Oh ja, Heracles moet hé.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:29 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat ik vanavond een paar prachtige potten mis.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij gewoon hoor.
Jeb ben er rond half 11 wel weer denk ik, maar mis poule B wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, Heracles moet hé.
Zelf ben ik ook weg, maar probeer te kijken of ik op een andere manier iets mee kan pikken.
Waar heb ik het over buitenlanders?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch je mond joh. Ik spreek beter Nederlands dan al die andere buitenlanders.
Hou lekker je commentaar voor je. Ik schrijf gewoon goed Nederlands voor een Italiaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over buitenlanders?
En schrijven is iets anders dan spreken.
Ja die gaat echt ver zakken of niet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een inzinking van Hamilton opeens.
Zijn toch wel belangrijke toernooien voor het goede gevoel op weg naar het WK dit. Hij moet immers een finaleplek verdedigen.
Effekes kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die gaat echt ver zakken of niet?
Verwachte top16 bij deze stand van de OoM, en dan na het WK bekeken met bagger pondenverdedigen. Al moet de PC Finales nog komen en de laatste 2 vloertoernooitjesquote:
Lewis naar 4 is zeer gunstig voor Mike.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwachte top16 bij deze stand van de OoM, en dan na het WK bekeken met bagger pondenverdedigen. Al moet de PC Finales nog komen en de laatste 2 vloertoernooitjes
1 Taylor
2 van Gerwen
3 Whitlock
4 Lewis
5 Chisnall
6 Wade
7 Newton
8 van Barneveld
9 Thornton
10 Hamilton
11 Pipe
12 Huybrechts
13 King
14 Dolan
15 Wright
16 Baxter
Ja, WK-finale moet ie verdedigen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis naar 4 is zeer gunstig voor Mike.
Kut is de kans groot dat hij er niet bij is?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk kan Ted nog knallen op de PDPA Qualifier.
Zou heerlijk zijn als ie nog op het WK komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |