Lijkt me ongelooflijk kutwerk, dat je dat dag in dag uit kan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Technisch tekenaar in de offshore.
Ik teken technische installatie's voor de offshore (olie en gas).
Meestal begin ik rond kwart over 7. Uurtje pauze tussen de middag (kwartiertje eten, daarna een rondje lopen). Dan om kwart over 4 weer naar huis.
Vragen?
Oja, en van deze kutuser hierboven krijg ik steeds geen 3D modellen waardoor ik die zelf moet gaan natekenenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Lijkt me ongelooflijk kutwerk, dat je dat dag in dag uit kan doen.
En bij wat voor bedrijf werk je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Skv het volgende:
Financiele informatie ophalen binnen de afdeling voor de controller, beleidsadviezen schrijven, onderzoeken uitwerken uit laten voeren, overleggen over projecten waar ik mee bezig ben, aanspreekpunt voor externe stakeholders, opzetten workshops over kennisdeling binnen de organisatie etc.
Ik stil een strategie op voor hoe we uitvoerende organisaties gaan monitoren op hun prestaties. En ik heb een paar losse projecten onder mijn hoede (o.a. een pilot gericht op innovatie parkeergarages).
Ik werk meestal van 9 tot 18 uur.
Ik krijg ook nooit 3D modellen, moet ook alles maar een beetje natekenen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, en van deze kutuser hierboven krijg ik steeds geen 3D modellen waardoor ik die zelf moet gaan natekenen
Geheim.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
En bij wat voor bedrijf werk je?
NSA zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Geheim.
En ik was nog vergeten te zeggen dat ik eens in de twee weken een dag training heb (vaardigheden of inhoudelijke verdieping).
Zoiets.quote:
Voorbeelden van wat je hebt getekend/tekent?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Meestal begin ik rond kwart over 7. Uurtje pauze tussen de middag (kwartiertje eten, daarna een rondje lopen). Dan om kwart over 4 weer naar huis.
Vragen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voorbeelden van wat je hebt getekend/tekent?
Ninja editquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
Vragen?
Zelfs al zou ik er werken, dan nog zou ik geen ja of nee op antwoorden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |