quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef minilot het volgende:
[..]!

En wat een tof beest van een mok was dat!
 echt wat voor jou ja
  echt wat voor jou ja   

Ja dat hebben wij gedaan. Het probleem is dat je nooit een goede reactie krijgt. Voor zover ik kan beoordelen (ben geen psycholoog) is het een schoolvoorbeeld van een narcist.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Is de onaangename collega (klinkt als zoeentje die de meesten van ons wel kennen) al door jou of je andere collega's geconfronteerd met de zo te horen vrij duidelijk aanwijsbare zaken die verkeerd gaan?
(Gewoon benieuwd)

Ja in het verleden (PHP4, CSS1, toen ik 15 was) zou ik het ook zelf hebben gedaan. Laat het nou zo zijn dat alles wat ik mijzelf toen aangeleerd heb allang weer vergeten ben. Daarnaast vind ik het fijne aan wordpress en dergelijke dat allerlei functionaliteit standaard ingebouwd zit. Reacties, spamfilters, categoriën, met een klik een pagina aanmaken, opmaak enz. enz. Daarnaast zit er een grote community achter die ontwikkelt en de software up-to-date houdt. Geen zin om dat allemaal zelf te bouwenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ben ook nog aan het twijfelen. Wordpress an sich heeft voordelen, maar zelf gewoon lekker HTML(5)en en CSSen vind ik ook wel prettig om te doen. Ik moet eerst maar eens gaan nadenken over een ontwerp(je) en als dat tamelijk eenvoudig via Wordpress te doen is dan denk ik dat ik daarvoor ga. Mocht ik iets raars willen waarvoor ik één of andere trukendoos moet gaan opentrekken binnen Wordpress dan doe ik het net zo lief helemaal zelf.

Dat is ook wel zo, al heb ik wel enige ervaring in het bouwen van dergelijke functionaliteiten.. Maar eigenlijk niet zo'n zin om daar nu erg veel tijd in te gaan steken. Liever kook en bak ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ja in het verleden (PHP4, CSS1, toen ik 15 was) zou ik het ook zelf hebben gedaan. Laat het nou zo zijn dat alles wat ik mijzelf toen aangeleerd heb allang weer vergeten ben. Daarnaast vind ik het fijne aan wordpress en dergelijke dat allerlei functionaliteit standaard ingebouwd zit. Reacties, spamfilters, categoriën, met een klik een pagina aanmaken, opmaak enz. enz. Daarnaast zit er een grote community achter die ontwikkelt en de software up-to-date houdt. Geen zin om dat allemaal zelf te bouwen
 Zal dus inderdaad wel Wordpress worden.
 Zal dus inderdaad wel Wordpress worden.

Oei, dat is balen. Dat soort mensen zijn lastig te managen. Het kán wel, mits het de moeite waard is er tijd en aandacht aan te geven, en daarvoor moet zo'n werknemer wel over waardevolle talenten beschikken. Ik weet natuurlijk niet of daar in dit geval sprake van isquote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij gedaan. Het probleem is dat je nooit een goede reactie krijgt. Voor zover ik kan beoordelen (ben geen psycholoog) is het een schoolvoorbeeld van een narcist.
Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Sportschooltypetje die alleen maar voor uiterlijk vertoon gaat, zeer egoïstisch is, een dominant alphamannetje. Dingen zijn nooit zijn schuld en zelfs als hij in een hoek gedreven wordt is het nooit zijn schuld (zelfs met harde bewijzen). Is niet fijn om mee om te gaan...
Ik ben precies het tegenovergestelde dus win dan ook niet snel een discussie van hem.

Is een klein bedrijf. Is maar 1 leidinggevende alleen die geeft niet zoveel leiding. Daarboven zit de baas van de holding. Die zit ook al te vissen hoe het met die collega gaat, net zoals de leidinggevende van een van de andere bedrijven binnen de holding (die wat dichter bij de GROTE baas staat). Dus hopelijk zit er vooruitgang in. Is heel lastig als er heel veel fouten gemaakt worden door die collega, en die fouten komen dan op mijn bord terecht. Ik ben namelijk de binnendienst medewerker voor zijn klanten.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me lastig Molleman, zo'n collegaGeen leidinggevende die hierin een rol kan spelen?

Dank je, ik hoop het ook! Verder is het overigens een hartstikke leuke baan hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel slim om het zo te doen ja, anders wordt jij er op aangekeken. Niet leuk, maar uiteindelijk is het de bedoeling dat de gene die de fouten maakt er ook verantwoording voor gaat afleggen. Hoop dat dat zo gaat uitpakken voor je..

Het probleem is dat hij hier al 11 jaar werkt. Je moet dus wel met een goede bewijslast komen wil je hem eruit schoppen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, dat is balen. Dat soort mensen zijn lastig te managen. Het kán wel, mits het de moeite waard is er tijd en aandacht aan te geven, en daarvoor moet zo'n werknemer wel over waardevolle talenten beschikken. Ik weet natuurlijk niet of daar in dit geval sprake van is

Maar nu wel bijna een mand af die ik ga vilten, ben benieuwd hoe dat wordt
  Maar nu wel bijna een mand af die ik ga vilten, ben benieuwd hoe dat wordt   Zo levert een slechte dag toch wellicht nog iets nuttigs op..
  Zo levert een slechte dag toch wellicht nog iets nuttigs op..

quote:Op donderdag 7 november 2013 18:02 schreef minilot het volgende:
Vanavond eindelijk vis! Kabeljauw grillen, daarbij geroosterde bloemkool en homemade citroenmayo.
 Afgezien van die bloemkool
 Afgezien van die bloemkool  

Ik snap wel wat weerstand tegen gestoomde of gekookte bloemkool (al lust ik dat ook best), maar heb je het wel eens geprobeerd te roosteren in de oven? De roosjes worden dan bijzonder smakelijk, nootachtig en knapperig. Omgeschud met wat smaakmakers eet ik dat gerust als snack op. Twee bloemkolen in één keer.quote:

Heb je wel meer goeie dan slechte dagen Sun?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar gehaakt, gehaakt, gehaakt, Sam uitgelaten en gehaakt..Maar nu wel bijna een mand af die ik ga vilten, ben benieuwd hoe dat wordt
Zo levert een slechte dag toch wellicht nog iets nuttigs op..

Jawel. Op zich wel. Dit was wel een van de slechtste dagen sinds weken..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je wel meer goeie dan slechte dagen Sun?

De eerste diequote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap wel wat weerstand tegen gestoomde of gekookte bloemkool (al lust ik dat ook best), maar heb je het wel eens geprobeerd te roosteren in de oven? De roosjes worden dan bijzonder smakelijk, nootachtig en knapperig. Omgeschud met wat smaakmakers eet ik dat gerust als snack op. Twee bloemkolen in één keer.
 bloemkool
 bloemkool  voor mij lekker klaar kan maken moet nog gevonden worden. Waar ik andere groenten heb leren eten is dat bij boemkool nog steeds niet het geval.
 voor mij lekker klaar kan maken moet nog gevonden worden. Waar ik andere groenten heb leren eten is dat bij boemkool nog steeds niet het geval.  

Zelfs ik vind geroosterde bloemkool uit de oven erg lekker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap wel wat weerstand tegen gestoomde of gekookte bloemkool (al lust ik dat ook best), maar heb je het wel eens geprobeerd te roosteren in de oven? De roosjes worden dan bijzonder smakelijk, nootachtig en knapperig. Omgeschud met wat smaakmakers eet ik dat gerust als snack op. Twee bloemkolen in één keer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |