vanaf mn 12de kookte ik of mn zusquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ouders kookten gelukkig altijd 'normaal'
Ik kookte vanaf m'n 12e af en toe wel eens meequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanaf mn 12de kookte ik of mn zus
mijn moeder nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kookte vanaf m'n 12e af en toe wel eens meeMaar mijn moeder kookte dus wel altijd gewoon lekker
Dat scheelt wel
mij beiden. En mijn broertje is met kokopleiding bezigquote:
Mijn vader kookt niet zo vaak, maar als hij in de keuken staat wordt het iets heerlijks als verse snert of iets met stoofpeertjes ofzoquote:
soep is het enige wat waar ik niet echt over te spreken ben bij mn vader, maar dat komt ook omdat ik soep iik weiger te zien als maaltijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader kookt niet zo vaak, maar als hij in de keuken staat wordt het iets heerlijks als verse snert of iets met stoofpeertjes ofzo![]()
En als ik samen met m'n vader kook is het vaak hilariteit alom in de keukenAl is het tegenwoordig wel omgedraaid in de rollen, ik zeg wat hij moet doen ipv andersom zoals vroeger
Ja hier meestal ook als voorgerecht of onder de middagquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soep is het enige wat waar ik niet echt over te spreken ben bij mn vader, maar dat komt ook omdat ik soep iik weiger te zien als maaltijd.
soep is bij mij een voorgerecht en voor bij de lunch, maar geen hoofdgerecht
ik hou ook niet echt van snert.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier meestal ook als voorgerecht of onder de middagSnert meestal 's middags
![]()
Goedgemaakte snert is heerlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou ook niet echt van snert.
en snert met pannenkoeken snap ik al helemaal geen bal van
pannenkoekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedgemaakte snert is heerlijk.
Maar snert met pannekoeken?Nog nooit van gehoord
Ik ken het nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pannenkoeken
#Bitterlemon
en ik dacht dat da normaal was bij jouw volk?
BBT? Of HIMYM?quote:
dat heb ik als klein kind ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken het niet
Wel hete melk met beschuit en suiker
Dat is lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik als klein kind ook wel eens gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |