De Jong en Schöne op de vleugels?quote:Op woensdag 6 november 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Sigthorsson, de Jong, Schöne
Siem spitsquote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De Jong en Schöne op de vleugels?![]()
Of is dit een soort 5 4 1 opstelling. Piramidevoetbal.
Heb je een link? kennievindequote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik verwijs naar WZV voor een prachtige fotoreportage van Karsten Mohr.
die sukkeltjes vluchten voor zagenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Harde kern PSV gaat zich er ook mee bemoeien.
[ afbeelding ]
Gelukkig snappen ze het in Amsterdam wel. Daar vestigen wij als provincie onze hoop dan maar op. Hopen dat die wijze Amsterdammers het Nederlands voetbal uit de penarie trekken. We gaan er vanavond eens rustig voor zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel knullig dat niemand buiten Amsterdam lijkt te beseffen hoe ernstig het Nederlandse clubvoetbal eraan toe is. Een overwinning is belangrijk voor heel het Nederlandse voetbal. Niet alleen qua reputatie.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gewoon onzinga er maar vanuit dat het capuchon was en meer niet. Gewoon klappen gegeven en nu gaan ze huilen bij celtic.
Wel verstandig van Frank om Thulani op te stellen. Was even bang dat hij hem ernaast zou zetten.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Van Vi.nlquote:De magere cijfers van Ajax in de Champions League de laatste tijd zijn bekend. Maar ook Celtic kan weinig imponerende cijfers overleggen. Zo verloren de Schotten liefst 23 van de 25 uitwedstrijden in de Champions League. De enige zege was vorig seizoen tegen Spartak Moskou (2-3 met een goal in de laatste minuut van Giorgos Samaras). In de laatste drie uitwedstrijden wist de club ook niet te scoren.
Rot toch op manquote:Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef Schanulleke het volgende:
Als Ajax nu niet wint is het officieel crisis.
Florissant is het niet vooralsnog. En je kan de rust maar een beperkte tijd bewaren. Daarbij, twee keer verliezen van een houthakkersteam als Celtic is gewoon beschamend.quote:
Sukkels zijn het. Allemaal!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
Er zijn nieuwe rellen geconstateerd op de wallen.
Als we de televaag moeten geloven is Frank goed de weg kwijtquote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef Burrito het volgende:
Misschien voor de verandering eens winnen vanavond![]()
Maar ik ben bang dat ik na 25 minuten alweer aan het facepalmen ben
Dat is ook een beetje de indruk die het wekt op dit moment. Niet dat ik geen vertrouwen meer in hem heb voor de lange termijn, maar volgens mij zou het goed zijn als hij even afstand kon nemen, dan gaat hij het weer helderder zien.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als we de televaag moeten geloven is Frank goed de weg kwijt
Co maar even danquote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de indruk die het wekt op dit moment. Niet dat ik geen vertrouwen meer in hem heb voor de lange termijn, maar volgens mij zou het goed zijn als hij even afstand kon nemen, dan gaat hij het weer helderder zien.
dit, als je thuis niet van celtic weet te winnen hoor je eigenlijk nog geeneens in de el thuis. ik gok/hoop een 2-1quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax nu niet wint kunnen ze beter stoppen .
Inderdaad als je thuis niet van fucking Celtic kan winnen dan kan je net zo goed jezelf uitschrijven bij de UEFA.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax nu niet wint kunnen ze beter stoppen .
Kerstboom.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Intertoto zou misschien nog succesvol kunnen zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad als je thuis niet van fucking Celtic kan winnen dan kan je net zo goed jezelf uitschrijven bij de UEFA.
Ja dit dus. Wij verliezen dan tenminste nog van het vermaarde Kuban Krasnodar...quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad als je thuis niet van fucking Celtic kan winnen dan kan je net zo goed jezelf uitschrijven bij de UEFA.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dit dus. Wij verliezen dan tenminste nog van het vermaarde Kuban Krasnodar...
Vorig jaar hebbenw e het niet goed gedaan in de CL.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
Terwijl we het vorig seizoen echt goed gedaan hebben in de CL. En het jaar daarvoor gewonnen bij Man U. En door omkoopschandaal in Oostblok niet door. Ja ik weet dit is een huiliehuilie post.
Dit jaar is plek 3 het hoogst haalbare. En als we nu verliezen kunnen we zelfs dat vergeten.
Tja, niet boven verwachting. Maar had je een beter resultaat verwacht dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar hebbenw e het niet goed gedaan in de CL.
Nee, maar goed was het ook niet. De laatste keer dat Ajax het goed deed in de CL was 2002-2003quote:Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, niet boven verwachting. Maar had je een beter resultaat verwacht dan?
Ze zijn het redelijk eens. De vraag is: Schöne of Fischer?quote:Vermoedelijke opstelling AD: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Fischer, De Jong, Sigthorsson
Vermoedelijke opstelling De Telegraaf: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Sigthorsson
Och verdomd ja, Bojan. Die hebben jullie ook nog...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer lekker ergeren vanavond. Dan zijn alle varianten ook wel uitgeprobeerd, en moeten we echt wachten op Duarte en Bojan.
Nee Klaasen is fijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Fischer kan gewoon echt ff niet meer, net als Andersen. Komt vast wel weer een keer goed met ze, maar op dit moment kan je beter vermeer als veldspeler opstellen daar.
De wijkagent van de Wallen weet in ieder geval wat wel en niet 'bah' is.quote:Ajax-hooligans zoeken confrontatie met Celtic
Ajax speelt woensdag tegen Celtic en in Amsterdam is het dinsdag al even uit de hand gelopen. Een groep gemaskerde mannen viel op De Wallen een café met ongeveer vijftig Celtic-supporters aan.
AT5 meldt dat de groep aanvallers 'Amsterdam Hooligans' schreeuwde en om zich heen begon te slaan. De chaos die volgde was 'zeer kort maar zeer heftig'. Na een minuut waren de hooligans weer vertrokken.
"Hoe een gezellige voetbalvooravond abrupt verstoord werd", reageert een wijkagent van de Amsterdamse Wallen op Twitter. "Vreselijk onzinnig. Bah."
Naar verluidt zijn er woensdag 13.000 Celtic-fans in Amsterdam om de sfeer te proeven. Maar liefst 9.000 van hen zouden geen kaartje hebben. De politie vreest voor wraakacties, omdat Ajax-fans zich in Schotland ook al misdroegen.
Volgens De Telegraaf zet Amsterdam in ieder geval drie pelotons Mobiele Eenheid in om de supporters in goede banen te leiden. De politie stelt wel dat de Schotten niet bekend staan om het veroorzaken van ongeregeldheden.
http://www.voetbalprimeur(...)frontatie-met-celtic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBB uit en thuis is een groot verschil maar als ze in Amsterdam verblijven ipv dat kut Eindhoven dan zit dat er wel in ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat je nog de meeste problemen van de BBB kunt verwachten.
Ik was al bang dat deze gepost zou worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reken%27_020_af.html
Dubbel glas. Altijd lastig.
En jullie nog fun in Europa? Oh neequote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reken%27_020_af.html
Dubbel glas. Altijd lastig.
Ja wel klote nu mis ik kekke livestreams op fok.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En jullie nog fun in Europa? Oh nee![]()
Hij is fijn. Zo dicht mogelijk bij de politiebus blijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
http://hdtv.webcam.nl/dam/
Livestreampje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |