RTL7 zal zoals gewoonlijk weer alles uit gaan zenden. Veel plezier.quote:
Grand Slam of Darts
Saturday November 9
Afternoon Session (1pm-5pm)
Robert Thornton v Mark Walsh (F)
Andy Hamilton v Justin Pipe (F)
Scott Waites v Ted Hankey (H)
Dave Chisnall v Michael Smith (H)
Wes Newton v Mark Webster (G)
Simon Whitlock v Ross Smith (G)
Mervyn King v Tony O'Shea (E)
Raymond van Barneveld v Ricky Evans (E)
Evening Session (7pm-11pm)
Gary Anderson v Wesley Harms (B)
James Wade v Peter Wright (B)
Christian Kist v Ronny Huybrechts (C)
Adrian Lewis v Richie George (C)
Kevin Painter v Paul Nicholson (A)
Phil Taylor v Stuart Kellett (A)
Michael van Gerwen v Vincent van der Voort (D)
Kim Huybrechts v Dean Winstanley (D)
Sunday November 10
Afternoon Session (1.30pm-5.30pm)
Groups E-H Second Games
Saturday's winning players meet each other, and Saturday's losing players meet each other.
Evening Session (7pm-11pm)
Groups A-D Second Games
Saturday's winning players meet each other, and Saturday's losing players meet each other.
Monday November 11 (7pm-11pm)
Groups E-H Final Games
Tuesday November 12 (7pm-11pm)
Groups A-D Final Games
Wednesday November 13 (7pm-11pm)
4x Second Round Matches
Winner Group E v Runner-Up Group F
Winner Group F v Runner-Up Group E
Winner Group G v Runner-Up Group H
Winner Group H v Runner-Up Group G
Thursday November 14 (7pm-11pm)
4x Second Round Matches
Winner Group A v Runner-Up Group B
Winner Group B v Runner-Up Group A
Winner Group C v Runner-Up Group D
Winner Group D v Runner-Up Group C
Friday November 15 (7pm-11pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 16 (7pm-11pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 17
Afternoon Session (1pm-5pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm-9pm)
Final
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Wel via stream toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle avonden live, dus niet in de middagen zo ik zie.
Ja alweer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat in de QF al Lewis - MvG is. Waar is die seeding überhaupt op gebaseerd? Van Barneveld kan makkelijk naar de finale.
Misschien Wade - Taylor al in de tweede rondequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja alweer.Vorig jaar meteen MVG-PHIL
Maandag en vrijdag niet live. Maandag om 22:00 vanwege VI en vrijdag zelfs pas vanaf 23:00 vanwege Portugal-Zweden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle avonden live, dus niet in de middagen zo ik zie.
Mooi Wade er snel uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien Wade - Taylor al in de tweede ronde
Vrije loting. Niks seeding.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat in de QF al Lewis - MvG is. Waar is die seeding überhaupt op gebaseerd? Van Barneveld kan makkelijk naar de finale.
Zie Opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:16 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Zie Op
Excuses, had ik niet zien staan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me dus 1 van de mooiere toernooien (na het WK, en de PL). Ik hou wel van het format waar het om legs gaat, en niet om gewonnen sets.
En terecht. Had Bunting op het WK maar moeten presteren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barry Hearn vindt de Winmau Word Masters geen toegangseis meer..
Telegraafquote:In groep E van de Grand Slam of Darts is Van Barneveld in een moeilijke groep ingedeeld
Jou nemen ze zelfs in Almelo niet serieus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij gewoon hoor.
Ik zie Mike er nog uitvliegen als hij niet op past. Vincent was op de Dutch masters ook beter en Kim is in topvorm.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Lewis meer favoriet dan Van Gerwen.
okquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jou nemen ze zelfs in Almelo niet serieus.
Volgens mij is hij er alleen met het WK bij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben ze Albert Mantingh officieel geroyeerd bij RTL7?
Oh ja, Heracles moet hé.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:29 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat ik vanavond een paar prachtige potten mis.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij gewoon hoor.
Jeb ben er rond half 11 wel weer denk ik, maar mis poule B wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, Heracles moet hé.
Zelf ben ik ook weg, maar probeer te kijken of ik op een andere manier iets mee kan pikken.
Waar heb ik het over buitenlanders?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch je mond joh. Ik spreek beter Nederlands dan al die andere buitenlanders.
Hou lekker je commentaar voor je. Ik schrijf gewoon goed Nederlands voor een Italiaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over buitenlanders?
En schrijven is iets anders dan spreken.
Ja die gaat echt ver zakken of niet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een inzinking van Hamilton opeens.
Zijn toch wel belangrijke toernooien voor het goede gevoel op weg naar het WK dit. Hij moet immers een finaleplek verdedigen.
Effekes kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die gaat echt ver zakken of niet?
Verwachte top16 bij deze stand van de OoM, en dan na het WK bekeken met bagger pondenverdedigen. Al moet de PC Finales nog komen en de laatste 2 vloertoernooitjesquote:
Lewis naar 4 is zeer gunstig voor Mike.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwachte top16 bij deze stand van de OoM, en dan na het WK bekeken met bagger pondenverdedigen. Al moet de PC Finales nog komen en de laatste 2 vloertoernooitjes
1 Taylor
2 van Gerwen
3 Whitlock
4 Lewis
5 Chisnall
6 Wade
7 Newton
8 van Barneveld
9 Thornton
10 Hamilton
11 Pipe
12 Huybrechts
13 King
14 Dolan
15 Wright
16 Baxter
Ja, WK-finale moet ie verdedigen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis naar 4 is zeer gunstig voor Mike.
Kut is de kans groot dat hij er niet bij is?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk kan Ted nog knallen op de PDPA Qualifier.
Zou heerlijk zijn als ie nog op het WK komt
Dan zou of de finale van de PDPA Qualifier moeten halen of 2x de pro tour winnen over twee weken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kut is de kans groot dat hij er niet bij is?
Dat lukt hem nooit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou of de finale van de PDPA Qualifier moeten halen of 2x de pro tour winnen over twee weken.
Doen er nog Nederlanders mee?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen is er ook een west-europa qualifier voor in de voorronde.
wtf, waarom heeft vincent zich ingeschreven? Is/was ie bang dat ie uit de top 32 viel van de OoM en uit de Top 16 van de pro tour?quote:Entries received…
John Scott
Atif Hussain
Andy Pearce
Wayne Atwood
Kevin Thomas
Matt Padgett
Andy Jenkins
Arron Monk
Chris Aubrey
Vincent van der Voort
John Henderson
Paul Amos
Brett Claydon
Dan Russell
Steve Grubb
Adam Hunt
Andrew Gilding
Pär Riihonen
Steve Pearson
Adrian Gray
Jake Patchett
Michael Mansell
Nick Fullwell
Peter Evison
Kevin McDine
Mark Dudbridge
David Pallet
Keegan Brown
Matt Clark
Mark Lawrence
Alan Tabern
Mark Frost
Keith Stephen
Stephen Hardy
Steve Maish
Jamie Robinson
Jason Marriot
Steve Hine
Ricky Sudale
Daryl Gurney
Dean WInstanley
Tony West
Ryan de Vreede
Steve West
Kevin Dowling
Magnus Caris
Brandon Walsh
Joe Murnan
Henkey is echt beter dan 99% van die spelers, maar op de vloer wint die nooit alles op een zo'n dag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit de entrys te bkijken voor die pdpa qualifier
[..]
wtf, waarom heeft vincent zich ingeschreven? Is/was ie bang dat ie uit de top 32 viel van de OoM en uit de Top 16 van de pro tour?
Jep.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:26 schreef SanAnt het volgende:
Co is dus niet te zien dit jaar???
Ja ,bij RTL
Leon de Geus is genaaid door die kut Fin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens dartfreakz reizen morgen af... Leon de Geus, Leo Hendriks, Richard Zijtveld , Gino Vos, Jerry Hendriks, Dirk van Duijvenbode en Dick van Dijk
Staat een interviewtje met dick van dijk op dartfreakz. als je 'm niet kent, hier zijn verrukkelijke stemgeluid. En die van utrechtdirecteur Wilco van Schaik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leon de Geus is genaaid door die kut Fin.
hoe dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:27 schreef SanAnt het volgende:
Bunting had zich bijna geplaatst voor pdc wk ,scheelde maar 2 plaatsjes
Is dat niet die commentator op Eurosport?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat een interviewtje met dick van dijk op dartfreakz. als je 'm niet kent, hier zijn verrukkelijke stemgeluid. En die van utrechtdirecteur Wilco van Schaik.
Binnenkort gaat ie ook nog meer trainingssessies houden met van barneveld
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is dat niet die commentator op Eurosport?
een softtip tour in Azie werd hij 3e en de eerste gaat naar Pdc wkquote:
Paul Lim dacht ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:31 schreef SanAnt het volgende:
[..]
een softtip tour in Azie werd hij 3e en de eerste gaat naar Pdc wk
Zijn 5 toernooien maar hij speelde alleen de laatste 2 en won die
Maar lim of lam ,die gozer uit hongkong gaat nu .
Royden Lam via de greater china qualifier geloof ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Er zijn er 2 geplaatst Lim en nog eentje die Lż?m heet
Die krijgt toch weer een baggerloting in de eerste ronde, zal je zien dat ie kellett, klaasen, henderson oid treft. Anders schopt Wade hem wel uit het toernooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal wel de bekende namen zo ongeveer.
Hij kijkt als een seriemoordenaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vies dikke die Michael Smith en zijn arrogante uitstraling.
[ afbeelding ]
Wel baasquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Grifte het volgende:
Dat Wolverhampton Wanderers logo op zijn hoofd
Die jongen heeft wel echt potentie hoor. Beter dan Hubbardquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gozer heeft het ritme wel gevonden.
Heeft trouwens osborne uit de top32 gestoten.
Die Hubbard heeft wel een leg+break gepakt tegen Taylor op TVquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die jongen heeft wel echt potentie hoor. Beter dan Hubbard
Brilreclame van Dickquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat een interviewtje met dick van dijk op dartfreakz. als je 'm niet kent, hier zijn verrukkelijke stemgeluid. En die van utrechtdirecteur Wilco van Schaik.
Binnenkort gaat ie ook nog meer trainingssessies houden met van barneveld
In potentie een wereldtopper dit johquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
4-3 Smith. Volgens mij heb ik de stekte van poule H een beetje onderschat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rtl7dartsquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
Kijken jullie ergens met vertraging ofzo?
Daar kijk ik ook, misschien moet je je beeld een keer verversen.quote:
jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoor ik daar ''oooooohhhh michael van gerwen''
Zo'n 23 maanden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:17 schreef hafcfan het volgende:
Zou die eindelijk zijn vorm weer terug krijgen na al die maanden.
Ja allemaal erg voorspelbaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Waites - Hankey, King - O'Shea zijn leuke wedstrijdjes. Voor de rest allemaal wel voorspelbaar.
Thornton, Hamilton, Waites, Chisnall, Newton, Whitlock, King, van Barneveld.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:24 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja allemaal erg voorspelbaar![]()
Ik hoop voor je dat je niet met geld aan het wedden bent
Dan zie ik O'Shea nog winnen van Kingquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:24 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja allemaal erg voorspelbaar![]()
Ik hoop voor je dat je niet met geld aan het wedden bent
Barney moet tegen iemand die ik niet ken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zie ik O'Shea nog winnen van King.
die gooit zieksnel, die evans.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney moet tegen iemand die ik niet ken.
Oh die gast. Die is sneller als Vincent zeiden ze op het Engelse dartforum. Wel steeds weer nieuwe talenten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die gooit zieksnel, die evans.
Dat hoop ik ookquote:
Ik denk het ook wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
O'Shea en van Barneveld gana door lijkt me.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geloof het allemaal wel. Maar eens avondeten maken.
Succesquote:
quote:
Hij zal enkel de snor voor Movember wel nog fouter vinden staan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een ontzettend fout baardje/snor.
Movemberquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een ontzettend fout baardje/snor.
Waar staat die tweede V voor?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Nober het volgende:
Ik heb wel zin in Lewis-George, Kim-Winstanley en MVG-VVDV
VINCENT VAN DER VOORT!quote:
Mooi dit, weg met die mafkees met zijn rare haar.quote:
Ah ja uiteraard ^^. Ik doe altijd VDV.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef Nober het volgende:
Is Mardle zijn rechterarm verloren toen hij de griep had, waarom gooit hij anders niet meer?
[..]
VINCENT VAN DER VOORT!
Dacht dat iedereen hier fan van hem was, toch nog meer mensen met verstand.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi dit, weg met die mafkees met zijn rare haar.
Dat is mij ook wel eens opgevallen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen hier fan van hem was, toch nog meer mensen met verstand.
Nee de Engelsen spreken nu vloeiend Achterhoeks, machtig mooi!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Kist nog steeds een tolk nodig?
quote:
phil of michael had al 5-0 gestaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Lewis![]()
Speel dat kakkertje eens weg
Zelf Koos of Rolandquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
phil of michael had al 5-0 gestaan
Je kan het ook weer overdrijven, als Lewis niet aanzet is het echt bagger.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je 2 legs tegen Lewis kan pakken dan kan je een aardig pijltje gooien.
Welk potje komt nu?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de speler in de meest zieke vorm.
The Powerquote:
Ja maar die 2 zijn dik gehypet. Vooral Kist is een matige speler.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
harms is niet zo erg, gando gooide boven de 105 dacht ik
kist heeft net als webster een 'schokje' in zijn gooien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar die 2 zijn dik gehypet. Vooral Kist is een matige speler.
Webster in vorm is veel beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kist heeft net als webster een 'schokje' in zijn gooien.
Kist is geen haai onder de vissenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar die 2 zijn dik gehypet. Vooral Kist is een matige speler.
Hij gooit als een goudvis.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kist heeft net als webster een 'schokje' in zijn gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |