30 novemberquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:23 schreef Stickertje het volgende:
Ouderwetse tvp..
Top 2000![]()
Kan je al stemmen?
Ik heb dan ook geen smaakquote:
Geboren en getogen moiquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen jullie allemaal uit Alkmaar?
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen jullie allemaal uit Alkmaar?
respectstemmen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik twijfel dit jaar tussen een stem op Adele of toch een respectstem voor Lou Reed...
Dan maar deze
Troost je, ik stem uitsluitend op artiesten die ik niet respecteer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
respectstemmen..![]()
heb ik zo'n hekel aan als iemand dat doet
Justin Bieber en Miley Cyrus?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Troost je, ik stem uitsluitend op artiesten die ik niet respecteer.
Ik bedoel, extra stemmen op artiesten die dood zijn. Beetje achterlijk om nu op ze te gaan stemmen als je dat als ze nog zouden leven niet had gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Troost je, ik stem uitsluitend op artiesten die ik niet respecteer.
Ik stem (bijna) altijd op Lou Reed. Misschien dit jaar maar eens niet doen. Hij zal waarschijnlijk toch genoeg stemmen krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik bedoel, extra stemmen op artiesten die dood zijn. Beetje achterlijk om nu op ze te gaan stemmen als je dat als ze nog zouden leven niet had gedaan.
Ik hoop in 2014 respectstemmen uit te kunnen brengen op Coldplay, Pink Floyd en Volendam.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik bedoel, extra stemmen op artiesten die dood zijn. Beetje achterlijk om nu op ze te gaan stemmen als je dat als ze nog zouden leven niet had gedaan.
driekwart van de top 2000 is al doodquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Stickertje het volgende:
je bent in de war met de 1e editiequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef ranja het volgende:
[..]
driekwart van de top 2000 is al dood
Jij hoopt op extra veel nummers van de 3Js en Jan Smit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop in 2014 respectstemmen uit te kunnen brengen op Coldplay, Pink Floyd en Volendam.
ja, 't is een jaartje Top2000 overslaan, maar voor een goed doel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hoopt op extra veel nummers van de 3Js en Jan Smit?
hm... er zijn alweer wat meer dood sindsdienquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je bent in de war met de 1e editie
beatles is gewoon een overgewaardeerd boybandjequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Beatles staan er ruim 50 keer in. Gaat snel met de doden dan
Heb je die drummer van hen wel eens gehoord... pffffftttquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beatles is gewoon een overgewaardeerd boybandje
Ik heb nu 56 nummers...maar staan nog random. Maar ik heb nog een maand hehquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef ranja het volgende:
Mag ik nog even reclame maken voor de voorkeuzelijstloze foklijst?
Briljant stemadviesquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik twijfel dit jaar tussen een stem op Adele of toch een respectstem voor Lou Reed...
Dan maar deze
Vind het al lastig om een goede top 10 te maken voor de Top2000. Tenzij ik niet-popnummers ga meetellen.. zal eens kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef ranja het volgende:
Mag ik nog even reclame maken voor de voorkeuzelijstloze foklijst?
MUZ / FOK! single top 100 allertijden 2013 - #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |