Ik wil ook niet het verhaal gebruiken maar ik wil informatie opdoen over de mogelijkheden...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Xaryna het volgende:
Dat moet je dus zelf doen om jouw creativiteit aan te tonen, hè?
Sterk idee. Ik ga denk ik ook het grafisch lyceum doen met dit idee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef P8 het volgende:
Iemand die op het internet mensen vraagt zijn huiswerk te doen en dan vervolgens keihard uitgelachen wordt, maar uiteindelijk (huilend) toch zelf de opdracht maakt.
Alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef P8 het volgende:
Iemand die op het internet mensen vraagt zijn huiswerk te doen en dan vervolgens keihard uitgelachen wordt, maar uiteindelijk (huilend) toch zelf de opdracht maakt.
Alsjeblieft.
Alsjeblieft.
Ik zou het verhaaltje nemen van iemand die een artistieke opleiding wil gaan doen maar elke vorm van creativiteit laat afhangen van anderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:03 schreef mtkoene het volgende:
Hooii allemaal,
Ik wil de opleiding van het Grafisch Lyceum Rotterdam tot fotograaf gaan doen.
Om aangenomen te worden moet ik een aantal opdrachten doen. Een opdracht is het maken van een "fotostory", 5 foto's die samen een verhaal vormen. Om op de meest originele ideeën te komen is mijn vraag, wat lijkt jouw nou een leuk onderwerp of een leuk verhaaltje?
Gr, Marijn
Nee, want er wordt gevraagd naar de mening van creatieve mensenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik dien een objectieve mening over dit topic te hebben.
Die zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:49 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The end.
Alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
Sterk idee. Ik ga denk ik ook het grafisch lyceum doen met dit idee.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef spreading het volgende:
Dit is echt nog erger dan de helft van de susteren topics!
Eerst moest ik lachen om de op, zie ik ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef spreading het volgende:
Dit is echt nog erger dan de helft van de sussteren topics!
Maar ik zou of voor et idee van sunchaser gaan of ik zou stap voor stap foto's maken over hoe je bij de mac hamburgers draait, wel goed opletten dan hé. Je weet naar nooit wanneer et van pas komt.
Kuchquote:[b]Op donderdag 21 november 2013 02:08 schreef Susteren het volgende:[/
Maar sowieso, opleidingen fotografie
Leer het gewoon zelf/op internet. En dan nog falen in ideeën, sjezus
quote:Op donderdag 21 november 2013 03:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kuch
FOT / Fotografie bachelor opleiding
Typisch weer, heb jij niks beters te doen? Best triest hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 03:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kuch
FOT / Fotografie bachelor opleiding
Tja je hebt wel hele erge topics erbij zitten. Maar je bent de laatste tijd wel goed bezig hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 02:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eerst moest ik lachen om de op, zie ik dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |