Ik een van de eerste keren dat ik mee ging stemmen. Misschien dit jaar weer, maar weet ik nog niet zekerquote:Op woensdag 6 november 2013 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker! Volgens mij heb ik er nog wel eens op gestemd
Je bent nu in de war met Mick Jaggerquote:Op woensdag 6 november 2013 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, ik vind Summer of '69 best leuk
Robbie Williams bedoel jequote:Op woensdag 6 november 2013 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met Mick Jagger
Good Will Hunt For Red Octoberquote:
Zo tyfus irritant.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
Dat nummer van Carly Rae Jepsen is best grappig
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:52 schreef FritsFlits het volgende:
Die Top100-lijst is best een leuke opsteker voor het maken van een lijstje voor de Top2000
Hm, grootste deel van mijn top 100 staat niet in de voorkeuzelijst en zal de eindlijst ook nooit halen, dus mijn top 2000 lijstje zal er toch behoorlijk anders uit gaan zien....quote:Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef Olga het volgende:
[..]. Een groot deel van mijn keuze voor de top2000 zal waarschijnlijk uit mijn top100 komen
Ikben benieuwd naar jouw lijstquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, grootste deel van mijn top 100 staat niet in de voorkeuzelijst en zal de eindlijst ook nooit halen, dus mijn top 2000 lijstje zal er toch behoorlijk anders uit gaan zien....
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, grootste deel van mijn top 100 staat niet in de voorkeuzelijst en zal de eindlijst ook nooit halen, dus mijn top 2000 lijstje zal er toch behoorlijk anders uit gaan zien....
Zie mijn lijst paar pagina's terug.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Momo... het volgende:
Binnenkort weer stemmen neem ik aan?
Ik hoop dat er zo min mogelijk van die nieuwere nummers erin staan eigenlijk uit 2012/2013
Get Lucky en Let Her Go zullen er wel instaan maar die vind ik wel verdient ook al is het niet mijn muziek.
30 november tot 6 december volgens mijquote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Momo... het volgende:
Binnenkort weer stemmen neem ik aan?
Ik hoop dat er zo min mogelijk van die nieuwere nummers erin staan eigenlijk uit 2012/2013
Get Lucky en Let Her Go zullen er wel instaan maar die vind ik wel verdient ook al is het niet mijn muziek.
Ik wil wel helpen duwenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iemand die Passenger niet gewoon van een berg afduwen ofzo? En dan het liefst meteen James Blunt er achteraan
Uiteraardquote:Op donderdag 7 november 2013 14:51 schreef FritsFlits het volgende:
Periode dat er gestemd kan worden heb ik ook in de OP gezetPino heeft het juist overigens
En toch zullen er mensen op stemmenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Mandéra het volgende:
Blurred Lines, wat een ongelofelijke kutplaat, muziekonwaardig:
De beste man maakte ooit dit:
en dan dit jaar met zulke bagger afkomen.x1000000089778966845634
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
En toch zullen er mensen op stemmenWaarschijnlijk jongere stemmers, anders snap ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
eh Sandra van Nieuwland?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Absoluut de hoogste binnenkomer, wat ik je brom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |