vertelquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort van ja alleen dan is het geen vrije keuze.
Ik kies toch voor nooit meer alcohol als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet man. Seks houdt na een tijdje sowieso op. Als ik dan kijk naar m'n opa in verzorgingstehuis.. Dagelijkse glaasje jonge toch het hoogtepunt van de dag
Dat mag .quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kies toch voor nooit meer alcohol als je het niet erg vindt.
Als je nog ooit drinkt zal je nooit seks met mij hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neig toch naar nooit meer seks, al ben ik blij dat ik nooit voor de keuze kom te staan.
Dat ook niet meer he. Alles wat een ander bij jou doet kan geen doorgang meer vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan denk ik nooit meer coïtus
kinderen insemineren we wel, en verder gewoon heel veel bj's
met dit systeem weet je het maar nooit !!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neig toch naar nooit meer seks, al ben ik blij dat ik nooit voor de keuze kom te staan.
Ik ga voor nooit meer seks met de regels van Kapi, dan maar een pijpbeurt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Je je zegt copulerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ook niet meer he. Alles wat een ander bij jou doet kan geen doorgang meer vinden.
Leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
met dit systeem weet je het maar nooit !!!
de overheid heeft alles van je al!!!1!!
open je OGEN
Ik weet het. My bad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je je zegt copuleren
Copuleren is het inbrengen van de erecte penis in de vagina van een vrouwmensch.
Op zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
Alcohol is wel belachelijk populair in Nederland. Als je kijkt gaan er echt veel mensen dood door teveel drinken, veel meer dan door alle andere drug bij elkaar waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je je zegt copuleren
Copuleren is het inbrengen van de erecte penis in de vagina van een vrouwmensch.
Over naar bed gaan gesproken, ik steek een jointje op. Zo terug.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry. We dachten dat jij al naar bed was.
ik ga zo, maar moet mijn bed nog opmaken en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry. We dachten dat jij al naar bed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |