take thatquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe heette die boyband ook alweer waar Robbie Williams in zat?
Boyzonequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
newbiequote:
De Rolling Stonesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat doet die slagprutser in dit topic?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ga eerst de drumgod maar aanbidden voor je mee gaat posten
[ afbeelding ]
Club met brede interessesquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Adele fanclub weegt zwaar in de strijd.
quote:
Ik ben dan wel geen fanclub maar ik ga toch op 1 nummer van haar stemmenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Adele fanclub weegt zwaar in de strijd.
Dat vind jij zeker larp-muziek?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor liever Hotel California dan Child in Time.
Het is even wachten op dat puike einde, maar dan heb je iig een einde ipv die prutsherrie van DP.
Mwa, net niet. Zijn niet kitsch genoeg voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind jij zeker larp-muziek?
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
7? Dat is het beste nummer van Pink Floyd van de grote meneren. Doe dan Comfortably Numb eruit. Nummer 2, 5 en 8 hebben wat mij betreft echter het meeste prioriteit.
Vind ik ook erg sterk, maar is meer mooi. Shine on zit technisch beter in elkaar.quote:
Tja een nieuwbouwwijk zit technisch ook goed in elkaar. Toch is de binnenstad van Alkmaar sfeervoller.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook erg sterk, maar is meer mooi. Shine on zit technisch beter in elkaar.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik twijfel dit jaar tussen een stem op Adele of toch een respectstem voor Lou Reed...
Dan maar deze
Maar Shine On heeft óók sfeer. Het is meer een oude jaren '30 wijk tegenover de moderne binnenstad, wat dat betreft. Wish You Were Here heeft iets speciaals en bijzonders, terwijl de moderne winkelstraat geslaagd is en goed loopt, terwijl het sfeervol is. Het heeft alleen geen ultiem randje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja een nieuwbouwwijk zit technisch ook goed in elkaar. Toch is de binnenstad van Alkmaar sfeervoller.ik luister meer naar het gevoel van een plaat dan hoe het technisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |