Echt he, pizza's zijn zwaar goed te doen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef Id_do_her het volgende:
Een huisgenoot van me stond er altijd op om naakt de pizza van de bezorger aan te nemen. Die was niet helemaal goed.
Ik heb me kapot gelachen met die gast.![]()
Geschifte gek, maar wel een leuke.quote:
Ik hou van dat soort mensen. Maken het leven een stuk leuker.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geschifte gek, maar wel een leuke.
Zoals ik al zei; kapot gelachen met die gast.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou van dat soort mensen. Maken het leven een stuk leuker.
Verhalenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; kapot gelachen met die gast.
Ik ben door zijn capriolen wel een keer bijna in mijn gezicht geraakt door een stuk hout.![]()
Hij huurde weleens een auto en ging dan de boel terroriseren.quote:
Was je mee?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:28 schreef Id_do_her het volgende:
En eens eieren gooien naar voorbijgangers. Was een ei ontploft in de auto. Gaat hij naar die auto terugbrengen, zegt hij: "krijg ik die auto, zit er allemaal witte rommel op de bekleding, dat kan zo niet he?"
Kreeg hij nog korting ook.!
Ik stond erbij en keek ernaar.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:28 schreef Id_do_her het volgende:
En eens eieren gooien naar voorbijgangers. Was een ei ontploft in de auto. Gaat hij naar die auto terugbrengen, zegt hij: "krijg ik die auto, zit er allemaal witte rommel op de bekleding, dat kan zo niet he?"
Kreeg hij nog korting ook.!
Kwamen we eens langs een homokroeg, steekt een lachende derde eens zijn kont uit het raam. Werd hij vol geraakt door een pak bloem.quote:
Die kerel haalt wel alles uit het leven wat er in zit hequote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwamen we eens langs een homokroeg, steekt een lachende derde eens zijn kont uit het raam. Werd hij vol geraakt door een pak bloem.![]()
Altijd wel wat met hem ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kerel haalt wel alles uit het leven wat er in zit he![]()
Ik wist niet dat sprinkhanen paard kunnen rijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
Wij hadden dit jaar op stal de Horse and Hunk kalender hangen, maar waren hartstikke veel lelijke bij.
[ afbeelding ]
Dus voor volgend jaar gaan we gewoon onze eigen maken
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
Wij hadden dit jaar op stal de Horse and Hunk kalender hangen, maar waren hartstikke veel lelijke bij.
[ afbeelding ]
Doen ze hier dagelijks.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist niet dat sprinkhanen paard kunnen rijden.
Maar dat doe ik ook regelmatig. Bij de HEMA een eigen kalender in elkaar sleutelen.
Interessant. Vertel me meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:46 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die gekke Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam toch ook.quote:
Ik bedoelde paardrijdende sprinkhanen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die gekke Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam toch ook.
Wil je er ook op? Denk dat we gewoon zoveel mogelijk gaan verzamelen, er hoeft er niet per se 1 per maand op te staan.quote:
Oh ja, paardrijdende sprinkhanen. Daar hebben ze nu ook een kalender van.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde paardrijdende sprinkhanen.
Maar dat kan ook.
Ik hou van worst van de HEMA.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, paardrijdende sprinkhanen. Daar hebben ze nu ook een kalender van.
alleen als ik een paardekop op magquote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je er ook op? Denk dat we gewoon zoveel mogelijk gaan verzamelen, er hoeft er niet per se 1 per maand op te staan.
En dan met een foto per week.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als ik een paardekop op mag
komt er ook een vrouwelijk variant?
scheurkalender. elke dag een andere scheur..quote:
+1quote:
De verkoop zal vast als een trein gaan in dat geval.quote:
Elke week dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurkalender. elke dag een andere scheur..
[..]
+1
Lijkt me ook, zeker in de provincie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De verkoop zal vast als een trein gaan in dat geval.
Ik lig in een scheur.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurkalender. elke dag een andere scheur..
een scheurkalender is per dagquote:
Elke stad ligt in een provincie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook, zeker in de provincie.
Maar die weekkalender van mij niet. Verder heb je wel een goed idee.quote:
Maar niet elke stad ligt in dé provincie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Elke stad ligt in een provincie.
Kralendijk nietquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mochten ze willen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar niet elke stad ligt in dé provincie.
Tevens vraag ik me af hoe dit bij stadstaten werkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bonairequote:
Brussels gewestquote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tevens vraag ik me af hoe dit bij stadstaten werkt.
Zoals Sparta en Braunschweich inderdaad. Oh wacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tevens vraag ik me af hoe dit bij stadstaten werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |