abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132939220
Misschien is dit wel ontzettend raar dat ik zoiets plaats, maar oke, lets try.

Ik heb zondagavond in de auto mijn vriend, na een aantal subtiele hints, gewezen op mijn ergernissen in de relatie en mijn irritaties veroorzaakt door hem. Waaronder af en toe zijn afwezige gedrag en de tijd die hij met zijn mobiel doorbrengt te whatsappen, facebooken en weet ik veel wat hij daar nog meer op doet.

Nu had ik verwacht dat dit zou uitmonden in een grote ruzie zoals normaal(ja, serieus). Echter was hij helemaal verbijsterd dat ik alles ineens uitsprak wat mij dwarszat en kon er ook gewoon echt niet meer tegen. Ik zat op het punt van: genoeg is genoeg.

Hij is echter nu hartstikke aardig tegen mij, legt zijn mobiel weg, kijkt er niet meer op en brengt ineens meer tijd met mij door in aanwezigheid. Wat is er dan aan de hand? Dit is niet echt normaal, ik ben weer ineens helemaal gek op hem, maar ik ben bang dat dit een façade is of iets tijdelijks.

Moet ik hier nu van genieten, heeft hij het licht gezien of word ik voor de gek gehouden... kan iemand ineens zo direct veranderen? Ben dolblij met hem zoals die nu is maar wat ik moet verwachten uiteindelijk is mij onduidelijk...
pi_132939400
tijd zal t leren
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:00:23 #3
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_132939460
:')

Zeuren op hem en zodra hij voor jou veranderd word je zogenaamd onzeker over hoe en wat?

Wees gewoon blij met hoe die nu is, kan die achteraf toch niet zo goed veranderen.. Dan zie je dat dan wel weer.
pi_132939474
Luistert-ie ineens naar je, is het weer niet goed. :').
Had je soms gehoopt dat-ie niet naar je zou luisteren, zodat je ruzie hebt en eindelijk een excuus gevonden hebt om uit te maken?

En nu weet je niet hoe je moet uitmaken?

Zucht.

Vrouwen...
pi_132939513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Robuustheid het volgende:

Vrouwen...
Dit.

Geniet ervan, mocht het binnen een week weer terug bij af zijn dan weet jij ook genoeg.
Ik kom harder dan een trein.
pi_132939721
Ach eens in de zoveel tijd hebben vrouwen hier last van. Heeft mijn vriendin ook en het gaat al bijna 10 jaar goed :D.

Mijn ex had ook zoiets. Die "wist het niet meer". Ik dacht oke, mooi ga een avondje stappen met vrienden, en kwam een leuke dame tegen die wel even is gebleven die avond ;).
Volgende dag ex boos, waarom ik met een ander ga, ik zeg jij wilde toch niet meer? :{
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:08:42 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_132939928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef lisabisa het volgende:
Moet ik hier nu van genieten, heeft hij het licht gezien of word ik voor de gek gehouden... kan iemand ineens zo direct veranderen?
Het is natuurlijk altijd prettig als iemand op een fout wordt geattendeerd en dan daadwerkelijk zijn gedrag aanpast. Mijn complimenten voor hem. Alleen is dat voor vrouwen vaak een verrassing, omdat ze meestal het oppotten en het pas gewoon zeggen als de relatie al te verstoord is om nog verder te gaan. Gefeliciteerd dat je je probleem uitsprak voordat het te laat was.

Het klinkt gewoon alsof jullie in staat zijn om goed met elkaar te communiceren en echt naar elkaar te luisteren.

Het is natuurlijk niet helemaal onmogelijk dat het nep is, en het is ook de vraag of hij het op dat niveau volhoudt, maar dat zul je zelf moeten beoordelen. Maar als het echt is, en hij dus nu veel werk in jullie relatie stopt, zorg dat jij het dan niet allemaal voor vanzelfsprekend aanneemt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_132939972
Misschien gewoon een lesje in duidelijk communcieren zou ik zeggen. Vrouwen denken soms dat ze met subtiele hints een man iets duidelijk kunnen maken. Neem van mij aan: dat kunnen ze niet.

Overigens leer je dat ook gewoon tijdens communicatietrainingen. Je moet altijd benoemen welke acties van de ander welke emoties bij je oproept. Mensen zijn zich vaak helemaal niet bewust van hun gedrag. En dat lijkt me bij uitstek in bovenstaand geval aan de hand.
pi_132940819
Ik klaag ook niet dat hij ineens zo veranderd is!! Hij heeft dan namelijk echt geluisterd en voel mij ook super omdat hij voor mij heeft willen veranderen en geluisterd heeft.

En ja, misschien ben ik dat zeikwijf... maar ik vind het anderzijds nogal vreemd dat hij zo ineens veranderd is. Gewoonweg dat het zonder ruzie en direct ging vind ik alleen zo vreemd. Volgens mij kan iemand namelijk niet ineens een patroon doorbreken zoals de hele tijd op je telefoon zitten en dan ineens zo makkelijk wegleggen.... mja dat kan aan mij liggen.
pi_132940923
Vrouwen :?
Whaaaat???? No money?
pi_132940970
Misschien zag hij al die tijd het probleem van zijn gedrag niet zo. Ligt er ook aan of en hoe je dit eerder duidelijk maakte. Je had het over subtiele hints, misschien waren die te subtiel.
Goed teken toch dat hij 't doorbreken kan?
pi_132940980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Het is natuurlijk altijd prettig als iemand op een fout wordt geattendeerd en dan daadwerkelijk zijn gedrag aanpast. Mijn complimenten voor hem. Alleen is dat voor vrouwen vaak een verrassing, omdat ze meestal het oppotten en het pas gewoon zeggen als de relatie al te verstoord is om nog verder te gaan. Gefeliciteerd dat je je probleem uitsprak voordat het te laat was.

Het klinkt gewoon alsof jullie in staat zijn om goed met elkaar te communiceren en echt naar elkaar te luisteren.

Het is natuurlijk niet helemaal onmogelijk dat het nep is, en het is ook de vraag of hij het op dat niveau volhoudt, maar dat zul je zelf moeten beoordelen. Maar als het echt is, en hij dus nu veel werk in jullie relatie stopt, zorg dat jij het dan niet allemaal voor vanzelfsprekend aanneemt.
Het zat mij ook al twee maanden dwars, dus dit was gewoon echt genoeg. Ik zal een typische vrouw zijn die het dus ook "oppot". Maar je hebt de hele tijd de hoop dat iemand het zelf inziet en veranderd.
pi_132941153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Aardappeltaart het volgende:
Misschien zag hij al die tijd het probleem van zijn gedrag niet zo. Ligt er ook aan of en hoe je dit eerder duidelijk maakte. Je had het over subtiele hints, misschien waren die te subtiel.
Goed teken toch dat hij 't doorbreken kan?
Als het nu echt doorbroken is wel ja. Hij zei namelijk dat hij het voor mij zal doen en dat was niet de bedoeling en heb hem verteld, dat hij het voor zichzelf, ons en mij moet doen. Niet alleen mij. En dat is misschien wel mijn twijfelmomentje.
pi_132941308
Ik krijg het gevoel dat je zo'n dramamutsje bent waarbij het niet snel goed is

bij ruzie hadden we een topic gekregen over de ruzie en nu bij het gebrek aan?

Waarom laat je het niet gewoon voor wat het is?
Meer kun je toch niet doen
Als het maar een houding is (en dus tijdelijk) dan kom je daar toch niet achter via een topic maar alleen door af te wachten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132941644
Hoor je er niet over te praten in plaats van dat je iemand ergens op gaat wijzen?
pi_132941922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg het gevoel dat je zo'n dramamutsje bent waarbij het niet snel goed is

bij ruzie hadden we een topic gekregen over de ruzie en nu bij het gebrek aan?

Waarom laat je het niet gewoon voor wat het is?
Meer kun je toch niet doen
Als het maar een houding is (en dus tijdelijk) dan kom je daar toch niet achter via een topic maar alleen door af te wachten
Dramamutsje? Want? Ik zeik echt niet om alles, maar om op de tweede plek te staan, met zijn telefoon op 1 gaat mij echt te ver ja.
pi_132941947
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef Xetran het volgende:
Hoor je er niet over te praten in plaats van dat je iemand ergens op gaat wijzen?
?
pi_132942297
Misschien moet je vaker gewoon direct zijn in wat je zegt.
pi_132942877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef Springtouw het volgende:
Misschien moet je vaker gewoon direct zijn in wat je zegt.
Dit.

En ik zou er van genieten, over 3 weken is hij weer in zijn oude gedrag terug :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132943116
Waarom ga je zoiets als dit 2 maanden oppotten? Je had toch terloops een keer kunnen laten vallen van 'zeg, ik vind het niet gezellig als je steeds alleen naar je telefoon kijkt ipv met mij praat'? Dan was dit hele drama niet nodig geweest.

Mijn conclusie is dat hij gewoon zijn best doet om het je naar je zin te maken. :) Wees blij dat hij rekening met je houdt maar ga er niet vanuit dat je hem er nooit meer weer op hoeft te wijzen en leer je gevoelens wat vaker uitspreken zonder het eerst 2 maanden op te kroppen, maar verwacht ook weer niet dat hij zich om elk wissewasje aan jou wil aanpassen.
pi_132943247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef lisabisa het volgende:

[..]

Dramamutsje? Want? Ik zeik echt niet om alles, maar om op de tweede plek te staan, met zijn telefoon op 1 gaat mij echt te ver ja.
ja maar daar gaat het topic niet over
het gaat er om dat hij nu niet meer op zijn telefoon zit en aardig doet :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132943290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:12 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga je zoiets als dit 2 maanden oppotten? Je had toch terloops een keer kunnen laten vallen van 'zeg, ik vind het niet gezellig als je steeds alleen naar je telefoon kijkt ipv met mij praat'? Dan was dit hele drama niet nodig geweest.

Mijn conclusie is dat hij gewoon zijn best doet om het je naar je zin te maken. :) Wees blij dat hij rekening met je houdt maar ga er niet vanuit dat je hem er nooit meer weer op hoeft te wijzen en leer je gevoelens wat vaker uitspreken zonder het eerst 2 maanden op te kroppen, maar verwacht ook weer niet dat hij zich om elk wissewasje aan jou wil aanpassen.
en dit ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132943520
Ik kan alleen maar zeggen: Wees blij dat je een vriend hebt die zich wat aantrekt van wat jij zegt.

Kans is groot inderdaad dat het weer afzwakt, maar hij probeerd het iig...
The Secret Society of Poobahs.
pi_132943656
Tering. :') Als vrouwen niet duidelijk zijn en er dus niks verandert, dan is het vreemd. Zijn jullie wel duidelijk en gebeurt er iets (zoals je het graag ziet), dan is het verdacht en zit er weer iets achter.

Wtf.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 22:24:58 #25
163650 Greys
pi_132943723
quote:

[..]

En dat is nu opgelost. Hij had waarschijnlijk niet bewust door hoe vaak hij zijn foon checkte, nu wel.
Dus ik zie je probleem niet :)

Maar ga dan ajb niet doorzeuren over 'dat hij het niet voor jou moet doen'.
Jawel, natuurlijk wel, want hij had er geen problemen mee maar jij wel. Dus doet ie het voor jou. Fijn, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132944180
Ik wilde kijken hoe anderen dit soort situaties zagen en ik vond het nogal apart te noemen omdat hij nogal een sterke wil heeft van:"dit is het en daar moet je het mee doen", en dan ineens zo veranderen was misschien apart voor mij en vooral dat hij ineens zo aardig, maar vooral lief is. Ook aangezien hij eerder in iets soortgelijks hier geen rekening mee hield.

Maarja, misschien moet ik idd helemaal niet klagen en blij zijn dat hij zo is. Hier klinkt het natuurlijk als super negatief, maar dat is echt niet zo. Ben er echt wel blij mee. Misschien overdenk ik alles en moet ik daarmee stoppen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 22:40:49 #27
163650 Greys
pi_132944548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef lisabisa het volgende:
Ik wilde kijken hoe anderen dit soort situaties zagen en ik vond het nogal apart te noemen omdat hij nogal een sterke wil heeft van:"dit is het en daar moet je het mee doen", en dan ineens zo veranderen was misschien apart voor mij en vooral dat hij ineens zo aardig, maar vooral lief is. Ook aangezien hij eerder in iets soortgelijks hier geen rekening mee hield.

