Smaken verschillenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
7? Dat is het beste nummer van Pink Floyd van de grote meneren. Doe dan Comfortably Numb eruit. Nummer 2, 5 en 8 hebben wat mij betreft echter het meeste prioriteit.
Vind ik ook erg sterk, maar is meer mooi. Shine on zit technisch beter in elkaar.quote:
Tja een nieuwbouwwijk zit technisch ook goed in elkaar. Toch is de binnenstad van Alkmaar sfeervoller.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook erg sterk, maar is meer mooi. Shine on zit technisch beter in elkaar.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik twijfel dit jaar tussen een stem op Adele of toch een respectstem voor Lou Reed...
Dan maar deze
Maar Shine On heeft óók sfeer. Het is meer een oude jaren '30 wijk tegenover de moderne binnenstad, wat dat betreft. Wish You Were Here heeft iets speciaals en bijzonders, terwijl de moderne winkelstraat geslaagd is en goed loopt, terwijl het sfeervol is. Het heeft alleen geen ultiem randje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja een nieuwbouwwijk zit technisch ook goed in elkaar. Toch is de binnenstad van Alkmaar sfeervoller.ik luister meer naar het gevoel van een plaat dan hoe het technisch is
Ik stem zelf op 1 nummer per artiest. Boudewijn de Groot, Pink Floyd en Dire Straits 'lijden' daar al onderquote:
Wel sfeervolquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: De binnenstad van Alkmaar is niet heel spannend.
of chasing pavements of set fire to the rainquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik stem zelf op 1 nummer per artiest. Boudewijn de Groot, Pink Floyd en Dire Straits 'lijden' daar al onderMaar twijfel ook tussen twee platen van Adele. Welke heb jij op het oog?
van mij 1, 3, 5!, 6, 7, 8, 9!, 10quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef Olga het volgende:
De top 10 van vorig jaar
1 Queen Bohemian Rhapsody 1975
2 Eagles Hotel California 1977
3 +2 Led Zeppelin Stairway To Heaven 1971
4 -1 Deep Purple Child In Time 1972
5 -1 Boudewijn de Groot Avond 1997
6 +1 Pink Floyd Wish You Were Here 1975
7 +9 Pink Floyd Shine On You Crazy Diamond 1975
8 -2 Adele Someone Like You 2011
9 -1 Coldplay Clocks 2003
10 +2 Pink Floyd Comfortably Numb 1979
Van mij mogen 2,7 en 9 eruit dit jaar
tssssquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: De binnenstad van Alkmaar is niet heel spannend.
Jij luistert toch niet.quote:
Idd, ze waren er donderdagavond nog op fietslichten aan het controleren! Superspannend!quote:
duh, genoeg lichtjes voor de sfeerquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, ze waren er donderdagavond nog op fietslichten aan het controleren! Superspannend!
Matige coverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |