Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!
Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef Gogo83 het volgende: Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!
Hier niet, vlak bij Belgie, dus dat begint begin december al ongeveer...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Guy Fawkes, de enige man die ooit met oprechte bedoelingen het Engelse parlement is binnen gelopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
En voor de liefhebbers van weer een uitdagend loopje in en om het mooie duingebied en over het strand bij Kijkduin kan ik de Duinstrandloop aanbevelen. Start en finish bij Haag Atletiek.
Joepie 5 km gelopen na bootcamp en mijn kuiten leven nog! Ik word ook magnesium fan!
Gotc: de vrouw van een van mijn bootcamp instructeurs had ook een keizersnede, die mocht na 6 weken toch weer rustig beginnen. Nu is baby 11 weken en doet ze volledige lessen mee, sterk! Maar babygenieten is ook leuk!
Zoals lopen in de regen! Of sneeuw! Lopen in 30 graden is minder leuk, al zie ik er dan wel uit alsof ik in de regen loop .
Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef YUR het volgende: En voor de liefhebbers van weer een uitdagend loopje in en om het mooie duingebied en over het strand bij Kijkduin kan ik de Duinstrandloop aanbevelen. Start en finish bij Haag Atletiek.
ik denk dat Zwabber afhaakt, wederom die gevreesde atletiekbaan....
hoeveel man/vrouw komt er over het algemeen op zo'n loopje af YUR?
Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef Bonobo11 het volgende: Goed blijven eten Semmie, zeker nu je ook veel krachttraining doet. Ik had in mijn marathon training ook een Kenianenperiode. Gelukkig al weer 5 kilo aangekomen.
Ik vond 4 pannekoeken wel genoeg
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Paar honderd...ligt ook een beetje aan de omstandigheden
woooww, dat zijn er nog behoorlijk wat! echt dus een grote groep fanatiekelingen die alle regionale loopjes af gaan?!
woooww, dat zijn er nog behoorlijk wat! echt dus een grote groep fanatiekelingen die alle regionale loopjes af gaan?!
Vorig jaar 200, valt me nog wat tegen eigenlijk. Er is hier inderdaad een flinke kern van lopers die je overal tegenkomt. De grootste groep is 45+, maar je merkt dat er ook steeds meer jongeren bij alle loopjes hun gezicht laten zien
[..] ik denk dat Zwabber afhaakt, wederom die gevreesde atletiekbaan....
Als ik meedoe dan zal de wind die dag uit het noordoosten komen, net als bij de CPC. Want zo is het leven. Maar ik hou dit loopje zeker in het achterhoofd, ik denk met veel plezier terug aan de LVML.
Ik verwacht toch wel van je dat je gewoon 10 minuten onder mijn PR loopt dan dan loop ik 5 minuten onder jouw PR op de 10 (hoop ik)
Keihard bikkelen in de koude maanden dus
Ga in feb weer Schoorl doen. (Moet me alleen nog inschrijven... ) Benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn PR (sinds vorig jaar februari nooit meer in de buurt gekomen dus ja )
Wat doen die nu buiten Buiten Gup's training opleuken natuurlijk
Ja, geen idee! Ze zaten bij het Medisch Centrum, op allemaal stoeltjes misschien een aardigheidje voor de bejaarden die daar wonen? En mijn training opleuken inderdaad sowieso!
5. Cross Training: Running couples may want to engage in some “cross training” activities. In fact some of the above workouts (especially the LSH) can lead to cross training. While not necessary, these activities can add a little spice to the day-to-day grind.
Zo lijkt me cross training dan ook wel weer leuk!
En natuurlijk een loopje gedaan vanavond, lekker intervaltrainingkje. Maar tijdens het uitlopen schoot het weer in mijn knie. Baal ik ontzettend van. Nu doe ik dus nog even lekker 3 rustdagen. Dan zaterdag lekker rustig meehobbelen met de FiveFingers FunRun en dan taperen voor de 7^^! Want die moet ik wel kunnen uitlopen hoop ik toch.
Ga in feb weer Schoorl doen. (Moet me alleen nog inschrijven... ) Benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn PR (sinds vorig jaar februari nooit meer in de buurt gekomen dus ja )
Ik hoop dat overmorgen mijn lamlendige verkoudheid weer op z'n retour is, en dan eindelijk weer rustig m'n training helemaal oppakken. Wat ik de laatste maanden aan het doen ben lijkt ook helemaal nergens op.