Over wat voor afstand hebben we het?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar mijn lul is niet groot genoeg
Parkeerboete laatst bij Feyenoord.quote:
Waar ik al 4 jaar parkeer, onder de Brienenoord.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over wat voor afstand hebben we het?
kutpopoquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Waar ik al 4 jaar parkeer, onder de Brienenoord.
Een soort Stewie dus?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe sterk ik nu ben. Tevens 3.
Stadstoezicht.quote:
Bij jou niet bepaald latent dus..? *doet een stapje achteruit*quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zonder de latent homofiele neigingen
Dat heb ik echt al 32553 keer in de SC gezet. 17 cm, maar is al tijdje geleden dat ik heb gemeten, misschien moet ik dat nog eens doen. Zou al 18 kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over wat voor afstand hebben we het?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Bij jou niet bepaald latent dus..? *doet een stapje achteruit*
Pics in de DM van supersof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al 32553 keer in de SC gezet. 17 cm, maar is al tijdje geleden dat ik heb gemeten, misschien moet ik dat nog eens doen. Zou al 18 kunnen zijn
En xcachet. En essnhills. En Omdatappel (quote:
Slijmen is voor battieboysquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Muto het volgende:
Jullie slijmen te weinig bij Supersof om succes te hebben.
Ik slijm kei veel!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Muto het volgende:
Jullie slijmen te weinig bij Supersof om succes te hebben.
Juist niet. Dat vinden ze tof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik slijm kei veel!!
Als ik meer slijm denk ik dat ze me irritant gaat vinden.
Ik zei toch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En xcachet. En essnhills. En Omdatappel (). En Crack.
Eigenlijk gewoon alles wat een vagina heeft.
zooooooooow, donnie je bent uit mijn friendlist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
loverboy.quote:
LB niet, want die kan me een ban aansmeren. Zodra ze ontblauwd is, wordt ze door mij ontgroend en ontmaagd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
You jellyquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
zooooooooow, donnie je bent uit mijn friendlist.
Hier: SEX / [Jelken #1] Waar we elkaar tips geven over 'jelken'quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik slijm kei veel!!
Als ik meer slijm denk ik dat ze me irritant gaat vinden.
Nee, ik vind Essnhills wel tof, maar toch doe ik het niet. Crack meh ook gewoon niet aantrekkelijk (no offense). Ik haat xcachet. En omdatappel ken ik niet genoeg, ze is wel knap, maar volgens mij is ze ook wel beetje te oud voor me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik neem jou niet meer serieus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Muto het volgende:
Kasjy en Sof, vinden jullie mij een loverboy?
Omdatappel heeft geweldige tetten, zou zo swaffelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind Essnhills wel tof, maar toch doe ik het niet. Crack meh ook gewoon niet aantrekkelijk (no offense). Ik haat xcachet. En omdatappel ken ik niet genoeg, ze is wel knap, maar volgens mij is ze ook wel beetje te oud voor me.
Dan zal ik mijn aanwezigheid hier heroverwegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik neem jou niet meer serieus.
niets mis meequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
Als ik zeg dat ik nu 1D luister, houden jullie dan nog steeds van me?
Nope.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
kom we zoeken een anderequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van deze SC.
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Muto het volgende:
Kasjy en Sof, vinden jullie mij een loverboy?
wromquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat ik jullie weer verlaat. Op zoek naar een nieuwe SC.
Half.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
Mijn twee oogappeltjes vinden mij een loverboy.quote:
dat is juist goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn twee oogappeltjes vinden mij een loverboy.
Dan blijf ik.quote:
En toch blijf je terug komen!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van deze SC.
neem mij niet serieus dan xdquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn twee oogappeltjes vinden mij een loverboy.
owquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik wil ook wel in de VBL SC, maar dan val ik zo door de mand!
Jij bent altijd zo serieus tegen mij.quote:
quote:
quote:
7. Jouwe?quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
ow
ik denk dat ik wel weet wie jij bent
Gelukkig niet heel he, want ben geen pottttttttquote:
In eerste instantie, als ik hoor dat een meisje 1D luistert denk ik, okay daar moet ik uit de buurt blijven. Maar jou ken ik nu al een tijdje, jij mag zoiets zonder dat ik je ga haten, eigenlijk maakt het me niet eens meer uit, jouw muzieksmaak was sowieso al bagger (no offense, mijne is gewoon anders bedoel ik) en toch blijf je een toffe kerel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
Totally gay.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
69, maar dat wist je al, want Toto
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig niet heel he, want ben geen potttttttt
Godver. Ik had deze reactie van jou verwacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
69, maar dat wist je al, want Toto
Mijn leven bevind zich op een triest niveau dat ik zelfs deze SC tolereer.quote:
Je bent toch kloon?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nooit. Dit is de eerste SC waar ik post, op enkele oneliners na.
Mijne I Would en They Don't Know About Us.quote:
Waarom hier? Wat is er zo 'aantrekkelijk' aan deze SC? Ben ik het?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nooit. Dit is de eerste SC waar ik post, op enkele oneliners na.
Ik heb ook nog wel leuke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijne I Would en They Don't Know About Us.
Story Of My Life is ook mooi.
Eigenlijk LBquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom hier? Wat is er zo 'aantrekkelijk' aan deze SC? Ben ik het?
Zo dat is wel heftig danquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn leven bevind zich op een triest niveau dat ik zelfs deze SC tolereer.
103quote:
Houd ook van jou meisquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In eerste instantie, als ik hoor dat een meisje 1D luistert denk ik, okay daar moet ik uit de buurt blijven. Maar jou ken ik nu al een tijdje, jij mag zoiets zonder dat ik je ga haten, eigenlijk maakt het me niet eens meer uit, jouw muzieksmaak was sowieso al bagger (no offense, mijne is gewoon anders bedoel ik) en toch blijf je een toffe kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |