized carriage was not designed as a tank destroyer. This cumbersome 95 tonnes vehicle was more like a rolling bunker in walking pace, which was meant to take out bunkers at the western german border and through the planned Japan mainland invasion. But the historical events overcame the T95, and the project was quickly scrapped after the war.
Ben er net over aan het lezen ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:13 schreef Karrs het volgende:
Ik wil nog eens naar het Bovington Tank Museum in Engeland. Die hebben echt megaveel tanks.
selfpropelled though.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef bas-beest het volgende:
Het grappige met die T28/95 is dat er 'maar' een 105mm kanon op zit.
Ja, nauwelijksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |