quote:
was ook een beetje een miskoopquote:
vierkant lijkt me handig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef oLexie het volgende:
Ik heb ook witte borden, die vierkante die bij de Xenos is zo'n doos zitten voor 50 eus. Best gelopen.
Not sure if...quote:
Haha, kk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
How do they make Baby carrots?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom zou het niet serieus zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Not sure if...
Vind het zelf wel handig en mooi ookdrie formaten, is leuk als mensen blijven eten dan kun je heel mooi gangendiner opdienen
Dat is zo, loze ruimte die je overhoudt aan ronde borden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom zou het niet serieus zijn?veel beter qua ruimte benutten enzo.
vierkante wasbak. gvd, ik moet vierkante borden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dat is zo, loze ruimte die je overhoudt aan ronde borden.
Ziekgemeld omdat OVkaart kwijtquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
Fuck man.... Pokkeweer met harde kutregen en knallende koppijn en moet er zo uit
Oh wow vertel ons meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nu een nummer van Nirvana dat Mexicaans zeevreten heet.
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister nu een nummer van Nirvana dat Mexicaans zeevreten heet.
quote:
Net deze:quote:
OVkaart kwijt, pinpas kapot.. WTF doe jij!?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef oLexie het volgende:
[..]
Pinpas is kapot en nieuwe is nog niet binnen, no way dat ik zwart ga reizen.
Zin in gamba's gekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |