abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132936045

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 07-11-2013 09:11:31 ]
pi_132936328
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Blij dat we niet hoeven te rennen vanavond. Guy Fawkes Night hier, dus een en al vuurwerk :')
:%
oh ja, vuurwerk :%
Matter of time voordat het hier ook weer Battlefield 4 op straat wordt, met (al dan niet illegaal) vuurwerk gooiende jeugd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_132936480
Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!
pi_132936538
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef Gogo83 het volgende:
Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!
Hier niet, vlak bij Belgie, dus dat begint begin december al ongeveer... :{
pi_132937010
en nog steeds een startbewijs te verkrijgen voor de 15 kilometer zevenheuvelenloop!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:15:21 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132937151
Guy Fawkes, de enige man die ooit met oprechte bedoelingen het Engelse parlement is binnen gelopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:16:18 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132937195
voor degene die eind januari niet in de Haagse puinduinen gaan hobbelen kwam ik het volgende tegen:
http://raymo14.wix.com/bearsports#!about1/c20h2
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:31:02 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132937900
En voor de liefhebbers van weer een uitdagend loopje in en om het mooie duingebied en over het strand bij Kijkduin kan ik de Duinstrandloop aanbevelen. Start en finish bij Haag Atletiek.

Kosten: 3 euro.
Inschrijven: https://inschrijven.nl/formulier?id=2013120108225&ag=j&tl=nl
Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=970137
F means you're fucked
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:34:34 #9
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_132938078
Joepie 5 km gelopen na bootcamp en mijn kuiten leven nog! Ik word ook magnesium fan!

Gotc: de vrouw van een van mijn bootcamp instructeurs had ook een keizersnede, die mocht na 6 weken toch weer rustig beginnen. Nu is baby 11 weken en doet ze volledige lessen mee, sterk! Maar babygenieten is ook leuk!

Zoals lopen in de regen! Of sneeuw! Lopen in 30 graden is minder leuk, al zie ik er dan wel uit alsof ik in de regen loop :).
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:35:06 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132938111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
En voor de liefhebbers van weer een uitdagend loopje in en om het mooie duingebied en over het strand bij Kijkduin kan ik de Duinstrandloop aanbevelen. Start en finish bij Haag Atletiek.

Kosten: 3 euro.
Inschrijven: https://inschrijven.nl/formulier?id=2013120108225&ag=j&tl=nl
Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=970137
ik denk dat Zwabber afhaakt, wederom die gevreesde atletiekbaan....

hoeveel man/vrouw komt er over het algemeen op zo'n loopje af YUR?
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:47:13 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132938727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoeveel man/vrouw komt er over het algemeen op zo'n loopje af YUR?
Paar honderd...ligt ook een beetje aan de omstandigheden
F means you're fucked
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:49:35 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132938839
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Goed blijven eten Semmie, zeker nu je ook veel krachttraining doet. Ik had in mijn marathon training ook een Kenianenperiode.
Gelukkig al weer 5 kilo aangekomen. :D
Ik vond 4 pannekoeken wel genoeg :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:49:42 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132938846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Paar honderd...ligt ook een beetje aan de omstandigheden
woooww, dat zijn er nog behoorlijk wat!
echt dus een grote groep fanatiekelingen die alle regionale loopjes af gaan?!
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:53:40 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132939064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

woooww, dat zijn er nog behoorlijk wat!
echt dus een grote groep fanatiekelingen die alle regionale loopjes af gaan?!
Vorig jaar 200, valt me nog wat tegen eigenlijk.
Er is hier inderdaad een flinke kern van lopers die je overal tegenkomt. De grootste groep is 45+, maar je merkt dat er ook steeds meer jongeren bij alle loopjes hun gezicht laten zien
F means you're fucked
pi_132939372
Harde wind!

pi_132939943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]
Als ik meedoe dan zal de wind die dag uit het noordoosten komen, net als bij de CPC. Want zo is het leven. Maar ik hou dit loopje zeker in het achterhoofd, ik denk met veel plezier terug aan de LVML.
pi_132940178
Knoop maar eens doorgehakt en me inschreven voor de n201 run (15km) en de CPC (HM).

Dus, lieve gogo83... O-) Mag ik in de OP? :9
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 21:15:42 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_132940266
Oh jongens!! Ik had een *O* famfare *O* Net, tijdens m'n training :D _O- O+

Hihihi :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:16:38 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132940314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:

:D
famfare tijdens de training... *O*
pi_132940342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Miezziej het volgende:
Knoop maar eens doorgehakt en me inschreven voor de n201 run (15km) en de CPC (HM).

Dus, lieve gogo83... O-) Mag ik in de OP? :9
Ik verwacht toch wel van je dat je gewoon 10 minuten onder mijn PR loopt dan :P dan loop ik 5 minuten onder jouw PR op de 10 :P (hoop ik)
pi_132940381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:

Wat doen die nu buiten :?
Buiten Gup's training opleuken natuurlijk
pi_132940401
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik verwacht toch wel van je dat je gewoon 10 minuten onder mijn PR loopt dan :P dan loop ik 5 minuten onder jouw PR op de 10 :P (hoop ik)
Keihard bikkelen in de koude maanden dus :+

Ga in feb weer Schoorl doen. (Moet me alleen nog inschrijven... :+) Benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn PR (sinds vorig jaar februari nooit meer in de buurt gekomen dus ja :'))
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 21:19:41 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_132940447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat doen die nu buiten :?
Buiten Gup's training opleuken natuurlijk
Ja, geen idee! Ze zaten bij het Medisch Centrum, op allemaal stoeltjes :? misschien een aardigheidje voor de bejaarden die daar wonen? En mijn training opleuken inderdaad :Y sowieso!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132940471
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef YUR het volgende:
http://www.runtheedge.com(...)2013-training-guide/

[..]

5. Cross Training: Running couples may want to engage in some “cross training” activities. In fact some of the above workouts (especially the LSH) can lead to cross training. While not necessary, these activities can add a little spice to the day-to-day grind.
_O- Zo lijkt me cross training dan ook wel weer leuk! *O*

En natuurlijk een loopje gedaan vanavond, lekker intervaltrainingkje. Maar tijdens het uitlopen schoot het weer in mijn knie. Baal ik ontzettend van. Nu doe ik dus nog even lekker 3 rustdagen. Dan zaterdag lekker rustig meehobbelen met de FiveFingers FunRun en dan taperen voor de 7^^! ^O^ Want die moet ik wel kunnen uitlopen hoop ik toch. :@

http://www.endomondo.com/workouts/266033814/2368823
pi_132940614
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Keihard bikkelen in de koude maanden dus :+

Ga in feb weer Schoorl doen. (Moet me alleen nog inschrijven... :+) Benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn PR (sinds vorig jaar februari nooit meer in de buurt gekomen dus ja :'))
Ik hoop dat overmorgen mijn lamlendige verkoudheid weer op z'n retour is, en dan eindelijk weer rustig m'n training helemaal oppakken. Wat ik de laatste maanden aan het doen ben lijkt ook helemaal nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')