Maarja, misschien moet ik idd helemaal niet klagen en blij zijn dat hij zo is. Hier klinkt het natuurlijk als super negatief, maar dat is echt niet zo. Ben er echt wel blij mee. Misschien overdenk ik alles en moet ik daarmee stoppen.
Ja, wees gewoon blij dat hij het kennelijk voor je overheeft en misschien dus ook gewoon vond dat je gelijk had :) Normaal kan hij dan een sterke wil hebben zoals je zegt, maar als hij idd ook gewoon vindt dat je wel een punt heeft, zal dat voor hem dus een reden zijn om er even goed op te letten.

Als jij dan bv tegen hem daar over gaat 'zeuren' of achterdochtig doen, dan moet je niet gek opkijken als hij denkt 'jezus, het is ook nooit goed' en er niets meer van snapt. Zeg dan eerder na een avondje met zijn tweeën bijvoorbeeld hoe fijn je het vond dat hij niet constant met zijn foon in zijn handen zat. Een complimentje kan geen kwaad :P
En ook niet direct boos kijken ofzo als hij dan op zo'n avond wel een keer tussendoor even iets wil sturen/bekijken oid. Zolang het al veel minder is, is het al een hele verbetering moet je maar denken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132944572
Ja. Je begrijpt wel dat mannen subtiele hints dus gewoon absoluut niet begrijpen en dat als je iets graag wil vertellen, je dat gewoon met je mond moet doen en niet met subtiele hints?
pi_132945251
quote:
Je begrijpt wel dat mannen subtiele hints dus gewoon absoluut niet begrijpen en dat als je iets graag wil vertellen, je dat gewoon met je mond moet doen en niet met subtiele hints?
Dit absoluut.

Niet om rot richting jouw te doen TS, natuurlijk hopen frustraties zich wel eens op, maar in principe moet je tegen ons mannen echt zeggen wat je vind, en direct zeggen. Ik als man heb de dingen liever luid en duidelijk gezegd dan vage hints of maanden van opkroppen.

Veel plezier in jullie verdere relatie :-)
pi_132946305
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef erikkll het volgende:
Ja. Je begrijpt wel dat mannen subtiele hints dus gewoon absoluut niet begrijpen en dat als je iets graag wil vertellen, je dat gewoon met je mond moet doen en niet met subtiele hints?
Als dit het resultaat is, snap ik niet waarom ik zo moeilijk doe haha. Maar het is nogal eens lastig om je zo direct uit te spreken. Vooral naar degene waar je om geeft. Of iig voor mij dan.
pi_132946519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, wees gewoon blij dat hij het kennelijk voor je overheeft en misschien dus ook gewoon vond dat je gelijk had :) Normaal kan hij dan een sterke wil hebben zoals je zegt, maar als hij idd ook gewoon vindt dat je wel een punt heeft, zal dat voor hem dus een reden zijn om er even goed op te letten.

Als jij dan bv tegen hem daar over gaat 'zeuren' of achterdochtig doen, dan moet je niet gek opkijken als hij denkt 'jezus, het is ook nooit goed' en er niets meer van snapt. Zeg dan eerder na een avondje met zijn tweeën bijvoorbeeld hoe fijn je het vond dat hij niet constant met zijn foon in zijn handen zat. Een complimentje kan geen kwaad :P
En ook niet direct boos kijken ofzo als hij dan op zo'n avond wel een keer tussendoor even iets wil sturen/bekijken oid. Zolang het al veel minder is, is het al een hele verbetering moet je maar denken.
Hij heeft geen 'verbod' hoor hehe. Ik heb ook gezegd dat hij zijn telefoon niet perse hoeft weg te leggen of helemaal niks meer mag doen, maar dat was uit hemzelf. Die complimentjes en bedankjes krijgt hij ook wel :)
pi_132947480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef lisabisa het volgende:

[..]

Als dit het resultaat is, snap ik niet waarom ik zo moeilijk doe haha. Maar het is nogal eens lastig om je zo direct uit te spreken. Vooral naar degene waar je om geeft. Of iig voor mij dan.
Pff. Het is een kerel. Zeg gewoon wat je denkt en je leven wordt een stuk makkelijker.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 november 2013 @ 23:51:42 #33
163650 Greys
pi_132947506
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:21 schreef lisabisa het volgende:

[..]

Hij heeft geen 'verbod' hoor hehe. Ik heb ook gezegd dat hij zijn telefoon niet perse hoeft weg te leggen of helemaal niks meer mag doen, maar dat was uit hemzelf. Die complimentjes en bedankjes krijgt hij ook wel :)
Top! Dan lekker van genieten gewoon :D

En je kunt je ook duidelijk uitspreken als iets je irriteert zónder aanvallend te doen en moeilijk te doen, zoals je het zelf noemt. Als je je er een tijd lang in stilte aan gaat zitten ergeren, bouwt het alleen maar op en dan heb je eerder de neiging om het ineens snauwend te brengen, misschien.

Je kunt dan bv zeggen dat er iets is dat hij misschien onbewust vaker doet dan hij er erg in heeft en dat jij het fijn zou vinden als het iets anders zou kunnen, of hij dat wil proberen. En dat hij het ook rustig mag zeggen als er iets is aan jou dat hem stoort. Voor een volgende keer, bedoel ik. Duidelijkheid kent geen tijd *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132947526
Mannen voelen zich in het algemeen niet zomaar gekwetst en subtiele hints komen gewoon niet aan. Gewoon gelijk zeggen op een niet geïrriteerde manier werkt dan inderdaad gewoon het best ;)
pi_132948148
Het is je gelukt.
Je uit je ongenoegen.
Hij past zich aan.
Nu komt het belangrijkste. BELONEN!!!

Is de kans groter dat hij het in de toekomst meer doet.

Pst, al eens aan klickertraining gedacht. Hihi
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132948424
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef valentijn101 het volgende:
Nu komt het belangrijkste. BELONEN!!!

Zo doe ik dat ook met m'n bitches. ^O^
  woensdag 6 november 2013 @ 00:40:23 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132948783
Whatsappt hij nog steeds met zijn ex? En hoe is het met zijn huisgenoot, geil jij daar nog steeds op?
Resistance is futile.
pi_132948857
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef Seven. het volgende:
Whatsappt hij nog steeds met zijn ex? En hoe is het met zijn huisgenoot, geil jij daar nog steeds op?
Oh snap, dit neemt een gtst wending ineens. :D
  woensdag 6 november 2013 @ 00:45:02 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132948899
quote:

[..]

Check je eigen postgeschiedenis en durf dan nog te ontkennen dat je een drama-queen bent..
Resistance is futile.
pi_132951340
quote:

Ik heb zondagavond in de auto mijn vriend, na een aantal subtiele hints, gewezen op mijn ergernissen in de relatie en mijn irritaties veroorzaakt door hem. Waaronder af en toe zijn afwezige gedrag en de tijd die hij met zijn mobiel doorbrengt te whatsappen, facebooken en weet ik veel wat hij daar nog meer op doet.

Nu had ik verwacht dat dit zou uitmonden in een grote ruzie zoals normaal(ja, serieus). Echter was hij helemaal verbijsterd dat ik alles ineens uitsprak wat mij dwarszat en kon er ook gewoon echt niet meer tegen. Ik zat op het punt van: genoeg is genoeg.

Hij is echter nu hartstikke aardig tegen mij, legt zijn mobiel weg, kijkt er niet meer op en brengt ineens meer tijd met mij door in aanwezigheid. Wat is er dan aan de hand? Dit is niet echt normaal, ik ben weer ineens helemaal gek op hem, maar ik ben bang dat dit een façade is of iets tijdelijks.

Moet ik hier nu van genieten, heeft hij het licht gezien of word ik voor de gek gehouden... kan iemand ineens zo direct veranderen? Ben dolblij met hem zoals die nu is maar wat ik moet verwachten uiteindelijk is mij onduidelijk...
"In de auto"; wilde je 'm meteen zichzelf laten doodrijden?
pi_132951427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef lisabisa het volgende:

[..]

Je bent een vrouw. Daar kun jij ook niks aan doen.
pi_132952478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ach eens in de zoveel tijd hebben vrouwen hier last van. Heeft mijn vriendin ook en het gaat al bijna 10 jaar goed :D.

Nee hoor, de mijne echt niet. Ik zou daar ook niet mee om kunnen gaan. Dit soort wijven :r
pi_132952494
_O-.
pi_132952626
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 09:55:02 #45
163650 Greys
pi_132952707
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef Seven. het volgende:
Oh, ik moet wat vaker een postgeschiedenis lezen zie ik :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132952726
TS, subtiele hints zijn niet aan mannen besteed. gewoon duidelijk zijn en je ziet dat het werkt :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Redactie Sport woensdag 6 november 2013 @ 10:02:05 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132952878
Zeik niet zo, ben blij dat ie luistert.

Tering.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132952949
Soms snap ik andere vrouwen niet. Houdt hij geen rekening met je is het niet goed. Doet hij het wel is het ook niet goed. Eh??? :?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132953112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Soms snap ik andere vrouwen niet. Houdt hij geen rekening met je is het niet goed. Doet hij het wel is het ook niet goed. Eh??? :?
Hoezo heeft dit ineens met vrouwen te maken dan? TS is gewoon een apart figuur.

Maar TS ik denk dat hij zo volgzaam reageerde omdat hij zijn ex nog regelmatig neukt en op deze manier jouw vertrouwen probeert te behouden. :)
  woensdag 6 november 2013 @ 10:15:12 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132953185
Wat een zeikwijf is TS :X
pi_132953862
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoezo heeft dit ineens met vrouwen te maken dan? TS is gewoon een apart figuur.

Maar TS ik denk dat hij zo volgzaam reageerde omdat hij zijn ex nog regelmatig neukt en op deze manier jouw vertrouwen probeert te behouden. :)
Omdat als er zulke achterlijke dingen zijn het 9 van de 10 keer een vrouw is.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 november 2013 @ 10:44:47 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132953864
Het zal niet zo blijven zoals het nu is, dat is tijdelijk. Als je mazzel hebt komt het alleen niet uit zoals het was maar eindigt het meer in het midden waarbij er meer tijd is voor jou. Hoe en wat dit gaat, zal tijd leren.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132955453
quote:

Hij kan bang zijn dat hij je anders zou kwijtraken, dus dat zou de verandering verklaren. Het is echter heel moeilijk ( en je zou het ook niet moeten willen! ) om iemand definitief iets af te leren of te veranderen. Met de tijd is de kans dus aanwezig dat hij gewoon weer terug valt in dat gedrag. Het is dan aan jou of je het continue wil blijven benoemen ( met het risico dat hij jou als zeur gaat zien of elke keer maar tijdelijk veranderd, en niet definitief ) of dat je het echt niet meer trekt. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan in ieder geval!
  woensdag 6 november 2013 @ 14:07:14 #54
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132960612
:')
pi_132963676
Never doubt vrouwelijke intuïtie TS :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132966380
Kennelijk doet hij zijn best voor jou.. Wees blij.
pi_132967441
Geniet ervan (for as long as it lasts...) :D

In ieder geval niet ditzelfde verhaaltje aan hem vertellen want dan kun je het vergeten van nu af aan, als je weer eens klachten hebt :)
pi_132968497
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Robuustheid het volgende:
Had je soms gehoopt dat-ie niet naar je zou luisteren, zodat je ruzie hebt en eindelijk een excuus gevonden hebt om uit te maken?

En nu weet je niet hoe je moet uitmaken?

Zucht.

Vrouwen...
Dit en niets anders. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:29:02 #59
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133004135
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Johnny-V het volgende:
Vrouwen :?
Ja doei.

Perfect toch zo, snap niet wat ze nou zeikt hoor.
Bay of Plenty
pi_133007748
Het ziet er naar uit dat jij nog een hoop te leren hebt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 7 november 2013 @ 16:24:43 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_133008805
Mooi dat ie nu 'luistert', maar ik zou me toch eens afvragen waarom hij blijkbaar z'n mobiel een stuk interessanter vond.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:26:57 #62
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133008915
Hij is bang dat je zijn berichtjes gaat lezen en wil dat risico niet lopen dus gaat nu tijdelijk lief doen.
we dan
pi_133011802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is mij wel vaker opgevallen. :')
pi_133043937
Gaan we nou ook al topics openen als volwassen mensen op een normale, volwassen manier met elkaar communiceren en problemen bespreken, zonder dat daarbij escalaties ontstaan? :o
pi_133044094
Is het al uit, TS?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')