En xcachet. En essnhills. En Omdatappel (quote:
Slijmen is voor battieboysquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Muto het volgende:
Jullie slijmen te weinig bij Supersof om succes te hebben.
Ik slijm kei veel!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Muto het volgende:
Jullie slijmen te weinig bij Supersof om succes te hebben.
Juist niet. Dat vinden ze tof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik slijm kei veel!!
Als ik meer slijm denk ik dat ze me irritant gaat vinden.
Ik zei toch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En xcachet. En essnhills. En Omdatappel (). En Crack.
Eigenlijk gewoon alles wat een vagina heeft.
zooooooooow, donnie je bent uit mijn friendlist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
loverboy.quote:
LB niet, want die kan me een ban aansmeren. Zodra ze ontblauwd is, wordt ze door mij ontgroend en ontmaagd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
You jellyquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
zooooooooow, donnie je bent uit mijn friendlist.
Hier: SEX / [Jelken #1] Waar we elkaar tips geven over 'jelken'quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik slijm kei veel!!
Als ik meer slijm denk ik dat ze me irritant gaat vinden.
Nee, ik vind Essnhills wel tof, maar toch doe ik het niet. Crack meh ook gewoon niet aantrekkelijk (no offense). Ik haat xcachet. En omdatappel ken ik niet genoeg, ze is wel knap, maar volgens mij is ze ook wel beetje te oud voor me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, ik neem jou niet meer serieus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Muto het volgende:
Kasjy en Sof, vinden jullie mij een loverboy?
Omdatappel heeft geweldige tetten, zou zo swaffelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind Essnhills wel tof, maar toch doe ik het niet. Crack meh ook gewoon niet aantrekkelijk (no offense). Ik haat xcachet. En omdatappel ken ik niet genoeg, ze is wel knap, maar volgens mij is ze ook wel beetje te oud voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |