Ik vind alleen Batman tof van DCquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet zo van DC comics. Vindt de meeste helden in de JLA suf. Wonderwoman? Aquaman? Hawkman? The Flash? Superman? Die helden zijn amper met de tijd meegegaan. Net als Batman, maar die heeft in de films nog een make-over gekregen.
Ik ben het meeste van X-Men. Vind de Avengers af en toe ook iets te cheesy. Captain America? Oh come onquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind alleen Batman tof van DC. Daar verzamel ik dan ook de comics van.
Batman vs Superman dat is heul niet waar. Dat is Superman vs Ben Affleckquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een andere comic maatschappij, DC comics. Net als Superman. En Wonderwoman, Flash etc.
Batman vs Superman is in de maak op dit moment. En ze zijn in de praat over Justice League of America, wat dus eigenlijk de Avengers van DC comics is.
Van Marvel komen nog wel de Guardians of the Galaxy uit, die uiteindelijk weer gaan cross-overen met de Avengers.
Ja, die was superquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Als hij geode films gaat maken zoals the town.
Nee die kans acht ik erg kleinquote:
Wat? Ik kan 'm gewoon niet uitstaanquote:
Maar zijn acteerprestaties of zijn uiterlijk kan je niet waarderen? En wat vindt jij wel een geode acteur?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die kans acht ik erg klein
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik kan 'm gewoon niet uitstaan
Allebei een beetje, hoewel ik denk dat mijn aversie tegen zijn uiterlijk de rest vast beïnvloedt..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar zijn acteerprestaties of zijn uiterlijk kan je niet waarderen? En wat vindt jij wel een geode acteur?
quote:
Wacht even, Ben is lelijk, Javier is mooi? Wat voor verknipt beeld heb jij?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allebei een beetje, hoewel ik denk dat mijn aversie tegen zijn uiterlijk de rest vast beïnvloedt..
Voor een Javier Bardem bv. loop ik wel warm
Amenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even, Ben is lelijk, Javier is mooi? Wat voor verknipt beeld heb jij?
Naja, ik heb het ook over acteren he. Maar idd, ik zie liever Javier's hoofd dan dat van Ben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even, Ben is lelijk, Javier is mooi? Wat voor verknipt beeld heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |