neh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is lekker![]()
Dat aten wij als toetje als we teveel melk overhadden
Is wel lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh.
warme melk met anijs vond ik wel lekker
van die blokjes. eens kijken of die nog bestaan
*insert schunnige opmerking hier*quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel lekkerMet anijs ken ik weer niet
Ken je wel een broodje berenworst?
Boterham met plakjes ontbijtkoekquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*insert schunnige opmerking hier*
nee, wat is dat?
uhm, nee, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boterham met plakjes ontbijtkoek![]()
Soms nog met kaas erbij
het is me bij jou nog nooit opgevallen denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Gianni hoezo heb je tegen mij nog nooit 'Slimme Donnie' gezegd en noem je LB wel slim? Wat de neuk man.
Maakt dat uit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is me bij jou nog nooit opgevallen denk ik.
ben je slim dan?
ja.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dunno, ik krijg morgen wel te horen of ze me nog zag. Arrogante mensen
!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
en ook als het druk is lees ik 3/4 van de posts niet. dan beperk ik me vooral tot de mensen die mij quoten en Ess..
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
en ook als het druk is lees ik 3/4 van de posts niet. dan beperk ik me vooral tot de mensen die mij quoten en Ess..
direct in de gft gooienquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:18 schreef essnhills het volgende:
Hmm, als ik een paprika rooster en pureer, hoelang kun je dat in de koelkast bewaren denk je? Ik heb het nu in de vriezer maar gewoon een potje in de koelkast is handiger denk ik
Ess uber alles in de scquote:
niks met arrogantie te maken. ik moet tijd over houden om erbij te werken.quote:
Jamaar ik begrijp paprika als vervanger van tomaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
direct in de gft gooien
[..]
Ess uber alles in de sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Stu is wel knap trouwens, 2x exact hetzelfde"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben niet echt fan van paprika, net als tomaat, maar pepers daarentegenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik begrijp paprika als vervanger van tomaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister had ik mini pizza's gemaakt, op een opengesneden pitabroodjes had ik paprikapuree gesmeerd als saus, en dan nog tonijn, stukjes courgette en kaasquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt fan van paprika, net als tomaat, maar pepers daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |