Ik ging skiën met pinpasje nog in mijn kontzak (en ook gewoon in een normale broek want ik vind het onzin om skikleding aan te trekken op de Uithof en een sneeuwbazin als deze valt doorgaans niet dus mijn kleding wordt ook niet nat), en toen viel er een stel kutkinderen voor me op de piste en beiden kanten om ze heen waren ook allemaal mensen dus moest ik een noodlanding maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
OVkaart kwijt, pinpas kapot.. WTF doe jij!?!
Is dat zo? Ben wel benieuwd naar zijn uitleg daarover, dan. Heb je die niet eens gevraagd?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Nikmans het volgende:
VeerEli volgens Frank_Drebin passen wij bij elkaar, ik weet ook niet waarom
Linkje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef Nikmans het volgende:
VeerEli volgens Frank_Drebin passen wij bij elkaar, ik weet ook niet waarom
Zal met het lijstje van Chloro te maken hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben wel benieuwd naar zijn uitleg daarover, dan. Heb je die niet eens gevraagd?
Zat hier op te wachten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal met het lijstje van Cloro te maken hebben.![]()
Staat hij daar ook op dan? Ik ken hem geeneens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal met het lijstje van Chloro te maken hebben.![]()
Ik luister nu Beeswax.quote:
Dit is gewoon één zin.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ging skiën met pinpasje nog in mijn kontzak (en ook gewoon in een normale broek want ik vind het onzin om skikleding aan te trekken op de Uithof en een sneeuwbazin als deze valt doorgaans niet dus mijn kleding wordt ook niet nat), en toen viel er een stel kutkinderen voor me op de piste en beiden kanten om ze heen waren ook allemaal mensen dus moest ik een noodlanding maken.
Nee, maar hij is behoorlijk achterlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Staat hij daar ook op dan? Ik ken hem geeneens.
Ja, haha. Ik. Zat. Ook. Al. Van WTF.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar hij is behoorlijk achterlijk.
Zou föhnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef VeerEli het volgende:
Goed, ga er maar aan geloven en aankomen als een verzopen katje straks.
DOEI
Als je het stukje tussen de haakjes wegdenkt valt het heul wel mee hoe lang die is.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef VeerEli het volgende:
Goed, ga er maar aan geloven en aankomen als een verzopen katje straks.
DOEI
Denk het niveau van zijn posts en jouw positie op de lijst. Daar zal de link ongeveer liggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Staat hij daar ook op dan? Ik ken hem geeneens.
Geniet maar van je vrije dag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:31 schreef oLexie het volgende:
[..]
Als je het stukje tussen de haakjes wegdenkt valt het heul wel mee hoe lang die is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |