Jou nemen ze zelfs in Almelo niet serieus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij gewoon hoor.
Ik zie Mike er nog uitvliegen als hij niet op past. Vincent was op de Dutch masters ook beter en Kim is in topvorm.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Lewis meer favoriet dan Van Gerwen.
okquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jou nemen ze zelfs in Almelo niet serieus.
Volgens mij is hij er alleen met het WK bij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben ze Albert Mantingh officieel geroyeerd bij RTL7?
Oh ja, Heracles moet hé.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:29 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat ik vanavond een paar prachtige potten mis.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij gewoon hoor.
Jeb ben er rond half 11 wel weer denk ik, maar mis poule B wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, Heracles moet hé.
Zelf ben ik ook weg, maar probeer te kijken of ik op een andere manier iets mee kan pikken.
Waar heb ik het over buitenlanders?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch je mond joh. Ik spreek beter Nederlands dan al die andere buitenlanders.
Hou lekker je commentaar voor je. Ik schrijf gewoon goed Nederlands voor een Italiaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over buitenlanders?
En schrijven is iets anders dan spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |