Dragende spelerquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Emile is een van de kopstukken van VI.
Z'n jasje geeft licht. Ik mocht geen streepjes dragen op tv.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Johan heeft zich verkleedt als een sigarendoos.
Oké.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Hoi, ik had eerder vandaag begrepen dat ik hier heen moest
quote:
ja dat kanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
quote:
Kan je nog een keer die anekdote vertellen toen hij Studio Sport presenteerde?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n jasje geeft licht. Ik mocht geen streepjes dragen op tv.
Verder helaas Emile.
Ik heb het ook niet zelf bedacht hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht: heej ik zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Dat engeltje op je schouder zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zelf bedacht hoor
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht: heej ik zit in het verkeerde topic
quote:
Wat ging er toen door je heen. Verwarring, verdriet of was toch ik de eerste aan wie je dacht?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht: heej ik zit in het verkeerde topic
Was ie in 1998. Toen mocht je nog roken op tv. Scheet ie een hele asbak vol toen ie dacht dat de uitzending was afgelopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je nog een keer die anekdote vertellen toen hij Studio Sport presenteerde?
En weer!quote:
Oeh nice heb ik een privé engel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat engeltje op je schouder zeker?
Ik dacht: Oh toch het goede topic, want klein konijntje zie ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ging er toen door je heen. Verwarring, verdriet of was toch ik de eerste aan wie je dacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |