In Marokko ook nog steeds een beetje raar. In de grote steden kon je wel drinken op het terras bij een westers hotel, alleen dan niet aan de straatkant. Maar in die kleine stadjes heb ik bier moeten kopen in de garage van een of andere kerel, werd dan ook heel goed ingepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit op vakantie gaan naar een land zoals Maleisië. Dat bier drinken gedoe is. Dat is geen vakantie meer.
pinkie mogen ze wel hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie moesten kiezen? Een vinger eraf of de rest van je leven geen alcohol meer drinken.
Vinger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie moesten kiezen? Een vinger eraf of de rest van je leven geen alcohol meer drinken.
Dat lijkt me een makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
vingerquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Al hak je mijn klauw er af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Tijdens de ramadan in Bosnië was het ook heel sketchy, kon een of andere barman nog wel een fles rakija lenen bij de buren ofzo, kregen we een heel glas vol zodat het op water zou lijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
In Marokko ook nog steeds een beetje raar. In de grote steden kon je wel drinken op het terras bij een westers hotel, alleen dan niet aan de straatkant. Maar in die kleine stadjes heb ik bier moeten kopen in de garage van een of andere kerel, werd dan ook heel goed ingepakt.
Nooit meer alcohol natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer seks of nooit meer alcohol.
Dan maar ghbquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat eerste.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
seks wordt toch minder na je 40e.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moeder is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
seks wordt toch minder na je 40e.
ik ga eens voor de lange termijn, nooit meer seks
Definieer seks trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder is het hier niet mee eens.
gewoon zo stinkend rijk worden dat je weer een nieuw jong mokkel aan de haak kunt slaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
seks wordt toch minder na je 40e.
ik ga eens voor de lange termijn, nooit meer seks
Weet niet man. Seks houdt na een tijdje sowieso op. Als ik dan kijk naar m'n opa in verzorgingstehuis.. Dagelijkse glaasje jonge toch het hoogtepunt van de dagquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit meer alcohol natuurlijk.
ben jij geheelonthouder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat eerste.
Zou voor mij niets veranderen.
vertelquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort van ja alleen dan is het geen vrije keuze.
Ik kies toch voor nooit meer alcohol als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet man. Seks houdt na een tijdje sowieso op. Als ik dan kijk naar m'n opa in verzorgingstehuis.. Dagelijkse glaasje jonge toch het hoogtepunt van de dag
Dat mag .quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kies toch voor nooit meer alcohol als je het niet erg vindt.
Als je nog ooit drinkt zal je nooit seks met mij hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neig toch naar nooit meer seks, al ben ik blij dat ik nooit voor de keuze kom te staan.
Dat ook niet meer he. Alles wat een ander bij jou doet kan geen doorgang meer vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan denk ik nooit meer coïtus
kinderen insemineren we wel, en verder gewoon heel veel bj's
met dit systeem weet je het maar nooit !!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neig toch naar nooit meer seks, al ben ik blij dat ik nooit voor de keuze kom te staan.
Ik ga voor nooit meer seks met de regels van Kapi, dan maar een pijpbeurt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Je je zegt copulerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ook niet meer he. Alles wat een ander bij jou doet kan geen doorgang meer vinden.
Leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
met dit systeem weet je het maar nooit !!!
de overheid heeft alles van je al!!!1!!
open je OGEN
Ik weet het. My bad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je je zegt copuleren
Copuleren is het inbrengen van de erecte penis in de vagina van een vrouwmensch.
Op zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Elan het volgende:
Alcohol is wel belachelijk populair in Nederland. Als je kijkt gaan er echt veel mensen dood door teveel drinken, veel meer dan door alle andere drug bij elkaar waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je je zegt copuleren
Copuleren is het inbrengen van de erecte penis in de vagina van een vrouwmensch.
Over naar bed gaan gesproken, ik steek een jointje op. Zo terug.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry. We dachten dat jij al naar bed was.
ik ga zo, maar moet mijn bed nog opmaken en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry. We dachten dat jij al naar bed was.
Je maakt al de hele avond tamelijk deprimerende grappen, maar dat maakt niet uit, we houden toch nog van je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
totaal niet eigenlijk
dat is nu iets waar ik oprecht mij zorgen over maak
ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
xtc is eigenlijk ook gewoon een nare drug.
heb laatste tijd altijd zin in, geen behoefte maar wel echt zin.
Dat is 3 minuten werk man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga zo, maar moet mijn bed nog opmaken en daar heb ik geen zin in
Je steekt de draak met mij dat kan ik niet waarderen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
totaal niet eigenlijk
dat is nu iets waar ik oprecht mij zorgen over maak
Doe gelijk plofje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Over naar bed gaan gesproken, ik steek een jointje op. Zo terug.
Wat is daar naar aan? Je moet gewoon alleen wel helemaal lekker in je vel zitten en het bij 1 of 2x per jaar houden. Dan is er niet zoveel aan de hand toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Te chemisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Als jullie maar eerlijk blijven tegenover elkaar dan komt het vanzelf goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je steekt de draak met mij dat kan ik niet waarderen.
dat is het liefste wat iemand de laatste dagen tegen mij gezegd heeft, bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt al de hele avond tamelijk deprimerende grappen, maar dat maakt niet uit, we houden toch nog van je.
ik weet hetquote:
ik vind feestjes met alcohol een stuk minder leuk. dat vind ik wel naar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar naar aan? Je moet gewoon alleen wel helemaal lekker in je vel zitten en het bij 1 of 2x per jaar houden. Dan is er niet zoveel aan de hand toch?
kan gebeurenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je steekt de draak met mij dat kan ik niet waarderen.
Als ik homofiel was had ik je gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is het liefste wat iemand de laatste dagen tegen mij gezegd heeft, bedankt daarvoor
[..]
ik weet het
Alcohol drinken is ook leuker dan geen alcohol drinken en dat doe je ook met een reden niet de ganse dag. Het leven is balans he.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind feestjes met alcohol een stuk minder leuk. dat vind ik wel naar.
donderdag werd een maatje bijna op zijn muil gepakt door een hommoquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik homofiel was had ik je gedaan.
Nog zo'n opsteker, die kan je in je zak steken.
Degelijk. Had zijn lachmomenten maar het heeft weleens vlotter gelopen.quote:
"Bijna" Wat een kutverhaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
donderdag werd een maatje bijna op zijn muil gepakt door een hommo
einde bericht
Je hebt Sjaak 1x gezien en je noemt hem gelijk al je maatje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
donderdag werd een maatje bijna op zijn muil gepakt door een hommo
einde bericht
Het droge pessimisme van Kieft neigt zo af en toe naar naargeestigheid, wat het door jou beschreven effect tot gevolg kan hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degelijk. Had zijn lachmomenten maar het heeft weleens vlotter gelopen.
Dat mag je zelf weten. Ik vond t midden in een trip ineens te chemisch en enorm nep gevoel. Nooit meer gedaan daarna.quote:
oh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol drinken is ook leuker dan geen alcohol drinken en dat doe je ook met een reden niet de ganse dag. Het leven is balans he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |