Daar scheen ik als kleuter helemaal gek van te zijn...quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar scheen ik als kleuter helemaal gek van te zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had al een intro mee. Of wil je die ruilen voor PS?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
21e toch? In Zaandam? PS kan wel met mij meerijden naar jou toe
Wat, ik wil twee knappe dames meenemen in plaats van een... Problem?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij had al een intro mee. Of wil je die ruilen voor PS?
Ja, vol is vol.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat, ik wil twee knappe dames meenemen in plaats van een... Problem?
Leuk om zoiets te horenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wij hebben op werk een systeem om feedback te geven over werkplaats en werkomstandigheden. Daarmee kun je ook een positief feedback geven op je collega (anonym of met naam). Kreeg ik een compliment over mijn onlangs gegeven presentatie, wel anonym. En nu moet ik weten van wie de feedback komt.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
geen tijd die dag, dan ben ik druk in Leeuwarden.
we gaan toch wel meeten he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook
20-22 december is bij mij echt een gevalletje volgepland en ingeboekt.
Dat zijn de beste lessen - eerst moet het kut gaan voordat het beter wordtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Hardlopen ging kut. Er is geen beter woord om deze Les 7 van Evy te omschrijven. Godsammedonderdag ga ik 'm over doen.
Down Periscope is elk jaar wel drie keer op tv, Tron: Legacy niet. Overigens sta ik open voor een meet met wie er ook maar naar Leeuwarden komt voor Glazen Huisquote:
Ik denk dat er enkele tienduizenden komen, dus je kan helemaal een ongeluk meeten...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Overigens sta ik open voor een meet met wie er ook maar naar Leeuwarden komt voor Glazen Huis
Komt wel goed dan. Ik ben er vanaf vrijdagavond tm zondagmiddag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Down Periscope is elk jaar wel drie keer op tv, Tron: Legacy niet. Overigens sta ik open voor een meet met wie er ook maar naar Leeuwarden komt voor Glazen Huis
hé, waar is die tekst over het geld?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat er enkele tienduizenden komen, dus je kan helemaal een ongeluk meeten...
Klopt. Daarom behoud ik me het recht voor om, wanneer ik dat nodig vind, een selectie te houdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat er enkele tienduizenden komen, dus je kan helemaal een ongeluk meeten...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Voor Ophelia dan ook een liedje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je je indenken dat ik als 6-jarige smurf daar de quick step op heb leren dansen?![]()
Ik ken Tim, die is me soms iets te creatief...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
hé, waar is die tekst over het geld?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Tim, die is me soms iets te creatief...
Ik heb nog tijdens hun laatste wedstrijd voor Ajax gedragen én gesigneerde voetbalschoenen van Rafael v/d Vaart en Wesley Sneijder voor het goede doel beschikbaar.quote:
Ik weet niet waar het over gaat. Heb ik een ninja-edit gemist?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Tim, die is me soms iets te creatief...
http://seriousrequest.3fm.nl/formulier/veilingitemsquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog tijdens hun laatste wedstrijd voor Ajax gedragen én gesigneerde voetbalschoenen van Rafael v/d Vaart en Wesley Sneijder voor het goede doel beschikbaar.
Was de laatste 2 jaar steeds te laat met aanmelden...
Ja. Ik had een geldelijke beloning in het verschiet gesteld voor elke bewezen meet van jou tijdens het Glazen Huis, maar ik bedacht me gezien je creativiteit. Ik wil best doneren, maar wil niet failliet gaan...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat. Heb ik een ninja-edit gemist?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/formulier/veilingitems
De veiling loopt doorgaans van 10 dec tot eind dec via http://3fm.nl/veiling. Als je een item aan wilt bieden, stuur dan een mail met jouw voorstel naar veiling@3fm.nl. Vergeet niet een duidelijke omschrijving en foto van het veilingitem toe te voegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kan er alleen geen foto's uploaden, zie ik...
Kan nu alleen de foto's die ik vorig jaar er van gemaakt heb niet meer vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De veiling loopt doorgaans van 10 dec tot eind dec via http://3fm.nl/veiling. Als je een item aan wilt bieden, stuur dan een mail met jouw voorstel naar veiling@3fm.nl. Vergeet niet een duidelijke omschrijving en foto van het veilingitem toe te voegen.
mailen kan ook dus.
Waar heb je die tekst vandaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De veiling loopt doorgaans van 10 dec tot eind dec via http://3fm.nl/veiling. Als je een item aan wilt bieden, stuur dan een mail met jouw voorstel naar veiling@3fm.nl. Vergeet niet een duidelijke omschrijving en foto van het veilingitem toe te voegen.
Paar posts daarvoor stel ik voor om de 21ste of 22ste te meetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jouw idee? Welke meet? Maak het eerst maar concreet
4e en 5e Kerstdag?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paar posts daarvoor stel ik voor om de 21ste of 22ste te meetenMaar blijkbaar hebben jullie een ABO meet dan?
En het weekend erna, hoe zit iedereen dan? Ik heb voor beide weekenden nog geen plannenAlle weekenden ervoor zit ik helemaal vol
Ah, ik zocht ergens anders...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/veelgestelde-vragen
Wanneer vier jij kerst MM?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
4e en 5e Kerstdag?
Weet niet zeker of ik dan in NL ben...
quote:
Hola.quote:
Puala komt en iarl komt en tinu komt en ik kom, en C4 is ook meermaals al geweest, dus het is al een halve AKQ-SC-meetquote:Op woensdag 6 november 2013 04:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb verder ook echt 0 behoefte aan een ABO meet
quote:een SC meet tuurlijk wel
En met je jongste vriendje J.quote:Op woensdag 6 november 2013 04:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik heb verder ook echt 0 behoefte aan een ABO meeteen SC meet tuurlijk wel
Plus Vac-demonstratiequote:Op woensdag 6 november 2013 06:49 schreef Bart het volgende:
Puala komt en iarl komt en tinu komt en ik kom, en C4 is ook meermaals al geweest, dus het is al een halve AKQ-SC-meet.
Ik denk dat als ik nee zegt, je mij gaat stalken zekerquote:
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 07:54 schreef TradeMarkie het volgende:
de komende tijd heb ik weer wat meer kantoorwerk en dus minder last van files
Ja de laatste tijd is het lekker bal.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gezien de tijd van het jaar is dat niet verkeerd, qua drukte is het najaar het slechts op de weg.
Is dat woon-/werkverkeer?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef Puala het volgende:
Ik 2 uur en 15 min over ritje Zaanstreek - Den Bosch
Jep, maar het is niet andersquote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat woon-/werkverkeer?
Zo ja, fijne afstand dan...
Dat compenseert, maar elke dag ruim 200 kilometer tuffen vind ik pittig...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep, maar het is niet andersHet werk is fantastisch leuk
Dat klopt en er gaat ook vast en zeker wel wat veranderen tijdens het revalidatietraject. Dat is nu in opstartfase en daar wacht ik even op.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat compenseert, maar elke dag ruim 200 kilometer tuffen vind ik pittig...
ja! Thanksquote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, 7 extra kaarten The National, wilde je heen toch?
I know, maar blijkbaar was ik er snel genoeg bijquote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Tofik was bang dat je het niet zou redden, waren maar 7 extra kaarten namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |