Celine is ook heel jong (nog jonger zelfs), maar ondanks dat ze niet best in uitvoering was wist ze in ieder geval wat een sabayon was en wat een salade Niçoise was.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Hij is ook nog erg jong. Maar het gebrek aan kennis zou eventueel te compenseren zijn met instinct, maar dat lijkt ook niet het geval.
Nee, zeker als je meedoet aan zo'n wedstrijd ga je toch even snel studeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Celine is ook heel jong (nog jonger zelfs), maar ondanks dat ze niet best in uitvoering was wist ze in ieder geval wat een sabayon was en wat een salade Niçoise was.
Jong zijn betekent niet dat je niet weet wat kookklassiekers zijn.
Haha, had een prima black out die dag echt onvergefelijk triest. Volgens mij zei ik ook ergens in de uitzending dat ik me prima schaamde. Die Salade was echt diep triest, al hoewel de dressing die erbij zat, wel lekker was. Gelukkig was de dinsdag me beter gezindquote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
Deze week dus de Klassiekers en dan blijkt meteen dat er bij Philip elementaire basiskennis op dat gebied ontbreekt.
Niet weten wat een sabayon is en ook al niet een Salade Niçoise kennen en in elkaar kunnen zetten.
Dat soort basiskennis moet je toch tenminste wel hebben om jezelf Masterchef te kunnen noemen.
Mee eensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel verdomd langzaam gaan zeg. Ze zijn nog steeds met 10, schiet niet echt op.
Iedereen heeft wel eens zijn dag niet, maar goed dat het geen eliminatieronde wasquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:48 schreef regnavetto het volgende:
Haha, had een prima black out die dag echt onvergefelijk triest. Volgens mij zei ik ook ergens in de uitzending dat ik me prima schaamde. Die Salade was echt diep triest, al hoewel de dressing die erbij zat, wel lekker was. Gelukkig was de dinsdag me beter gezind
Ja die pakjes vond ik ook erg vreemd ertussen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
Och jeetje, wat is die Br![]()
khekke toch een vreselijke kwal. Gelukkig gaf ie gelijk toe dat ie geen kok is.
En wat mij dus opviel is dus dat er bij Le Garage veel uit pakjes wordt gekookt. Kant-en-klare eiwitten in ene schenkkarton en kant-en-klare eigeel in een schenkkarton. Geen verse eitjes.
Astrid wordt met de dag onsympathieker met haar teksten en gebaren naar haar medekandidaten en nota bene zij serveerde een gerecht dat de jury normaal gesproken terug zou hebben gestuurd. Veel te ver doorgegaarde tournedos en een compleet verkeerde saus.
Daarom des te erger dat de vrouwen toch wonnen.
Dominant type jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
Astrid wordt met de dag onsympathieker met haar teksten en gebaren naar haar medekandidaten en nota bene zij serveerde een gerecht dat de jury normaal gesproken terug zou hebben gestuurd. Veel te ver doorgegaarde tournedos en een compleet verkeerde saus.
wat een verschrikkelijk irritant mens vind ik haar zeg. ik zou echt gillend gek worden van zo iemand.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dominant type jaIk geloof dat ze überhaupt niet zo goed in een groep kan samenwerken.
Ik maak mijn pastadeeg ook altijd met de hand. Sowieso vind ik deeg maken fijner met de hand, dan met mijn KitchenAid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik vraag me af waarom ze niet de kitchenaids gebruiken voor t deeg? Scheelt veel tijd, zou dat niet mogen?
Dat is waar dat denk ik ook, vond het opvallend had het al eerder gezien. Ze zullen allemaal wel liever met de hand werken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak mijn pastadeeg ook altijd met de hand. Sowieso vind ik deeg maken fijner met de hand, dan met mijn KitchenAid.
Denk dat als het niet zou mogen, ze het wel hadden gezegd. "Want super kei spannend, lastig en zwaar. De opdracht moet zonder keukenmachine!"
Lekkere one-liner... onderbouw 'm eens?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef Halcon het volgende:
Ze kunnen er geen van allen iets van eigenlijk.
Die eiwitten en eidooiers worden in het grootste deel van de restaurantkeukens gebruikt. Voornamelijk om twee redenen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef golfer het volgende:
Och jeetje, wat is die Br![]()
khekke toch een vreselijke kwal. Gelukkig gaf ie gelijk toe dat ie geen kok is.
En wat mij dus opviel is dus dat er bij Le Garage veel uit pakjes wordt gekookt. Kant-en-klare eiwitten in ene schenkkarton en kant-en-klare eigeel in een schenkkarton. Geen verse eitjes.
Ik vind David ook tof. En maakt echt een ontwikkeling door inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef golfer het volgende:
Laatste uitzending bekeken en terecht dat die vieze zwetende jongen er eindelijk uit ligt.
David wordt steeds leuker en vooral beter.
Heb het eten niet kunnen proeven, maar als je ziet hoe ze af en toe falen en hoe slecht sommige dingen zijn volgens de jury...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekkere one-liner... onderbouw 'm eens?
En eindelijk die vieze Roel eruit...hij was best sympathiek enzo, maar vond hem zo vies zweterig. Net als David eigenlijk met dat vieze haar, en Saskia
Ik begrijp ook niet dat daar niets van werd gezegd. Ik heb ooit als bijbaantje bij McDonalds gewerkt, daar mocht ik echt niet met loshangend haar rondlopen hoor. Altijd in een knotje en dan ook nog zo'n stom petje op. Lijkt me toch dat hier in de betere restaurants helemaal op gelet wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:16 schreef Halcon het volgende:
Die zweetnek was vies ja, maar ook dat mens met dat vlooienhaar zag er niet fris uit.
Inktvisinkt door de pasta mengen om zwarte pasta te maken en verder chorizo gewoon lekker krokant uitbakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef NickZorz het volgende:
Ik zou graag et recept van die zwarte spaghetti met chorizo krokant willen hebben. Iemand een idee?
En de parmesancrème? Recept was toch wel iets meer dan zwarte pasta met worst?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Inktvisinkt door de pasta mengen om zwarte pasta te maken en verder chorizo gewoon lekker krokant uitbakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |